Gå til innhold

KaDust's skravlehjørne.


KaDust

Anbefalte innlegg

For hvem liker vel ikke å skravle? Om så bare med seg selv. Jeg regnes nok ikke som veldig sosial av de rundt meg, men de skulle bare visst hvor sosial jeg egentlig er ... med meg selv. :lol:

Så, et skravlehjørne er på sin plass! Kommer rett og slett bare til å skrive alt som faller meg inn om smått og stort. Dere er alle velkomne til å bli med og skravle om hva som helst. Trenger ikke være noe jeg har skrevet om engang. Dere kan være like tilfeldige i pjattet som det jeg kommer til å være. Det er bare koselig. :nigo:

Så, velkommen inn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg starter skravlinga ved å si at Miko er verdens kjekkeste smoking-katt.

2016-03-02 08.16.07.jpg2016-03-02 08.16.11.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylphrena
3 minutter siden, KaDust skrev:

Jeg starter skravlinga ved å si at Miko er verdens kjekkeste smoking-katt.

 

For en nydelig, elegant pus :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, SÅ nydelig katt! :hjerte: Her kommer jeg til å følge med, i hvertfall hvis du legger ut flere kattebilder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å legge ut masse kattebilder. :nigo: Miko har ei pøbelsøster også.

2015-07-04 11.39.36.jpg2015-07-04 11.39.39.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var i fjor sommer. Hun har medfødte feil på knærne som må opereres, men hun klarte å knuse kneskåla på det ene beinet før vi hadde trengt å operere. Like greit, for den medfødte feilen betales ikke av forsikringen, så da fikk vi hvertfall ett kne på forsikringen. :lol:

Hun er helt fin igjen nå! Det siste kneet skal tas til vinteren igjen. Artig, siden hun ikke får lov til å hoppe o.l. etter operasjon + hun tisser og bæsjer på seg når hun kjører bil, og det er en time kjøring en vei der hun opereres. Gleder meg ikke akkurat. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig med puser. :strix:

Jeg kjenner studeringen til eksamen går litt trådt om dagen. Har gjort meg ferdig med alt det jeg forstår, så skal kartlegge det jeg synes er litt vanskeligere (men som egentlig ikke er vanskelig bare jeg setter meg ned og ser ordentlig på det). Er i en sånn periode hvor jeg sliter med å ta tak i det jeg vet det er mye arbeid med. Altså, i forbindelse med studiene vil det da si de tingene som krever mer kode. Jeg vet det er mye å gjøre, og derfor klarer jeg ikke helt å sette meg ned å starte ordentlig.

Vel, det går vel kanskje litt ekstra trådt når man har folk hjemme hos seg hele dagen. Jeg satser på å klare mer på mandag, når jeg har hele huset for meg selv i ro og fred. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huskeliste for eksamens-prep:

- Gå over øvingsoppgaver og løsningsforslag og marker de tilfellene svarene avviker.
- Gå over de obligatoriske oppgavene
- Skriv et sammendrag av de temaene som er relevante for eksamen.
- Øv på å tegne modeller/figurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå må jeg snart starte på maleriet av mamma's (egentlig min, på papiret) katt. Hun ønsker seg det i bursdagsgave. Jeg maler egentlig vanligvis abstrakt, men jeg malte søsteren min sin første hund til jul og den falt visst i smak for alle. Så da ville mamma ha av hennes katt i bursdagsgave. Katter er vanskeligere å male enn hunder - tror jeg - så da er det jo bare å starte.

Dette var det jeg ga til min søster.

2015-12-23 15.10.24.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så flink du er! Det var skikkelig fint! Og så nydelig puuuuus! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :nigo:

Sene kveldstanker: Jeg får jo ikke stipend i sommer, og jeg har ikke fått noe napp på sommerjobb. Så da sitter jeg her da. Uten inntekt og lurer litt på hvordan jeg skal klare meg i sommer. Føler meg ikke komfortabel med å leve av samboeren. I tillegg er det så mange ting jeg trenger nå. F.eks. har jeg ikke sommer/vår sko. Jeg har bare vinterstøvletter, og jeg koker jo bort i de allerede nå. Det blir uutholdelig når sommervarmen virkelig kommer.

Sukk. Jeg må finne en eller annen form for inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen ganger elsker jeg samboeren min ekstra mye. Jeg har en tendens til å snakke høyt til meg selv, spesielt konstanterer jeg fakta jeg ikke liker. Det starter alltid med "Å nei!". Nå for eksempel, reiste jeg vannglasset mitt høyt og sa "Å nei! Jeg er tom for drikke!". Jeg gjør alltid en eller annen bevegelse når jeg gjør dette. Var på vei til å reise meg for å hente vann når jeg hørte "Og det betyr?" og før jeg visste ordet av det var vannglasset mitt ute av hånda og på vei til kjøkkenet for påfyll. :lol:
I tillegg får jeg fotkos. :lur: Det er utrolig behagelig å bli kost på føttene. Får bare lyst til å skvise den mannen flat noen ganger, sånn, på en elskelig måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miko er sååååå stor!

13288298_1232126793473741_542074368_o.jp

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og samboeren vært sammen i 5 år. Vi tenkte å gjøre noe spesielt, men siden jeg har sting i ryggen har jeg ikke klart å kjøpe gave til han og ikke klart å gjøre så mye generelt. Så i dag hjalp han meg med å vaske håret, og så hadde vi fastfood til middag som kos.

Når han skulle legge seg lurte jeg på om det var greit at jeg så på en episode med iZombie før jeg la meg. Han tenkte seg om før han svarte: "Ja. Det er egentlig bedre, for nå når du har de stingene i ryggen så får jeg ikke lagt meg inntil deg sånn som jeg vil, så det er best om du legger deg etter jeg har sovnet uansett.".

HAN ER SÅ SKJØNN :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...