Gå til innhold

Sliter med å ta daten seriøst pga navnet hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det Asle? Er jo et svensk navn det, husker en som hadde den uheldige kombinasjonen med etternavn engang. Etternavnet var Bruun, så da kan man jo tenke  seg :P

Anonymkode: d6edf...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, moren og faren hans har valgt et navnetema til deres barn basert på navnet til hans far, som heter Björn. Navnet til han jeg dater er Bamse og søsteren hans heter Binna. 

Anonymkode: 47164...d5b

Bosse, Basse, Brumlebasse, Kosebamse, Bamsemums. Du klarer sikkert å finne på et kallenavn utifra etternavnet hans også? Eller hva med å bare kalle ham for Arne eller Øyvind? 

Anonymkode: b999d...1da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah nå må du jo si navnet hvis det er sååå ille! 

Jeg avstandsflørtet med en mann jeg så jevnlig ogkvinnet meg til slutt opp til å snakke med han og spørre om nr hans. Han hjem Michelle på kvinnelig uttalemåte og der gikk flammen ut for meg. Teit og overfladisk, ja,  men kunne aldri hatt en mann som het det. Folk ville sikkert trodd jeg var lesbisk om jeg snakket om han bare pga navnet hans så skjønner at om din fyr har veldig barnslig navn at det kan sette en stopper. Er jo noe man skal høre og si omtrent hver dag om man er i et forhold.  

Anonymkode: ec287...a94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, moren og faren hans har valgt et navnetema til deres barn basert på navnet til hans far, som heter Björn. Navnet til han jeg dater er Bamse og søsteren hans heter Binna. 

Anonymkode: 47164...d5b

Binna er virkelig verre. Bamse var veldig rart ja, men syns ikke et navn er dealbreaker uansett. 

Anonymkode: 1cd96...cea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, moren og faren hans har valgt et navnetema til deres barn basert på navnet til hans far, som heter Björn. Navnet til han jeg dater er Bamse og søsteren hans heter Binna. 

Anonymkode: 47164...d5b

Skjønner deg når du tenker at det er flaut, men dette er i alle fall såpass spesielt at det er lett å sette på "klin sprø foreldre"-kontoen. Han har i alle fall ikke valgt navnet sitt selv, så det er ikke hans dømmekraft det er noe i veien med. Det jeg ikke skjønner er at du er villig til å la drømmemannen gå på grunn av et navn. Det er ikke gitt at det dukker opp en like bra fyr, og et rart navn er bedre enn en dårlig kvalitet på ett eller annet som er viktig for deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops leste ikke du hadde røpet navnet alt :) Ååå haha bamse er jo kjempesøtt!  Men ikke som navn kun som tullekallenavn!  Hva med å kalle han Bjørn eller et annet navn ddu liker?  Man kan jo endre navn på et dyr man kjøper så hvorfor ikke bare kalle han noe du syns er kjempefint?  Han blir nok vant til det etterhvert :) 

Anonymkode: ec287...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, no må du gje deg! Det er jo berre eit namn! I kva univers kan eit namn vere dealbreaker?  Det er jo ikkje han som har valgt det ein gong. Hjelpes. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo et kjempekoselig navn :rolleyes:

Bamsen til Elin:rodmer:

Anonymkode: 6983a...231

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, moren og faren hans har valgt et navnetema til deres barn basert på navnet til hans far, som heter Björn. Navnet til han jeg dater er Bamse og søsteren hans heter Binna. 

Anonymkode: 47164...d5b

Haha! Bamse! Fantastisk.

 

Absolutt ikke en deal breaker.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du synes at navnet "Bamse" er et navn som er vanskelig å "leve med". Men tror det høres verre ut i Norge enn i Sverige. Men jeg kan iallefall love deg at du etterhvert blir vant med navnet og ikke vil bry deg om det i lengden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahah nå må du jo si navnet hvis det er sååå ille! 

Jeg avstandsflørtet med en mann jeg så jevnlig ogkvinnet meg til slutt opp til å snakke med han og spørre om nr hans. Han hjem Michelle på kvinnelig uttalemåte og der gikk flammen ut for meg. Teit og overfladisk, ja,  men kunne aldri hatt en mann som het det. Folk ville sikkert trodd jeg var lesbisk om jeg snakket om han bare pga navnet hans så skjønner at om din fyr har veldig barnslig navn at det kan sette en stopper. Er jo noe man skal høre og si omtrent hver dag om man er i et forhold.  

Anonymkode: ec287...a94

Ja, det er teit og overfladisk. Rimelig åndssvakt å ditche noen på grunn av navnet Michelle for å si det sånn, i flere land kan det også være et mannlig navn, kjenner f. eks. noen belgisere (menn) som heter det, og som i Norge høres ut som et kvinnelig navn. 

Anonymkode: d6edf...026

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamse er så anti-kult at det nesten er kult. Og så har han allerede sang til femtiårsdagen.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for er fantastisk navn!!! Jeg hadde elsket å introdusere han til folk.

Anonymkode: a5f20...f96

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er sånne holdninger som gjør at veldig mange menn sliter med¨å ta kvinner seriøst. Tendensen ser ut til å være at dere forblir et eller annet sted på ungdomsskolen mentalt.  Det er jo derfra og ut vi begynner å se klare forskjeller på kvinner og menns IQ nivå også. Morsomt navn, ogsært at du faktisk henger deg opp i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Arabella skrev:

Det første navnet som falt meg inn da du fortalte at han var svensk, er Jokke. Det kan være kjælenavn for Joakim, men er også et selvstendig navn.

Eller Ludde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde bytta navn hvis jeg het Binna eller Bamse.. Hvis man i tillegg har noen kg for mye så blir man jo kalt Bønna eller Bamsemums da. Det er lov å være edru når man velger navn til barna da!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...