Gå til innhold

Sliter med å ta daten seriøst pga navnet hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kallenavn på han er jo enkelt.. Bam, rett og slett. Forøvrig tror jeg Bamse er vanlig i Danmark også. 

Navn skal ikke være dealbreaker. Aldri.

Anonymkode: 72dd3...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det noen minutter siden jeg leste hva navnet var, og jeg er vant til det allerede. Går nok fint, TS :)

Men jeg skjønner deg, navn er viktigere for noen enn andre. Slik som stemmer og lukter og hår, for noen. Men navn blir man, som det meste annet, vant til ganske raskt. Da blir det bare en lyd man lager noen ganger om dagen. Merker det selv av og til at jeg plutselig har blitt vant til et navn jeg syntes var spesielt for noen uker siden.

Det har tydeligvis ikke gått så fort for deg, men som de andre her sier - han har jo ikke valgt det selv, og du gir da ikke slipp på en flott fyr på grunn av navnet hans! Da må du isåfall bare gi ham videre, helt sikkert mange andre som kunne tenke seg å date ham :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er et kjempekoselig navn! Var dødsforelska i en ung mann som ble kalt dette da jeg var 17-18.. Hadde et annet døpenavn, men ble alltid kalt Bamse av 'alle'.

Hvis du er redd foreldrene dine skal skape en pinlig situasjon ved å le av navnet, er det jo bare å forberede dem på forhånd? Jeg syns ikke navnet skal være en dealbreaker; det sier jo ingenting om hans personlighet eller egenskaper! Du venner deg til det!! Syns forresten søstra hans fikk et mye verre navn! 

Anonymkode: 6c5df...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Mons, Hampus eller Sylvester? 

 

Anonymkode: 3c6c2...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det Mons, Hampus eller Sylvester? 

 

Anonymkode: 3c6c2...cdf

Nei, det er Bamse.

Anonymkode: 6aaec...19c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du glad i denne fyren da, ser du for deg en fremtid med ham? Drømmemannen, sier du? Da kan jeg ikke skjønne at navnet skal bety noe. 

 

Selv om det var litt rart, ja, men mest søtt-rart. Synes mer synd på søsteren hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kallenavn på han er jo enkelt.. Bam, rett og slett. Forøvrig tror jeg Bamse er vanlig i Danmark også. 

Navn skal ikke være dealbreaker. Aldri.

Anonymkode: 72dd3...147

Ja, det var vel en dansk popgruppe som het Bamses venner :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, michaeline__07 skrev:

 

Ja? :)

Hva mente du med det du skrev? Passer ikke akkurat til det som står her :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvant navn, men det er i alle fall ikke stygt. 😊

Anonymkode: c9738...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at du ikke tør å fortelle foreldrene dine hva han heter. Er dere virkelig så høytidelige? Om de ler når de hører navnet hans, kan du vel bare le med. Det er vel ingen hemmelighet at det er et uvanlig navn i Norge, som kan virke barnslig. Det er vanligere i Sverige, sier du bare.

Anonymkode: 729fc...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du skulle valgt et kallenavn, ville jeg tatt Brakar. Høres ut som en en stor barsking.

Anonymkode: 729fc...fb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, moren og faren hans har valgt et navnetema til deres barn basert på navnet til hans far, som heter Björn. Navnet til han jeg dater er Bamse og søsteren hans heter Binna. 

Anonymkode: 47164...d5b

For et kult navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og om noen år får dere lille Brianna, Bjarnhild og Brumle.  :rodmer:

 

Anonymkode: 729fc...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Og om noen år får dere lille Brianna, Bjarnhild og Brumle.  :rodmer:

 

Anonymkode: 729fc...fb6

og attpåklatten Colargol?

Anonymkode: 38e02...08d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporing.

-Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Ja, du er faktisk skikkelig, skikkelig teit og umoden om du lar dette være en dealbreaker. 

Jeg kan forstå at du ikke liker navnet og syns det er litt kleint, men du lar ikke den mulige store kjærligheten i ditt liv gå fordi han har et koselig men kleint navn! Det kunne jo vært så mye verre! 

Og tillat deg selv å le litt av det når du forteller til andre hva han heter. Gjør det til en positiv ting. "Ja, han heter faktisk Bamse! Er ikke det litt rart? Men han er helt fantastisk!" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamse er jo bare så flott og kult. Så lenge han selv ikke har problemer med det, har ikke du noen grunn til det heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...