Gå til innhold

Ordentlig mann på 23 år! Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normen hadde nokk ikke hatt denne oppførselen hvis å bevare sitt eget folkeslag ikke hadde vært en tabu.
Som det faktisk ikke er i noen andre land enn hvite steder.
Når det bevis for nedgang i fertilitet i hvite land er ingen som bryr seg.
Er det nedgang i fertilitet i Asiatiske land får de sin egen dokumentar.
Men jeg liker hva de gjør i gamle kommunist land som Cambodia, Der beskytter de peneste jentene mot utlendinger så de
forsikrer att den neste generasjonen vill ha gode gener og pene barn.

Anonymkode: 5b18f...3da

Hæ?   :forvirra:

Anonymkode: d7315...f28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Bare menn.

Anonymkode: 66272...1b1

Så du tror ikke kvinner blir avvist?

Anonymkode: d7315...f28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror ikke kvinner blir avvist?

Anonymkode: d7315...f28

De tar ikke initiativ, så da skal det jo mye til for å bli avvist...

Anonymkode: 66272...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får lete etter en dame som også er ordentlig, de finnes. Hvis du virkelig er så ordentlig så går du jo ikke bare etter utseende, men skaper relasjoner med damer, da du ser dem også som person, og dermed ser du hvem som deler dine verdier eller ikke. Derimot er du ikke så ordentlig som du påstår, så ser du ikke disse tingene i det hele tatt.

Anonymkode: 3d06a...cf3

Jeg finner fort ut om dette er en lyttende dame, en ydmyk dame, utstråling sier utrolig mye. Er damen løsningsorientert, eller henger hun seg opp i problemer? Det eksisterer så mye psykiske problem blant kvinner (og menn forsåvidt) og jeg vil påstå at jeg fort gjennomskuer ting.Går mye på subtile signal.

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sier du finner fort ut om en same er interessant. Hvor fort?

Noen bruker lenger tid til å åpne seg, og vise sitt sanne jeg. Hvis du da avskriver de for fort kan du gå glipp av mye godt. Kan kanskje være en ide å gi damene litt lenger tid?

Anonymkode: 402ac...a44

I løpet av en halvtime samtale første gang jeg møter henne finner jeg ut det jeg trenger å vite egentlig! Går mye på verdier, holdninger til livet osv! 

8 timer siden, draug 75 skrev:

Altså, her går det kvinner rundt og snakker: hvorfor blir jeg lurt av de samme typene hver gang, hvorfor finner jeg meg ikke en ordentlig mann...Og på den andre siden sitter menn og lurer: er jeg for ordentlig? Jeg har skikk på ting og oppfører meg bra.

Bare gi opp bortforklaringene: Hvis kvinner var intereserte i "ordentlige menn" så hadde de gått etter ordentlige menn og blitt kjærester med de! 

Ordentlige menn. De er for kjedelige. Festbremser og uinteressante. Kjære TS, du er på feil jorde. Ei kvinne bedømmer deg ikke etter hvor ordentlig du er. Hvis du ikke viser deg å være interessant nok, nesten med en gang, kommer ingen noen sinne til å orke å bruke tid nok på deg til å finne ut at du er en bra kar. Hvis du derimot klarer å gjøre deg interessant..... Vle, vi har eksempler på interessante menn kvinner har brukt årevis på å finne ut at de ikke kan leve med...

 

Jeg trenger jo ikke å være så interessant, da jeg er skråsikker på at kvinner heller ikke er så interessante. Dette er bare tull. 

Altså, tror du at de fleste kvinner du passerer på gaten er så forbaska interessante? Nei, de er ikke noe bedre enn deg selv. Du må aldri tillegge deg selv lavere verdi kompis.

 

TS

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Bare menn.

Anonymkode: 66272...1b1

Bare menn som blir avvist? Hvilken verden lever du i? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

I løpet av en halvtime samtale første gang jeg møter henne finner jeg ut det jeg trenger å vite egentlig! Går mye på verdier, holdninger til livet osv! 

