Gå til innhold

Sliter med å ta daten seriøst pga navnet hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, nå ville jeg vært mer bekymret for evt. skader han har etter at moren var påvirket av LSD under graviditeten, men det er nå meg.
"BAMSE! Kom å se på det sexy undertøyet jeg har kjøpt!" Rrrr! Tenk når dere gifter dere så vil besteforeldrene at ungene skal hete Brakar og Teddy, kan se for meg en familiekonflikt... 

Neida, men hvem i all verden kaller ungen sin Bamse da! Det er sikkert søtt når han var liten! Men når det er sagt så er det jo litt kult også! Om man tar det med litt humor og selvironi. Unikt er det hvertfall :)

Anonymkode: f7dbe...662

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann, men kan han leve med det så burde du kunne det også. Du venner deg til det etterhvert. (Skal imidlertid være enig i at foreldrene må ha vært "bevisstløse i gjerningsøyeblikket" da de fant navn til barna. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Haha! Må innrømme jeg lo da du skrev det, for jeg skjønner deg godt. Hvis det er et navn som er vanskelig å leve med så er det vel Bamse. For ingen heter vel det! tenkte jeg først. Men samtidig, det er IKKE en deal-breaker. Du kommer til å bli vant med det, og etter hvert som omgangskrets blir vant med det, så er det ingen som tenker særlig over det til dagen. 

Men du trenger heller ikke ha dårlig samvittighet for å synes navnet er rart på en voksen mann, det er det flere som tenker. Men du kan bare ikke bruke det som en deal-breaker, og foreldrene dine må bare ta seg sammen hvis de tenker ille om ham basert på navnet. Kanskje de ler, men så tar de seg inn igjen. Bamse (kjæresten din) vet jo også vel at det er litt rart å hete det i Norge?

:biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå ville jeg vært mer bekymret for evt. skader han har etter at moren var påvirket av LSD under graviditeten, men det er nå meg.
"BAMSE! Kom å se på det sexy undertøyet jeg har kjøpt!" Rrrr! Tenk når dere gifter dere så vil besteforeldrene at ungene skal hete Brakar og Teddy, kan se for meg en familiekonflikt... 

Neida, men hvem i all verden kaller ungen sin Bamse da! Det er sikkert søtt når han var liten! Men når det er sagt så er det jo litt kult også! Om man tar det med litt humor og selvironi. Unikt er det hvertfall :)

Anonymkode: f7dbe...662

Hahahaha dagens! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, moren og faren hans har valgt et navnetema til deres barn basert på navnet til hans far, som heter Björn. Navnet til han jeg dater er Bamse og søsteren hans heter Binna. 

Anonymkode: 47164...d5b

Var da ikke noe übermerkelig eller spesielt gøyalt med det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, N0RGE skrev:

Og det er sånne holdninger som gjør at veldig mange menn sliter med¨å ta kvinner seriøst. Tendensen ser ut til å være at dere forblir et eller annet sted på ungdomsskolen mentalt.  Det er jo derfra og ut vi begynner å se klare forskjeller på kvinner og menns IQ nivå også. Morsomt navn, ogsært at du faktisk henger deg opp i det.

Tviler på en mann hadde tatt en dame som het Barbie seriøst og å reagere på uvanlige navn sier ingenting om IQen til folk. Utsagnet ditt sier derimot noe om din IQ 

Anonymkode: ec287...a94

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, moren og faren hans har valgt et navnetema til deres barn basert på navnet til hans far, som heter Björn. Navnet til han jeg dater er Bamse og søsteren hans heter Binna. 

Anonymkode: 47164...d5b

Jeg var kjempebetatt av en mann som ble kalt Bamse for mange år siden. Han het helt sikkert noe annet, men alle kalte han Bamse. Jeg syns jo foreldrene hans er litt festlige :)

Altså, jeg forstår at du syns det er rart, men jeg syns likevel ikke det er grunn nok til å dumpe en fantastisk mann pga noe sånt. Drit i "who´s your daddy.." Det er "Who´s your Teddy" som gjelder! :skratte:


unnskyld...:fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Var da ikke noe übermerkelig eller spesielt gøyalt med det?

