Gå til innhold
KaDust

KaDust's skravlehjørne.

Anbefalte innlegg

WubWub
3 minutter siden, KaDust skrev:

Noen ganger lurer jeg på om jeg vil noen gang få oppleve dypt vennskap igjen, eller om min avdøde bestevenninne var min sjanse på det i livet. Det virker ikke som om folk lenger er interessert i å virkelig bli dypt kjent med noen. Overfladig bekjentskap virker å være nok for mange, eller så har jo de aller fleste venner fra før av som de er tette med og trenger derfor ikke en til.

Ser ingen grunn til å tenke pessimistisk da jeg vet at du er et fantastisk menneske med mye som du kan tilby. Ikke bare har du en fin personlighet men du interesserer deg også for de viktige og kanskje til tider dype tingene i livet. På en side så kan det være en ulempe da den gjengse person ikke alltid er så opptatt av de store tingene i livet men heller kliner til med løs prat om vær og vind (det kan jo også være spennende... om man er meteorolog) - på den andre siden så vil det være kvalitet du får når du først finner noen du er på bølgelengde med mentalt.

Mennesker av ditt kaliber liker å stimuleres mentalt - bli utfordret til å tenke på et litt dypere plan; om du finner noen likesinnede så vil dere kunne spille på hverandre :)

Ellers så stemmer det nok at samfunnet har blitt mer overfladisk og asosialt i takt med teknologiens og sosiale mediers inntog.

Selv så skal jeg ta bachelor i informatikk/informasjonsteknologi så jeg frykter ikke denne utviklingen men jeg observerer at den er reell og ikke alltid er like positiv.

Jeg er også historienerd av rang akkurat som deg :) Er  sikker på at det finnes flere av oss her til lands så ikke gi opp håpet! Kanskje jeg burde smitte deg litt av min evige optimisme :sexy: Så lenge det er liv er det håp liker jeg tenke. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

lokmeister2016

Helt enig kadust jeg mistet min bestevenninne jeg og , føler det samme så jævlig kondolerer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest hysj

.

Endret av hysj

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KaDust

Vennskap handler ikke om å ha samme intellekt som noen, eller om å være like mentalt. De beste vennskapene jeg har hatt har vært med folk som er omtrentlig stikk motsatt av hva jeg er (dette inkluderer min avdøde bestevenninne). Det handler om kjemi, personlige egenskaper, ærlighet, å trives i hverandres selskap, å støtte hverandre selv når man er uenige, noen felles interesser (men også mange udelte interesser), å være like men også veldig ulike, å kunne lære av hverandre, utfordre hverandre. Det blir liten utfordring og læring om man henger med folk som har lik mentalitet og likt intellekt, og ofte kan det være total kræsj.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monstrum

Kattebilder og skravlehjørne:strix:

HEI, fra ny leser :ninuskapus::nori:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KaDust
På 19.3.2017 den 23.53, Monstrum skrev:

Kattebilder og skravlehjørne:strix:

HEI, fra ny leser :ninuskapus::nori:

HEI! :hoppendeglad: Så koselig med ny leser!

Det er litt stille her for tiden siden jeg har to hjemmeeksamner nå som suger ut all energien jeg har. :ninja:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Monstrum

Masse lykke til med eksamenene! :duskedame:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SemperFi

Stå på! Godt å se at vi har enda en data-relatert utdannet her inne! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mia83

Hvordan gikk det på eksamen? :klem: 

Håper alt er bra med deg :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KaDust

Det gikk greit tror jeg. :klo: Får vente å se!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mia83

Satser på det :jepp:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KaDust

NYTT KAMERA

SE PÅ DETTE HER

21blveq.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KaDust

Altså, det er så lite motion blur at man får de dummeste bildene av kattene. :strix:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Monstrum

Du er tilbake! :nordvesta:

Med enda bedre kattebilder :ninuskapus::nori:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KaDust
On 4/9/2018 at 10:04 PM, Monstrum said:

Du er tilbake! :nordvesta:

Med enda bedre kattebilder :ninuskapus::nori:

Jaaaa! Får forhåpentligvis tatt en del bilder i dag, siden jeg er hjemme med kattene. :ninja:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her