 

TS

Anonymkode: 986c0...029

Oi... Finner ut alt du trenger å vite etter en halvtime med small talk? Det var ikke lenge. Det er få mennesker som er åpne med alt av verdier og holdninger etter et så kort bekjentskap. Tror du kommer lenger med å gi damene er sjangse utover en halvtime :) 

Anonymkode: 402ac...a44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tar ikke initiativ, så da skal det jo mye til for å bli avvist...

Anonymkode: 66272...1b1

Massevis av damer tar initiativ, selv om du kanskje ikke har opplevd det.

Anonymkode: d7315...f28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Massevis av damer tar initiativ, selv om du kanskje ikke har opplevd det.

Anonymkode: d7315...f28

Du vet,kvinner tror de tar initiativ ved å se på en mann. Dette skjønner ikke mannen. 

Hadde kvinnen gått bort til mannen og sagt noe, så kan man kalle det initiativ. 

Anonymkode: 986c0...029

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet,kvinner tror de tar initiativ ved å se på en mann. Dette skjønner ikke mannen. 

Hadde kvinnen gått bort til mannen og sagt noe, så kan man kalle det initiativ. 

Anonymkode: 986c0...029

For noe sludder!

Anonymkode: d7315...f28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi... Finner ut alt du trenger å vite etter en halvtime med small talk? Det var ikke lenge. Det er få mennesker som er åpne med alt av verdier og holdninger etter et så kort bekjentskap. Tror du kommer lenger med å gi damene er sjangse utover en halvtime :) 

Anonymkode: 402ac...a44

Vel, man finner ut mye etter en halvtime. La vi si at praten går vanlig, man snakker om felles interesser, som feks er trening. Så kommer det frem at jenta har et litt anstrengt forhold til mat/kropp da hun veier maten sin, synes hun er litt feit når hun ikke er det. Med andre ord: Turn off. 

Altså jeg finner ikke ut alt på en halvtime, men på den halvtimen så danner jeg meg et stort inntrykk av jenta!

Anonymkode: 986c0...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, man finner ut mye etter en halvtime. La vi si at praten går vanlig, man snakker om felles interesser, som feks er trening. Så kommer det frem at jenta har et litt anstrengt forhold til mat/kropp da hun veier maten sin, synes hun er litt feit når hun ikke er det. Med andre ord: Turn off. 

Altså jeg finner ikke ut alt på en halvtime, men på den halvtimen så danner jeg meg et stort inntrykk av jenta!

Anonymkode: 986c0...029

Hmmm... Så alle damene du snakker med viser varsel lamper etter en halvtime? Kan ikke tenke meg at de fleste kvinner legger ut om spiseforstyrrelser og mental helse i løpet av den første halvtimen med folk. Er det mulig at du overanalyserer og finner feil som egentlig ikke er der? Jeg mener ikke å kritisere deg, jeg har bare litt vanskelig med å forstå at du klarer å finne ut at det ikke er verdt en sjangse så fort. :) 

Anonymkode: 402ac...a44

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet,kvinner tror de tar initiativ ved å se på en mann. Dette skjønner ikke mannen. 

Hadde kvinnen gått bort til mannen og sagt noe, så kan man kalle det initiativ. 

Anonymkode: 986c0...029

Jeg tok initiativet da jeg snakket med min mann første gang, jeg tok hånden hans, kysset ham og invitertr ham med hjem. Jeg har sjekket opp tilfeldige menn for en ONS, har bedt om telefon nr på byn, har ringt og bedt på date, jeg har fortalt en kompis at jeg hadde følelser for ham ++ Og jeg er ikke den eneste av mine venninner som har gjort dette. Kanskje du bare ikke innbyr til å bli sjekket opp?

