Gå til innhold

Noen som har opplevd det samme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på byen en onsdag. Fant ut at jeg skulle ta meg en drink eller to alene så satt meg ned i en piano bar. Etter hver kommer det en ung mann bort og setter seg og vi prater osv. Avtaler at jeg skal sove hos han da vi bestemte oss for å være ute litt lengre og jeg ikke kommer meg hjem. Så ender med å ha skikkelig heftig sex i flere timer.. Dagen etter sier han at han ikke har face så han ville ha snap og nummeret mitt. Da jeg kommer hjem sjekket jeg ut om han hadde face uansett og finner ut at han hadde dame!! Flere som har opplevd noe lignende? Hadde dere sagt det til dama/ mannen? Jeg hadde ingen anelse om at han hadde dame. Ikke virket det sånn heller. Han er på reise jobb da så er ikke så mye hjemme. 

Anonymkode: e9283...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde først fortalt han hva jeg synes om menn som han, for deretter å fortelle det til kjæresten hans slik at hun ikke lenger trenger å bli holdt for narr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt det til dama ja. Ingen fortjener å ha en utro mann! Vi jenter må holde sammen og støtte hverandre, advare hverandre om menns dårlige oppførsel og ikke bidra til utroskap!

Anonymkode: 23570...4f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig hadde jeg sagt det til dama! Tenk om det var min mann og jeg aldri fant det ut grøss! 

Anonymkode: 4e94f...529

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper så inderlig at jenten ville tatt kontakt med meg om mannen min hadde gjort det. Hadde vært veldig takknemlig.

Anonymkode: 4c106...c96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sladret. Ikke min sak. Det er ikke alltid best å vite om slike ting, så det er ikke opp til deg om hun skal gå rundt med den ekle følelsen. Det vil være å gjøre henne en skikkelig bjørnetjeneste. Du letter på din egen samvittighet, mens hun sitter igjen med en ekkel følelse hun sikkert kommer til å bære på leeenge.

Men jeg ville nok ha sagt noe til fyren. Ikke at han ville brydd seg, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal kontakte dama, ingen fortjener en slik mann. Du er sikkert ikke hverken første eller siste. En annen ting er: Hvor dum tror han at du er? Klart man sjekker fb etter ett slikt treff :angry:

Anonymkode: 5ed92...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på byen en onsdag. Fant ut at jeg skulle ta meg en drink eller to alene så satt meg ned i en piano bar. Etter hver kommer det en ung mann bort og setter seg og vi prater osv. Avtaler at jeg skal sove hos han da vi bestemte oss for å være ute litt lengre og jeg ikke kommer meg hjem. Så ender med å ha skikkelig heftig sex i flere timer.. Dagen etter sier han at han ikke har face så han ville ha snap og nummeret mitt. Da jeg kommer hjem sjekket jeg ut om han hadde face uansett og finner ut at han hadde dame!! Flere som har opplevd noe lignende? Hadde dere sagt det til dama/ mannen? Jeg hadde ingen anelse om at han hadde dame. Ikke virket det sånn heller. Han er på reise jobb da så er ikke så mye hjemme. 

Anonymkode: e9283...bdb

Vanskelig, men jeg hadde nok ikke sagt noe...

... men du kunne kanskje sagt noe til han.

Anonymkode: 13047...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du forteller dama det. Hadde ønsket å vite det om det var min mann. Vil ikke leve med en svindler og et svin. 

Anonymkode: f35fe...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde fortelle det, hun fortjener å få vite! Tenk hvor mye tid hun kanskje kaster bort på han ved å ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mindre du har bevis så skal du ikke se bort i fra at du blir beskyldt for å være en gal stalker eller noe. Så frem hun ikke har mistanke om at han er utro fra før av da. Men sannsynligvis kommer hun til å tro på det kjæresten sier, og han innrømmer sikkert ingenting. Har vært borti noe lignende selv. Møtte en jeg kjente til tidligere, og var dødsforelska i da jeg var tenåring, på byen. Jeg viste at han hadde hatt dame og unge, men det siste jeg hadde hørt var at det var slutt mellom dem (var en ganske vill historie om hvorfor det ble slutt mellom dem, så jeg hadde fått hørt det gjennom felles bekjente på fest engang). Vi begynte etterhvert å rote sammen, og jeg ble med han på nach hos han. Når kompisene hans gikk hadde jeg og han rå sex (måtte jo oppfylle tenåringsdrømmen min), men han la meg riktignok til på facebook. Det sto ingenting om dame der heller, og vi drev å sendte ganske heite meldinger til hverandre en periode. Men så fikk jeg vite igjennom noen felles bekjente at han hadde blitt sammen igjen med denne damen han har unge med, men at de ikke bodde sammen fordi det hadde vært slutt men så hadde de blitt sammen igjen. Og de hadde vært sammen lege før jeg og han hadde sex. Jeg sa ingenting til henne da. Men da jeg møtte han på fest igjen ett halvt års tid senere og han prøvde seg igjen på meg (men jeg nektet siden han hadde dame) og i tillegg begynte å sende meg slibrige meldinger sa jeg i fra til damen hans en gang jeg møtte på henne. Men hun nektet å tro på meg, og ble forbannet på meg. Han ble også dritsur på meg da han fikk høre om det. Jeg kunne selvsagt vist til meldinger jeg hadde fått av han, men siden hun reagerte som hun gjorde gadd jeg ikke å gjøre noe mer med det.
 

Anonymkode: 44706...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...