 

Hvilke navn er du vant til si meg?:fnise:  Dette var jo supermerkelig. Dog ingen dealbreaker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamse ja... Kan jo forstå du har litt problemer med å ta det seriøst,  men jeg synes det var skikkelig koselig jeg. Merkelig? Ja, absolutt, men det er jo i det minste et navn de fleste forbinder med noe koselig.  Som flere sier, det er faktisk så sært at det tipper over til å bli litt kult. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg, men det er ikke noe å stresse over. Etterhvert så blir du så vant til navnet at du ikke kommer til  tenke over det. Elsker du han, så betyr navnet ingenting:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ops leste ikke du hadde røpet navnet alt :) Ååå haha bamse er jo kjempesøtt!  Men ikke som navn kun som tullekallenavn!  Hva med å kalle han Bjørn eller et annet navn ddu liker?  Man kan jo endre navn på et dyr man kjøper så hvorfor ikke bare kalle han noe du syns er kjempefint?  Han blir nok vant til det etterhvert :) 

Anonymkode: ec287...a94

Dette er ihvertfall oppskriften på å ødelegge forholdet. Hadde du likt om kjæresten din hadde sagt et annet navn bare fordi h*n ikke liker det? Det er så respektløst at jeg har nesten ikke ord til å beskrive det en gang. Kallenavn er noe helt annet for øvrig, bare det ikke ligner på et annet vanlig navn.

 

 

Likte navnet jeg! Hadde ikke vært deal breaker for min del.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, hironakamura skrev:

Hvilke navn er du vant til si meg?:fnise:  Dette var jo supermerkelig. Dog ingen dealbreaker!

Jeg synes ikke Bamse er så snodig jeg da. Mulig det skal litt til å vippe meg av pinnen.

- om han hadde hett Nalle så hadde jeg kanskje smilt litt, men meg om det.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Gud vår Skapers ansikt og i disse vitners nærvær spør jeg deg, Kari: Vil du ha Bamse: som står ved din side, til din ektefelle?

 

hoho, festlig, men klart du kan leve med det :) 

Anonymkode: 94ddd...307

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på en mann hadde tatt en dame som het Barbie seriøst og å reagere på uvanlige navn sier ingenting om IQen til folk. Utsagnet ditt sier derimot noe om din IQ 

Anonymkode: ec287...a94

Personlig kunne jeg fint tatt henne seriøst. Navnet er kanskje litt morsomt og byr kanskje på en personlig latter når man er for seg selv, men derfra til å utelukke noen på grunn av navnet er det ganske langt. 

Du er faktisk tilbakestående dersom du utelukker en ellers veldig bra partner på grunn av navnet. Da er du faktisk en idiot.

Anonymkode: d6edf...026

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt forstå at du har litt problemer med å ta Bamse seriøst. Men må være hakket verre for han, tror jeg ;) Hadde noen presentert seg selv om Bamse for meg hadde jeg nok ledd, fordi jeg hadde trodd det var tull. Kan tenke meg at han har vært borti noen kjipe situasjoner. 

Blir litt vanskelig å finne kallenavn på han også, i og med at navnet hans er et kallenavn.

Men etterhvert så kommer du til å bli vant til navnet hans, så det kommer ikke til å bli noe problem i lengden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst ts! Du får kutte han ut da vet du. Si sannheten. Jeg kan ikke være med deg for jeg blir flau over navnet ditt og jeg klarer ikke ta deg seriøst så ADIOS!!

Om dama mi hadde hett BÆSJ så hadde ikke jeg brydd meg. Er dama jeg går etter. Ikke et forbanna navn!

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamse, høres ut som et hundenavn. :P 

Anonymkode: 676a8...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...