TS: jeg hadde innledningsvis sympati for deg, men du har en del svar der det virker som om du synes at damer skylder deg noe fordi du er så himla grei og ordentlig. Det er dessverre ikke sånn det fungerer. Og for å komme med et konkret tips; om du ikke møter interessante damer, da leiter du på feil sted. Begynn på dansekurs eller noe annet som avviker fra hverdagen. Kan være en strålende arena for å møte nye folk!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm... Så alle damene du snakker med viser varsel lamper etter en halvtime? Kan ikke tenke meg at de fleste kvinner legger ut om spiseforstyrrelser og mental helse i løpet av den første halvtimen med folk. Er det mulig at du overanalyserer og finner feil som egentlig ikke er der? Jeg mener ikke å kritisere deg, jeg har bare litt vanskelig med å forstå at du klarer å finne ut at det ikke er verdt en sjangse så fort. :) 

Anonymkode: 402ac...a44

Nei men man plukker opp mye etter en halvtime når man snakker sammen, kanskje man møtes første gang på et voerspil (før man rekker å bli full.)

Det jeg prøver å si er at man plukker opp mye på en halvtime prat. Altså, jenta kan være kjempeflott, hyggelig (noe de fleste er), lyttende og lett å prate med, men så forteller hun at hun veier maten sin, spiser veldig lite for å bli "fit" da hun vet det er det som må til osv osv. Jenta er i sitt eget hode trolig stolt over at hun veier maten sin, trener målrettet. Der er ting man plukker opp i en slik samtale som gjør det turn off. Det inntrykket jeg får da når man spiser lite, veier maten sin er at man har et anstrengt forhold til kropp og mat, og en tanke fører til en annen tanke. Så slik tenker jeg da!

ts

Anonymkode: 986c0...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Bokdamen skrev:

Jeg tok initiativet da jeg snakket med min mann første gang, jeg tok hånden hans, kysset ham og invitertr ham med hjem. Jeg har sjekket opp tilfeldige menn for en ONS, har bedt om telefon nr på byn, har ringt og bedt på date, jeg har fortalt en kompis at jeg hadde følelser for ham ++ Og jeg er ikke den eneste av mine venninner som har gjort dette. Kanskje du bare ikke innbyr til å bli sjekket opp?

TS: jeg hadde innledningsvis sympati for deg, men du har en del svar der det virker som om du synes at damer skylder deg noe fordi du er så himla grei og ordentlig. Det er dessverre ikke sånn det fungerer. Og for å komme med et konkret tips; om du ikke møter interessante damer, da leiter du på feil sted. Begynn på dansekurs eller noe annet som avviker fra hverdagen. Kan være en strålende arena for å møte nye folk!

Damer skylder meg ingenting, har bare meg selv å skylde på :) Trenger ikke sympati, jeg trenger råd.

Eneste plassen jeg møter damer er skolen og byen(!). 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men man plukker opp mye etter en halvtime når man snakker sammen, kanskje man møtes første gang på et voerspil (før man rekker å bli full.)

Det jeg prøver å si er at man plukker opp mye på en halvtime prat. Altså, jenta kan være kjempeflott, hyggelig (noe de fleste er), lyttende og lett å prate med, men så forteller hun at hun veier maten sin, spiser veldig lite for å bli "fit" da hun vet det er det som må til osv osv. Jenta er i sitt eget hode trolig stolt over at hun veier maten sin, trener målrettet. Der er ting man plukker opp i en slik samtale som gjør det turn off. Det inntrykket jeg får da når man spiser lite, veier maten sin er at man har et anstrengt forhold til kropp og mat, og en tanke fører til en annen tanke. Så slik tenker jeg da!

ts

Anonymkode: 986c0...029

Ah ok. Forstår hva du mener. Det eksempelet du trekker opp er ikke nødvendigvis synonymt med anstrengt forhold til kropp og man da. Det kan være flere grunner til at en person gjør sånt. Om det bare er midlertidig, om det kan høres værre ut den det det er, kanskje personen trener mot noe, osv.. Synes fortsatt det er litt pirkete på en måte, og du kunne fått mye igjen for å gi noen en sjangse.

