Gå til innhold

Slitsomt å elske slik!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg gikk rett på en utenlandsk D kjendis i Europa på ferien min for to år siden. Og falt pladask. Virkelig virkelig pladask. Uten å snakke med han, uten noe som helst. Og jeg oppfattet ikke hvem han var før han var forsvunnet i mengden. Så har jeg funnet han på sosiale medier da, men jeg tenker det er ingen vits i å ta kontakt. Han vet ikke hvem jeg er osv osv.

Men hjertet mitt er helt og holdent om han. Jeg tror jeg ser han over alt. Jeg tenker ting som: "Ville han likt dette?" når jeg ser på ting, kunst, er på konserter osv. Jeg klarer ikke å gi oppmerksomhet til de stakkars mennene som har forsøkt å involvere seg med meg. Ikke at han (kjendisen) er perfekt og den rette heller. Ifølge mediene han bruker er det visse ting som avslører politiske forskjeller. Men hjertet mitt sier han er uansett perfekt.

Hva gjør jeg? Hvordan glemme han? Får lyst til å klore meg selv i ansiktet for slik tåpelig uoppnåelig kjærlighet. Stønn!!!!!!

Anonymkode: ca442...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor utenlandsk er han? Er det snakk om norden? Ettersom han er D-kjendis, så er han sikkert overlykkelig over oppmerksomhet som bygger oppunder "kjendis-skapet". Ta kontakt. Hva har du å tape?

Anonymkode: b21da...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er europeer, og jeg vet ikke om han er singel heller. Noe sparsommelig informasjon på nettet. Han kommer til å tro at jeg er en sprø kjendisstalker. Eller noe.. Sjansen er uansett minimal for å få noe respons.

Men jeg skal forsøke å glemme han. Være realistisk. f##n.... 

Anonymkode: ca442...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som en besettelse.

Men, den som intet våger.. INTET VINNER ;)

(God gammel klassiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var besatt av en fra One Direction en gang, og dette er jo ikke i nærheten. Men trodde jeg kom til å få mye pes i denne tråden? Istedenfor blir jeg oppmuntret? Takk forresten, men tror ikke det er så lurt. Hva om han har dame og barn? Dessuten, hva skulle jeg skrevet og hvordan skulle jeg ha henvist meg? Jeg er jo håpløst på knærne etter han så tviler på at jeg klarer å holde meg cool... Nei, fortell meg heller hvordan jeg kan gå videre. 

Anonymkode: ca442...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er ganske vanlig å være stormforelsket og betatt av en drømmeperson man forestiller seg at personen er. Man forestiller seg idyll og ser for seg et glansbilde hvor personen er akkurat sånn som man har lyst til at personen skal være. Men det er veldig usannsynlig, om ikke helt og holdent usannsynlig, at denne mannen er slik du tror i fantasien. 

Etter hvert med tiden innser man det gjerne, man møter andre, får andre erfaringer, og man glemmer litt. Tror det er kun tiden som må gå. Tenke på at det nok ikke hadde vært sånn som i fantasien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen, absolutt ingen fantasier om han som person, hvordan han er osv. Jeg holder meg til det som kan betraktes som fakta.  Bortsett fra å gruble over hvordan kyss og sex hadde muligens blitt da. Men bortsett fra det, null fantasier og forventninger om noe som helst. Jeg har ingen problemer med å vurdere han klart og tydelig ut fra det jeg "vet" fra mediene han benytter seg av. Men hver gang jeg ser et bilde der han stirrer rett frem så hopper hjertet mitt nesten ut av kroppen min og jeg blir helt febrilsk i mitt forsøk på å skjule følelsene mine for andre som måtte befinne seg i nærheten. Kropp og hjerte bare roper JA, mens hjernen bare "Skjerp deg a'!"......... 

 

Fins det historier om slike tilfeller hvor de har møttes og blitt sammen på virkelig? Er det realistisk?

Anonymkode: ca442...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...