Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal gifte meg neste år og har alltid drømt om å ha en skikkelig prinsessekjole. Vi har ikke så stort budsjett så tenker å kjøpe kjole brukt. Kom over denne på finn.no og syns den er kjempefin! Jeg ser litt ut som hun som har den på seg så tror den sikkert passer, i hvert fall siden det er knytting i ryggen. Liker ikke sånn tyllstoff så godt så vil ha "orntli" stoff☺ og så var jo slør og underskjørt med og.

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=74891431

Anonymkode: 3860d...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke sånn skinnende/blankt stoff. Føler det ser litt billig ut, men man er jo forskjellig...

Anonymkode: db230...bb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nydelig! :)  Om du passer formen, så ville jeg absolutt gått for den!! Du blir en vakker brud :) 

Anonymkode: 7e459...f6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hver sin smak ☺ vanskelig å bestemme seg! Kan jo hende at det dukker opp en finere.

Anonymkode: 3860d...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var alt for klumpete i skjørtet etter min personlige smak. På de fleste av bildene er den posete på uflatterende steder (ser ut som salvesker på utsiden av hofter/lår..). Men det er bare min smak, om du synes den er fin, kjør på :) Er du som skal gå med den, og du som vet best hva du føler deg fin i :) 

Anonymkode: 6d468...a5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Personlig liker jeg ikke den type skjørt, minner meg om gardinkappene fra 90-tallet..... Men hvis du synes det ser fint ut, så go for it! Prøv kjolen, og får du sommerfugler i magen og kjenner deg forelsket, så er det riktig kjole :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti

Kjempefin! Hvis du liker den stilen og det stoffet, og tror den passer til deg er det jo et scoop til den prisen! Ikke tenk så mye på hva alle andre mener - på din bryllupsdag kommer du til å være den vakreste bruden uansett <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎30‎.‎04‎.‎2016 at 19.23, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke sånn skinnende/blankt stoff. Føler det ser litt billig ut, men man er jo forskjellig...

Anonymkode: db230...bb5

Det blir litt for enkelt - omtrent like opplyst som å si at "søt vin virker billig". Råsilke er også gjerne skinnene og blankt, men ikke billig. Og mye ikke skinnende stoff, er billig. Skal man synes noe ser billig ut, bør man kanskje ha et litt mer feinschmecker-blikk, det har med hvordan stoffet skinner (og legger seg, glir, lager lyd mv).

Synes fargan var delikat, stoffet pent, litt my volum og "greier" med skjørtet. Men tipper de flest menn som forventeren hvit brud, ikke er så detaljhikser og ikke vil bli skuffet når hun kommer skridende i denne.

 

Anonymkode: d9b9a...7c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.4.2016 at 19.18, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg skal gifte meg neste år og har alltid drømt om å ha en skikkelig prinsessekjole. Vi har ikke så stort budsjett så tenker å kjøpe kjole brukt. Kom over denne på finn.no og syns den er kjempefin! Jeg ser litt ut som hun som har den på seg så tror den sikkert passer, i hvert fall siden det er knytting i ryggen. Liker ikke sånn tyllstoff så godt så vil ha "orntli" stoff☺ og så var jo slør og underskjørt med og.

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=74891431

Anonymkode: 3860d...1dc

Litt vel mye folder i skjørtet etter min smak. Gav den et veldig bløtkakepreg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke de stoffdetaljene på skjørtet..  Altfor bløtkakekjole til at jeg likte det.  Liker mer classy kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var utrolig fin! Hvis du liker den selv TS så synes jeg du skal gå for den, knallpris:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den er midt på treet, men smaken er som baken :)

Anonymkode: 2943c...5e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fin. Synes den så ut som en bløtkake

Anonymkode: 46ca9...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ditt bryllup, din dag, din kjole. Om du liker den bør du kjøpe den. Jeg fant også min på finn.no, med knyting i ryggen, og den passet perfekt selv om jeg kjøpte den uprøvd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke stoffet, og jeg synes generelt den var veldig kjedelig, "opplagt" og ikke så veldig smakfull...

Anonymkode: bdd4f...746

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker123455

Jeg syns det ser ut som alle andre brudekjoler som den gjennomsnittlige norske bruden velger. En helt grei kjole, men man har liksom sett den før i 2/3 av bryllupene man har vært i de siste årene.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke stoffet. Ser billige ut.

Endret av Vattenflaska
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...