Anonymkode: 402ac...a44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah ok. Forstår hva du mener. Det eksempelet du trekker opp er ikke nødvendigvis synonymt med anstrengt forhold til kropp og man da. Det kan være flere grunner til at en person gjør sånt. Om det bare er midlertidig, om det kan høres værre ut den det det er, kanskje personen trener mot noe, osv.. Synes fortsatt det er litt pirkete på en måte, og du kunne fått mye igjen for å gi noen en sjangse.

Anonymkode: 402ac...a44

Ja, men når hun sier selv at hun er litt feit, noe hun ikke er, og det sa jeg til hun også. Og tillegg skal drikke alkohol med 25 % mindre calories/karbohydrat. 

Ja du skjønner, ihvertfall jeg og du skjønner hverandre hva vi mener :) 

Men altså, dette var eksempel på en jente jeg har møtt.

 

Men uansett, jeg føler fort jeg finner ut om dette er en interessant jente. Det kan være talemåten, er hun rolig og med glimt i øyet, er hun brautete (ofte med dårlig selvtillit), etc. Der er masse subtile signal man kan plukke opp, om man bare vet hvor man skal lete :) 

Anonymkode: 986c0...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men når hun sier selv at hun er litt feit, noe hun ikke er, og det sa jeg til hun også. Og tillegg skal drikke alkohol med 25 % mindre calories/karbohydrat. 

Ja du skjønner, ihvertfall jeg og du skjønner hverandre hva vi mener :) 

Men altså, dette var eksempel på en jente jeg har møtt.

 

Men uansett, jeg føler fort jeg finner ut om dette er en interessant jente. Det kan være talemåten, er hun rolig og med glimt i øyet, er hun brautete (ofte med dårlig selvtillit), etc. Der er masse subtile signal man kan plukke opp, om man bare vet hvor man skal lete :) 

Anonymkode: 986c0...029

Bra du skjønner at jeg skjønner :P 

Enig med at det er masse subtile signal. Men vet ikke helt hvilke råd jeg kan gi. Tror virkelig du kommer til å finne deg en kjæreste om du ønsker det da. Kan høres ut som den typen dame du liker er litt mer av den stille og roligere typen. Da er det litt vanskeligere å finne de, men de er der :)  

Anonymkode: 402ac...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra du skjønner at jeg skjønner :P 

Enig med at det er masse subtile signal. Men vet ikke helt hvilke råd jeg kan gi. Tror virkelig du kommer til å finne deg en kjæreste om du ønsker det da. Kan høres ut som den typen dame du liker er litt mer av den stille og roligere typen. Da er det litt vanskeligere å finne de, men de er der :)  

Anonymkode: 402ac...a44

Takk :) hyggelig å høre! :tommelopp:

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger jo ikke å være så interessant, da jeg er skråsikker på at kvinner heller ikke er så interessante. Dette er bare tull. 

Altså, tror du at de fleste kvinner du passerer på gaten er så forbaska interessante? Nei, de er ikke noe bedre enn deg selv. Du må aldri tillegge deg selv lavere verdi kompis.

 

TS

Anonymkode: 986c0...029

Du har helt rett i at de fleste damer du passerer på gaten ikke er så forbasket interessante. Det er jo forsåvidt en god observasjon du har gjort der. Men også om de litt mer kjedelige jentene, konkurrerer du med mer interessante typer.

Nå er det din og ikke min situasjon vi diskuterer. Så det med hvilken verdi jeg tillegger meg selv, det er en kommentar du kunne spart deg. Det er åpenbart at som du ter deg blant kvinner nå, så kommer du ingen veg. Det får du bekreftet hver dag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, ashanti skrev:

Bare menn som blir avvist? Hvilken verden lever du i? :P

I sjekkfasen, så ja da vil jeg si at bare menn blir avvist i og med at kvinner ikke tar initiativ selv. Det er naturlig nok den som tar initiativ til kontakt som er den som risikerer å bli avvist. Senere i dating eller forholdfasen kan selvsagt også kvinner bli avvist, men også her er det kvinner som står for majoriteten av brudd.

Anonymkode: 66272...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...