Gå til innhold

Gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forrige helg så hadde jeg eggløsning, på søndag hadde vi sex og kondomen sprakk. Ca 17 timer etterpå så tok jeg en angrepille. Det er nå 6 dager siden samleie, og jeg begynte i går å få mensmurringer som enda er til stede, i tillegg så har jeg hatt et mildt ubehag i korsryggen. I natt våknet jeg av vondt i magen, og jeg satt da på do med diaré. Mensen skal komme i løpet av en uke, og neste mandag skal jeg ta en test, det fikk jeg beskjed om på apoteket. Spørsmålet mitt er egentlig om man kan kjenne symptomer SÅ tidlig, eller om det bare er tilfeldig? Jeg har aldri vært gravid før, så uten å vite hvordan det føles, så føler jeg meg gravid. 

Anonymkode: fd65b...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært gravid, jeg hadde ingen symptomer i starten. Men dette er forskjellig fra kvinne til kvinne. Så du kan ha symptomer på graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min ble skikkelig dårlig i starten, hun trodde først det var en heftig omgangssyke. Da hun telte uker tilbake i tid etter å ha oppdaget at hun var gravid(på prevensjon, så alt annet enn planlagt), mente hun at symptomene hadde startet rundt en ukes tid etter befruktning. Moren vår merket en metallsmak i munnen tre dager etter befruktning, da hun ble gravid med yngstemann. Jeg merket ikke annet enn at de typiske pms-symptomene ble sterkere enn vanlig, og varte lenger enn vanlig, til tross for at mensen aldri kom.

 

Så ja, det er visst mulig å merke symptomer ganske tidlig. Men det kan like gjerne være tilfeldig.

Anonymkode: e9921...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt sex, du kan være gravid. Ta en test når du kan.

Dette burde vært en sticky her inne. Så lei av disse trådene!!

Anonymkode: 84c2a...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der kan være like mye symptomer på mensen som noe annet :) jeg får ofte "symptomer" på mensen en uke i forveien, deriblant murringer. Diaré kan være fordi du har spist noe. 

Men som anonym sier, har du hatt sex kan du være gravid og da må du ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har hatt sex, du kan være gravid. Ta en test når du kan.

Dette burde vært en sticky her inne. Så lei av disse trådene!!

Anonymkode: 84c2a...ff5

Hvis du leser innlegget om igjen så var vel spørsmålet om det var mulig å ha symptomer så tidlig, var det ikke? Hvis du er lei så lei av sånne tråder så er det jo rimelig hjernedødt å trykke seg inn på de, det er jo helt og holdent ditt valg.

Til de som har svart ordentlig, takk :-) 

Anonymkode: fd65b...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...