Gå til innhold

Har det så vanskelig..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 24 år, student. Jeg har veldig dårlig råd da jeg bare lever av stipend(mellom 1500 - 2000 kr mnd). Vanskelig å få jobb her jeg bor. Jeg er veldig ofte trist og nedstemt, hovedsaklig fordi jeg har så lite penger. Jeg må hver måned spørre foreldra mine om å få penger siden jeg ikke kan betale regninger eller mat.. Jeg syns det er forferdelig og får kjempe dårlig samvittighet.. Det har kommet til et punkt nå at jeg ikke spør de lenger, og skal bare sulte, eller hvertfall overleve. For deres skyld. Jeg orker ikke ha det sånn her lenger.

Jeg tenker ofte på å ta mitt eget liv fordi jeg ikke får noe glede ut av hverdagen lenger. jeg bare lever for andre sin del, og for at livet skal gå som det går. Jeg er deprimert og lider av sosial angst. Jeg sover for det meste av dagene når jeg kommer hjem fra skolen. Jeg føler alle vennene mine har det så mye bedre, de har jobb, de har penger, de kan kjøpe klær og ting de trenger. Alt jeg kan kjøpe pengene mine for er havregryn og melk. 

Jeg var selvskader da jeg var 18-19år, nå er det like før jeg begynner med det igjen. Jeg kan kjent trangen mange ganger i det siste, men aldri gjort det. Jeg har lyst til å skade meg selv. Jeg har lyst til å påføre meg selv smerte fordi jeg har det helt forferdelig. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av det. 

Anonymkode: 35136...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keiserensnyeklær