Gå til innhold

Ordentlig mann på 23 år! Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Knirke skrev:

Å være "ordentlig" er ikke et problem i seg selv. Problemet er at ordentlig i denne sammenhengen stort sett alltid er synonymt med "kjedelig". Og kjedelige menn er de desidert minst attraktive på datingmarkedet. :kari:

Du må enten bli mer interessant (skaff deg en hobby eller noe du brenner for!), du må late som du er interessant (PUA teknikker), eller du må ta til takke med de grå musene som er den kvinnelige ekvivalenten til kjedelige menn. Du vet, de med kommunegrått hår uten sminke som sitter i et hjørne og aldri sier et ord. Av en eller annen grunn er det få menn som ofrer de grå musene en tanke, alle går heller etter de modellpene jentene med dyp utrigning som sitter fremst i baren og allerede har fått 14 tilbud fra de kjekke og interessante mennene.

Så hvordan kan jeg bli mer interessant da?

Jeg studerer, trener, ser fotball i ny og ne, er allsidig og interessert i mye.

jeg NEKTER å tro at andre er så mye mer interessant!

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS; som noen har nevnt allerede, så er ferdig utpulte og overflatiske taperkjerringer som magneter på tafatte og trege menn i datingverden når de nærmer passerer 30 årene og verping angsten tar til for fullt.

Anonymkode: f15ac...35b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvordan kan jeg bli mer interessant da?

Jeg studerer, trener, ser fotball i ny og ne, er allsidig og interessert i mye.

jeg NEKTER å tro at andre er så mye mer interessant!

Anonymkode: 986c0...029

Trening er like spennende å høre om som å se gresset gro, og de færreste jenter bryr seg om fotball..

Er studiet ditt interessant? Snakk med jenter som studerer det samme om faglige ting, for så å foreslå en øl.  Jobber du frivillig i et lag/ forening? Har du verv på skolen? Har du reist til et spennende sted? Lest noen interessante bøker? Sett noen engasjerende dokumentarer (ligger drøssevis av dem på Netflix). 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvordan kan jeg bli mer interessant da?

Jeg studerer, trener, ser fotball i ny og ne, er allsidig og interessert i mye.

jeg NEKTER å tro at andre er så mye mer interessant!

Anonymkode: 986c0...029

Vet ikke hva kvinner finner interessant, men synes det å være en interessant person går mer på personlighet enn hva man faktisk gjør. 

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS; som noen har nevnt allerede, så er ferdig utpulte og overflatiske taperkjerringer som magneter på tafatte og trege menn i datingverden når de nærmer passerer 30 årene og verping angsten tar til for fullt.

Anonymkode: f15ac...35b

Stemmer dette eller er det bare noe som man sier? Isåfall...da er det håp! 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Knirke skrev:

Trening er like spennende å høre om som å se gresset gro, og de færreste jenter bryr seg om fotball..

Er studiet ditt interessant? Snakk med jenter som studerer det samme om faglige ting, for så å foreslå en øl.  Jobber du frivillig i et lag/ forening? Har du verv på skolen? Har du reist til et spennende sted? Lest noen interessante bøker? Sett noen engasjerende dokumentarer (ligger drøssevis av dem på Netflix). 

Helt normalt/interessant studie! 

Ja, det kan være en idè å snakke med andre som studerer det samme, men finner ingen interessante jenter på mitt kull nå. Mye barnslige jenter på cirka rundt 20 år. En kræsj. Jeg trener ei moden jente/kvinne, å da må jeg lete blant masterstudenter, og det er ikke så ofte jeg treffer dem.

Har nylig tatt på meg et verv ja, så blir kanskje kjent med noen der etterhvert! Er ikke så glad i å lese bøker generelt, lite dokumentarer nå i det siste ja! 

 

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jeg ta initiativ eller gjør damene det ?

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må jeg ta initiativ eller gjør damene det ?

Anonymkode: 986c0...029

Ville ikke satset på at damene tar initiativ.  

Anonymkode: 8a636...984

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. For et togkræsj av en tråd. 

Hør her. Om du vil ha deg kjæreste, så bruker du ikkje PUA-teknikker. Det er for å få ligg. Ingen bruker PUA-teknikker for å finne noe som skal vare i lang tid, eller livet ut. 

Det beste tipset du har fått i hele tråden er å være interessant, og å være morsom. Det aller beste med min kjæreste (som er en ordentlig fyr, som var det allerede når vi ble sammen, og da var han faktisk 23) er at han er så vanvittig interessant. Han vet så mye om alt mulig. Det er fordi han leser, han oppdaterer seg. Det inspirerer også meg til å lese mer, og ender med at vi har et interessant forhold. Og han får meg til å le, masse. 

Det hjelper klart å være høy og kjekk, men det er ikke alt. Utseende vil svinne hen, også for menn, og derfor er det viktig å finne en du ikke bare er sammen med for utseendets skyld. En kjekk mann som er kjedelig, ugh, nei takk.

