Gå til innhold

Tilpasse brudekjole Oslo


Veiga1

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har lyst til å anbefale en bra skredder i Oslo? Jeg trenger en som kan tilpasse en brudekjole. Holder (nesten) på å kjøpe en kjole brukt fra utlandet som ingen selger her... Men den er sannsynligvis litt for stor, så regner med å måtte bruke litt ekstra på å få den sydd inn. Supert hvis noen har tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt mye bra om ailin skredder. Har tenkt å bruke han selv :)

Anonymkode: ff402...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørt mye bra om ailin skredder. Har tenkt å bruke han selv :)

Anonymkode: ff402...92e

Takk for svar! Ja, jeg søkte ham opp på Google, men det kommer opp at bedriften er permanent stengt!! Har de flyttet, vet du noe om det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Majorstua Systudio (http://www.systudio.no/brudekjoler), og var veldig fornøyd! Jeg har også brukt dem til tilpasning av andre kjoler. Det er kanskje litt dyrere enn gjennomsnittet, men de har god erfaring med både brudekjoler og andre dyre festkjoler. Jeg var også fryktelig sent ute (tilpasset kjolen tre uker før bryllupet), og de strakk seg litt ekstra for å få det til på den korte tiden. 

Anonymkode: 902e9...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte Majorstua Systudio (http://www.systudio.no/brudekjoler), og var veldig fornøyd! Jeg har også brukt dem til tilpasning av andre kjoler. Det er kanskje litt dyrere enn gjennomsnittet, men de har god erfaring med både brudekjoler og andre dyre festkjoler. Jeg var også fryktelig sent ute (tilpasset kjolen tre uker før bryllupet), og de strakk seg litt ekstra for å få det til på den korte tiden. 

Anonymkode: 902e9...755

Kjempeinteressant! Jeg fant akkurat nettsiden deres og syntes det så bra ut. Skal definitivt sjekke dem ut! Apropos dyr, hva tror du noe sånt ligger på ca? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Veiga1 skrev:

Er det noen her som har lyst til å anbefale en bra skredder i Oslo? Jeg trenger en som kan tilpasse en brudekjole. Holder (nesten) på å kjøpe en kjole brukt fra utlandet som ingen selger her... Men den er sannsynligvis litt for stor, så regner med å måtte bruke litt ekstra på å få den sydd inn. Supert hvis noen har tips!!

Skredderen som holder til i lokalet til "Brudekjolen" salong er flink :) Du kan jo høre med henne om hun har mulighet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Veiga1 skrev:

Kjempeinteressant! Jeg fant akkurat nettsiden deres og syntes det så bra ut. Skal definitivt sjekke dem ut! Apropos dyr, hva tror du noe sånt ligger på ca? 

Det kommer jo litt an på hvor mye tilpasninger du er nødt til å gjøre. Hvis jeg husker riktig betalte jeg 1500 kr for å sy min brudekjole inn en halv str (trengte ikke gjøre noe med lengden), mens jeg har betalt ca 800 kr for å legge opp en lang penkjole med to lag (underkjole og tynt stoff over). Begge deler dyrere enn jeg egentlig hadde tenkt, men arbeidet var kjempebra utført. 

Anonymkode: 902e9...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo litt an på hvor mye tilpasninger du er nødt til å gjøre. Hvis jeg husker riktig betalte jeg 1500 kr for å sy min brudekjole inn en halv str (trengte ikke gjøre noe med lengden), mens jeg har betalt ca 800 kr for å legge opp en lang penkjole med to lag (underkjole og tynt stoff over). Begge deler dyrere enn jeg egentlig hadde tenkt, men arbeidet var kjempebra utført. 

Anonymkode: 902e9...755

Det høres veldig bra ut! Tusen takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Eighth Planet skrev:

Skredderen som holder til i lokalet til "Brudekjolen" salong er flink :) Du kan jo høre med henne om hun har mulighet? 

Det er absolutt interessant! Hvis de tar imot en kjole som ikke kommer fra egen salong da...! Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Veiga1 skrev:

Det er absolutt interessant! Hvis de tar imot en kjole som ikke kommer fra egen salong da...! Takk for svar :-)

Du kan jo høre. De var veldig tydelige på at det skulle betales hver for seg, da hun holdt til i deres lokale som selvstendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...