Gå til innhold

Sende sms til referanse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er veldig feil å sende en sms til en tidligere arbeidsgiver for å høre om vedkommende fortsatt vil være referanse? Det hadde kanskje vært best å ringe, men jeg var redd det ville oppfattes som forstyrrende. Jeg tror kanskje jeg har gjort en skikkelig tabbe her. Hva tror dere?

Anonymkode: 5c5f5...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om det er veldig feil å sende en sms til en tidligere arbeidsgiver for å høre om vedkommende fortsatt vil være referanse? Det hadde kanskje vært best å ringe, men jeg var redd det ville oppfattes som forstyrrende. Jeg tror kanskje jeg har gjort en skikkelig tabbe her. Hva tror dere?

Anonymkode: 5c5f5...f0c

Hvilken tabbe?

Anonymkode: d2018...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Har allerede sendt sms og ikke fått svar. Derfor er jeg redd jeg har gjort en tabbe.

Anonymkode: 5c5f5...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Har allerede sendt sms og ikke fått svar. Derfor er jeg redd jeg har gjort en tabbe.

Anonymkode: 5c5f5...f0c

Kanskje sjefen er på hytta 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sendt mail i utgangspunktet. Men gjort er gjort. Kan godt hende at din tidlligere arbeidsgiver svarer deg over helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er veldig greit med sms. Eller epost. 

Uansett er det riktig å gi beskjed om at du ønsker å bruke vedkommende som referanse i nær fremtid. 

Det er litt trist å få oppringning fra en arbeidsgiver og så kommer jeg ikke på hvem det er de spør om. Det ødelegger totalt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...