Gå til innhold

Ingen følelser igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter 15 år sammen og 2 barn har jeg ingen varme følelser igjen for mannen, noe som er fortvilende. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg finner han ikke attraktiv lenger, tenner overhode ikke på han og vi har ingen kjemi eller felles interesser. Orker ikke sex. Jeg kan til og med føle på avsmak og avsky...Finner ingenting av det han sier interessant, kan ikke spørre han om råd, føler ingen støtte eller nærhet. Kan ikke være svak sammen med han. Har vært slik i sikkert 7-8 år..jeg kan overhode ikke forstå nå hvordan jeg kunne falle for den mannen 😞 når det er sagt så er han jo en snill mann, så det er jo ikke det at han er en grusom mann.jeg blir deprimert av å tenke på at jeg kanskje må leve slik resten av livet? Mange i lignende situasjoner kan jo si at man er glad i mannen, eller at han er ens beste venn. Men jeg er jo ikke der en gang. Bare overlykkelig hver gang han går ut av huset. Han fortjener jo også å ha det bra, og det får han jo selvfølgelig ikke hos en som føler som meg..Men jeg vil jo ikke bryte opp familien heller, vi fungerer jo som et slags team hva praktiske ting angår.Hva i alle dager skal jeg gjøre...? Barna er i småskolealder...

Anonymkode: 28f6a...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, så patetisk.

Ingen medfølelse fra meg, det er jo bare å bryte og flytte for deg selv. Vi lever tross alt i et moderne samfunn, det er ingenting som hindrer deg å i gå. Det finnes til og med en haug økonomiske støtteordninger som gjør det enklere.

Anonymkode: 1bcbf...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, så patetisk.

Ingen medfølelse fra meg, det er jo bare å bryte og flytte for deg selv. Vi lever tross alt i et moderne samfunn, det er ingenting som hindrer deg å i gå. Det finnes til og med en haug økonomiske støtteordninger som gjør det enklere.

Anonymkode: 1bcbf...6dd

Bare å bryte å flytte for seg selv?... noen folk altså!

Anonymkode: 3946e...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, så patetisk.

Ingen medfølelse fra meg, det er jo bare å bryte og flytte for deg selv. Vi lever tross alt i et moderne samfunn, det er ingenting som hindrer deg å i gå. Det finnes til og med en haug økonomiske støtteordninger som gjør det enklere.

Anonymkode: 1bcbf...6dd

For et patetisk svar..... 

TS: Skjønner at du har kommet i en vanskelig situasjon. Det er ikke bra å være i et forhold hvor man ikke føler noe lenger og til og med kan føle på avsky. Slik skjer iblant og er ikke noe en kan noe for. Alle har selvsagt perioder, men du sier det har vart i 7-8 år. Da har du jammen prøvd. Jeg vil ikke råde deg til å splitte familien, men heller ikke til å bli når du ikke har det bra. 

Det er bare du som må kjenne på hva som er best for deg, barna og han. 

Klem

Anonymkode: 7974f...fb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke man skal la barna styre livet sitt. De klarer seg fint om du bryter ut. Man har bare ett liv, og man skal jo bruke det livet til å være glad og lykkelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare å bryte å flytte for seg selv?... noen folk altså!

 

Så enkelt er det faktisk.

Ingen trenger å være i et forhold de ikke får noe utav.

Anonymkode: 1bcbf...6dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare å bryte å flytte for seg selv?... noen folk altså!

Anonymkode: 3946e...6ac

Det er vel ikke bare å gjøre det dersom det er barn involvert, i tillegg til at man etter 15 år gjerne eier både hus, bil og kanskje hytte sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Clarity skrev:

Det er vel ikke bare å gjøre det dersom det er barn involvert, i tillegg til at man etter 15 år gjerne eier både hus, bil og kanskje hytte sammen. 

Verdier kan deles. Hva er poenget i å være i et samliv man ikke har det godt i? Tvinge seg til sex med mannen sin?

Bare fordi man ikke vil selge huset, liksom. Gud, så tragisk.

Anonymkode: 1bcbf...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verdier kan deles. Hva er poenget i å være i et samliv man ikke har det godt i? Tvinge seg til sex med mannen sin?

Bare fordi man ikke vil selge huset, liksom. Gud, så tragisk.

Anonymkode: 1bcbf...6dd

Jeg sier ikke at man burde bli værende i et forhold man egentlig vil ut av, men jeg har forståelse for at det likevel ikke nødvendigvis er "bare-bare" å skulle bryte ut etter så mange år når man tross alt har etablert seg og stiftet en familie sammen. Det er en følelsesmessig prosess som gjerne kan ta litt tid. 

Endret av Clarity
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har all min medfølelse trådstarter.. Jeg er i samme situasjon, bortsett fra at vi ikke har vært sammen så lenge som dere har. Har laget en tråd om samme emne her inne jeg også. Si ifra dersom du vil sende pm, så får vi begge luftet litt frustrasjon 

Anonymkode: f7543...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, samt oppfordring til voldshandlinger.

-Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...