Gå til innhold

Sherlock


Hjarte

Anbefalte innlegg

Er det flere som gleder sg til en ny sesong eller? :hoppe:

De er i ferd med å spille inn sesong 4 nå, og det er mange fans som har postet diverse bilder fra deler av innspillingen. For min del er det vanskelig å ikke google etter oppdateringer fra disse :P men jeg vil tro at det er begrenset hvor mye man kan tyde ut av disse bildene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

GLEEEDER MEG

Anonymkode: ea074...330

Da er jeg i hvert fall ikke alene her inne :laugh:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også, men sesong 4 er jo ikke akkurat rett rundt hjørnet, for å si det pent. :icon_frown: 

Anonymkode: fc057...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er i januar de blir vist på tv, så her gjelds det å være tålmodige. :dry:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig! Men er jo tross alt to år siden forrige sesong, så åtte mnd til er vel ingen sak :opplyser:

Innspillinga er iallefall endelig startet! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, betrevitaren skrev:

Gleder meg veldig! Men er jo tross alt to år siden forrige sesong, så åtte mnd til er vel ingen sak :opplyser:

Innspillinga er iallefall endelig startet! 

Joda, holder nok ut, men det er jo så spennende :bond:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Den nye episoden ble lagt ut på Netflix i natt, er det noen her som har sett den?

 

 

Innslag av spoiler under:

 

 

 

Jeg vet ikke helt hva jeg synes. Når ventetiden blir så lenge mellom hver sesong så blir det så rart når man får se nye episoder igjen. Jeg skal se den en gang til i kveld etter at ungene har lagt seg, men tror jeg kan slå fast at dette ikke blir min favorittepisode. Forresten så synes jeg at det ble så merkelig at John reagerte sånn som han gjorde på slutten, og skyldte på Sherlock pga løftet han hadde gitt dem. Jeg skjønner at han sørger, men han må jo ha skjønt at det er begrenset hvor mye et menneske kan gjøre for å beskytte andre, særlig hvis den han beskytter setter seg selv i fare med vilje. 

Endret av Hjarte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Hjarte skrev:

...

Jeg vet ikke helt hva jeg synes. Når ventetiden blir så lenge mellom hver sesong så blir det så rart når man får se nye episoder igjen. Jeg skal se den en gang til i kveld etter at ungene har lagt seg, men tror jeg kan slå fast at dette ikke blir min favorittepisode. Forresten så synes jeg at det ble så merkelig at John reagerte sånn som han gjorde på slutten, og skyldte på Sherlock pga løftet han hadde gitt dem. Jeg skjønner at han sørger, men han må jo ha skjønt at det er begrenset hvor mye et menneske kan gjøre for å beskytte andre, særlig hvis den han beskytter setter seg selv i fare med vilje. 

Jeg reagerte også litt på det der. Synes det var atypisk oppførsel fra hans side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfan av Sherlock og har hatt nedtelling til den nye sesongen. Jeg måtte også se episoden to ganger før jeg klarte å helt forstå hva som skjedde. 

Enig med dere i at jeg synes Johns oppførsel var rar, jeg får det ikke til å stemme at han vil legge så mye vekt på "a vow", som lege og soldat burde i hvert fall han vite at det er ikke slik verden fungerer.

Blir spennende med de to neste episodene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, ligger det på netflix, altså?! Så at det ble sendt på BBC One denne uka, og var så sur fordi den kanalen ikke vises i Norge. Da er helgetv-planene sikra! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den ligger ute på Netflix, og det beste var at de var ganske kjapp med å legge den ut etter at den ble sendt på BBC :nori:

@Tabris, jeg gleder meg også til å se fortsettelsen, og er veldig spent på hvordan de skal bygge handlingen videre. :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den i går, klarte ikke vente til helga. Kule serien! Men selv om jeg anser meg selv som god i engelsk er jeg veldig avhengig av teksten, merker jeg. Han snakker så fort og det skjer masse i bildet samtidig som han gjør det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rainbow skrev:

Så den i går, klarte ikke vente til helga. Kule serien! Men selv om jeg anser meg selv som god i engelsk er jeg veldig avhengig av teksten, merker jeg. Han snakker så fort og det skjer masse i bildet samtidig som han gjør det!

Er avhengig av tekst jeg også, men synes nesten han snakket fortere enn han pleide å gjøre tidligere. Den teksten som kom opp som handlet om de forskjellige sakene han løste hadde jeg ikke en sjans å få med meg, men det ser jeg flere engelskspråklige også klaget over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så episoden uten tekst. Kan si at jeg ikke fikk med meg alt nei :P Nå har jeg lært meg at jeg MÅ ha tekst når jeg skal se på Sherlock :opplyser:

Anonymkode: 66186...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny episode natt til i dag. Fikk endelig sett den og holy shit. Vet ikke hvor jeg skal starte engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg liker egentlig ikke denne serien noe særlig...

 Han Sherlock-typen fremstår som en veldig selvgod og egoistisk type!

Anonymkode: 7488a...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kapteinNorge skrev:

Ny episode natt til i dag. Fikk endelig sett den og holy shit. Vet ikke hvor jeg skal starte engang. 

Jeg vet, hvor skal man starte? :ler:

Jeg ble positivt overrasket, og synes at denne episoden var mye bedre enn "The six Thatchers". Skurken i denne episoden var godt spilt. Skuespilleren var dyktig, og var rett mann til rett jobb, om man kan si det sånn :P 

Det var også positivt at hele episoden ikke dreide seg kun om at Sherlock og John skulle bli venner igjen, selv om det var mye av grunnen til at Sherlock satte seg selv i fare. Jeg var redd for at det skulle bli så mye krangling, og mye fram og tilbake, at episoden var over før det skjedde noe spennende. 

Det der med Eurus er jeg redd for vil slå begge veier. Enten blir det skikkelig bra, eller så blir det en skikkelig nedtur. Jeg krysser fingrene for at de ikke roter det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skuffet så langt, jeg :sukk: De første sesongene elsket jeg, men synes bare den blir mer og mer meh for hver sesong nå :vetikke: Synes samspillet/kjemien mellom Sherlock og John virkelig ikke er som den pleide å være. Føles som de prøver for mye, eller noe. Men, kommer nok til å se hele likevel, håper den tar seg opp :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...