Gå til innhold

Slitsomt å være singel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere det? Mas fra menn her og der om date og alt. Blir nesten lei. Hadde gledet meg til singellivet, men menn er jo bare så innpåslitne. Så fort de fikk høre at jeg var singel så var det mas. Jeg forsøker å forklare dem at jeg vil være singel litt og ikke binde meg med engang igjen men de forsøker likevel :sprettoy:

Anonymkode: 1886b...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, etter en stund slutter folk å mase. Om du virkelig viser at du vil være singel.

Anonymkode: 494df...557

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, etter en stund slutter folk å mase. Om du virkelig viser at du vil være singel.

Anonymkode: 494df...557

Så det er mest i begynnelsen? Skulle jo vært motsatt, at de holder litt avstand når de ser jeg nettopp har gått ut av et forhold og kanskje senere etter noen måneder tar kontakt. Er jo så teit å hive seg på med engang jeg er singel og vil være fri. De må jo skjønne at jeg trenger litt pusterom da. Det er vel gjerne slik at når JEG vil etablere meg igjen så er de forduftet 

Anonymkode: 1886b...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil ha sex med deg - ikke 2.4 barn og stasjonsvogn. De tenker at du nå er litt "svak" og lett å erobre. Og du er jo kvalitetssikra av en annen mann

Anonymkode: 807d6...e23

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vil ha sex med deg - ikke 2.4 barn og stasjonsvogn. De tenker at du nå er litt "svak" og lett å erobre. Og du er jo kvalitetssikra av en annen mann

Anonymkode: 807d6...e23

Det er jo nettopp det de ikke vil! De vil ha forhold , derfor jeg blir lei av det. Det er jeg som bare vil ha det litt morro

Anonymkode: 1886b...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er mest i begynnelsen? Skulle jo vært motsatt, at de holder litt avstand når de ser jeg nettopp har gått ut av et forhold og kanskje senere etter noen måneder tar kontakt. Er jo så teit å hive seg på med engang jeg er singel og vil være fri. De må jo skjønne at jeg trenger litt pusterom da. Det er vel gjerne slik at når JEG vil etablere meg igjen så er de forduftet 

Anonymkode: 1886b...d4e

nei, du skjønner vel at de kun vil ha sex med deg? De tenker at du er lysten på sex med nye mennesker, nå som du endelig er singel. 

Anonymkode: 494df...557

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei, du skjønner vel at de kun vil ha sex med deg? De tenker at du er lysten på sex med nye mennesker, nå som du endelig er singel. 

Anonymkode: 494df...557

Er jo det de ikke vil , er jo derfor det er slitsomt. Jeg vil jo være singel og fri. Flørte litt og bare ha det morro, men menn forstår jo ikke sånt vet du . Selv om du er en av de som menn bare vil ha sex med, gjelder ikke det for meg 

Anonymkode: 1886b...d4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tror jeg nok du har et luksusproblem. Du er en attraktiv dame. Jeg har vært singel i mange år og har ikke mange tilbud.

Anonymkode: 721f5...bec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi du er attraktiv. Vi menn vil ha forhold med sånne og sex med slike som ikke kvalifiserer til forhold. Du er en menn vil noe mer med

Anonymkode: c6765...9ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere det? Mas fra menn her og der om date og alt. Blir nesten lei. Hadde gledet meg til singellivet, men menn er jo bare så innpåslitne. Så fort de fikk høre at jeg var singel så var det mas. Jeg forsøker å forklare dem at jeg vil være singel litt og ikke binde meg med engang igjen men de forsøker likevel :sprettoy:

Anonymkode: 1886b...d4e

Jeg har opplevd det begge gangene jeg ble singel. Første gangen hadde jeg ikke forventet det i det hele tatt, jeg tolket ikke engang at mennesker faktisk sjekket meg opp. Har mange historier, men vil ikke gå i detaljer :P Jeg var uansett ikke klar for sånt før 1,5 år.

Det samme skjedde andre gangen jeg ble singel, men da var jeg mer forberedt. 

Anonymkode: 224d0...c9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg synes ikke det er slitsomt å være singel.

Anonymkode: 22daa...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd det begge gangene jeg ble singel. Første gangen hadde jeg ikke forventet det i det hele tatt, jeg tolket ikke engang at mennesker faktisk sjekket meg opp. Har mange historier, men vil ikke gå i detaljer :P Jeg var uansett ikke klar for sånt før 1,5 år.

Det samme skjedde andre gangen jeg ble singel, men da var jeg mer forberedt. 

Anonymkode: 224d0...c9e

Nei men man skjønner det jo etterhvert. At de vil noe mer enda man sier ifra at man bare vil leke. Men bedre det enn de som aldri får tilbud får man vel bare tenke

Anonymkode: 1886b...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være slitsomt fordi jeg er aleine om det meste. Ingen å dele arbeidsoppgaver med, aleine om alle utgifter, vanskelig å finne noen å dra på ferie sammen med, og som oftest aleine i helgene. Problemet som TS beskriver er totalt ukjent, men i grunnen er det ganske greit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere det? Mas fra menn her og der om date og alt. Blir nesten lei. Hadde gledet meg til singellivet, men menn er jo bare så innpåslitne. Så fort de fikk høre at jeg var singel så var det mas. Jeg forsøker å forklare dem at jeg vil være singel litt og ikke binde meg med engang igjen men de forsøker likevel :sprettoy:

Anonymkode: 1886b...d4e

Ja kjenner meg litt igjen, men synes bare det er litt koselig jeg :laugh: De gir nok opp når de skjønner at du mener det,  som ei lengre opp her sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skulle opplevd å være gjennomsnittlig mann. Da kan du spasere gjennom hele livet uten så mye som en tilnærmelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jo det de ikke vil , er jo derfor det er slitsomt. Jeg vil jo være singel og fri. Flørte litt og bare ha det morro, men menn forstår jo ikke sånt vet du . Selv om du er en av de som menn bare vil ha sex med, gjelder ikke det for meg 

Anonymkode: 1886b...d4e

Nei, de later som de vil ha forhold (fordi de tror det er hva kvinner vil), men egentlig er de bare ute etter sex. Evt. et sexforhold. Om de ikke er veldig få damer der du bor selvsagt, da kan det hende de er desperat nok til å måtte prøve å bli sammen med enhver single kvinne, i frykt for å bli alene resten av livet. 

Anonymkode: 494df...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nevian skrev:

Du skulle opplevd å være gjennomsnittlig mann. Da kan du spasere gjennom hele livet uten så mye som en tilnærmelse.

Det kan man som gjennomsnittlig kvinne også. Derfor trenger man ikke bytte kjønn. 

Jeg har blitt spurt et par ganger, men har alltid ignorert eller sagt nei. Være alene er det beste som fins, men jeg prøver å jobbe meg ut av det nå da så jeg ikke ser helt rar ut ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nevian skrev:

Du skulle opplevd å være gjennomsnittlig mann. Da kan du spasere gjennom hele livet uten så mye som en tilnærmelse.

This

Det er bare de rikeste 1% som får en tilnærmelse.

Anonymkode: c03d0...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...