TS, si meg. Hvorfor vil du egentlig ha kjæreste? Jeg undres litt over motivasjonen din. Å bare ville ha kjæreste høres litt pussig ut. Man vil jo gjerne ha noen å dele hverdagen med, men tenk godt etter. Hva vil du at kjæresten din skal være? Hvem? Hva vil du at hverdagen skal bestå av sammen med en kjæreste? Hvilke damer prøver du deg på? Ta en titt på deg selv, og ta en titt på hvilke damer som er innenfor din rekkevidde. Husk at den rekkevidden blir mye bredere når du er morsom og interessant.

Jeg vet at noen jenter dessverre er sånn at de forventer menn skal ta initiativet. Delvis er dette fordi noen menn blir skikkelig "off" med en gang jenta tar initiativ, men også fordi (iallfall da jeg var ung, som på barne- og ungdomsskolen) fikk vi som jenter beskjed om å være beskjedne, ikke ta mye plass, og vi skulle sitte i et hjørne på skoledansen til noen spurte oss om å danse. Jeg er 27 år. Man skulle tro det er noe som skjedde for 60 år siden, men mye av dette henger faktisk igjen hos noen. Personlig gir jeg faen og tar insj når jeg vil. Det er håpløst å forvente det av andre. 

Noen innlegg i denne tråden høres ut som MGTOW-ere. Ville ikke hørt på de. Å hate kvinner får deg definitivt ikke kjæreste. 

Anonymkode: e88ee...91b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. For et togkræsj av en tråd. 

Hør her. Om du vil ha deg kjæreste, så bruker du ikkje PUA-teknikker. Det er for å få ligg. Ingen bruker PUA-teknikker for å finne noe som skal vare i lang tid, eller livet ut. 

Det beste tipset du har fått i hele tråden er å være interessant, og å være morsom. Det aller beste med min kjæreste (som er en ordentlig fyr, som var det allerede når vi ble sammen, og da var han faktisk 23) er at han er så vanvittig interessant. Han vet så mye om alt mulig. Det er fordi han leser, han oppdaterer seg. Det inspirerer også meg til å lese mer, og ender med at vi har et interessant forhold. Og han får meg til å le, masse. 

Det hjelper klart å være høy og kjekk, men det er ikke alt. Utseende vil svinne hen, også for menn, og derfor er det viktig å finne en du ikke bare er sammen med for utseendets skyld. En kjekk mann som er kjedelig, ugh, nei takk.

TS, si meg. Hvorfor vil du egentlig ha kjæreste? Jeg undres litt over motivasjonen din. Å bare ville ha kjæreste høres litt pussig ut. Man vil jo gjerne ha noen å dele hverdagen med, men tenk godt etter. Hva vil du at kjæresten din skal være? Hvem? Hva vil du at hverdagen skal bestå av sammen med en kjæreste? Hvilke damer prøver du deg på? Ta en titt på deg selv, og ta en titt på hvilke damer som er innenfor din rekkevidde. Husk at den rekkevidden blir mye bredere når du er morsom og interessant.

Jeg vet at noen jenter dessverre er sånn at de forventer menn skal ta initiativet. Delvis er dette fordi noen menn blir skikkelig "off" med en gang jenta tar initiativ, men også fordi (iallfall da jeg var ung, som på barne- og ungdomsskolen) fikk vi som jenter beskjed om å være beskjedne, ikke ta mye plass, og vi skulle sitte i et hjørne på skoledansen til noen spurte oss om å danse. Jeg er 27 år. Man skulle tro det er noe som skjedde for 60 år siden, men mye av dette henger faktisk igjen hos noen. Personlig gir jeg faen og tar insj når jeg vil. Det er håpløst å forvente det av andre. 

Noen innlegg i denne tråden høres ut som MGTOW-ere. Ville ikke hørt på de. Å hate kvinner får deg definitivt ikke kjæreste. 

Anonymkode: e88ee...91b

Takk for et seriøst og langt innlegg! 

Jeg ønsker kjæreste (har aldri hatt) fordi jeg lengter etter ei å dele studiehverdagen med. Nærhet, erfaring, ei som er glad i meg, ei å dele opplevelser med. 

Jeg finner fort ut om ei dame er interessant, noe å samle på. I 80 % av tilfellene så er jeg ikke interessert. 

Problemet er at det er sjelden jeg møter ei dame jeg virkelig er interessert i! Svært svært sjelden. Selv om en jente er hyggelig og grei, flott og alt det der, så plukker jeg opp subtile signal som gjør at jeg ikke er interessert. 

Jeg tiltrekkes litt modne kvinner rundt 26-30 år. Kjenner jo selvsagt INGEN da. Men dette er kvinner jeg finner interessant og spennende, svært sjelden kvinner på min egen alder da jeg føler de lever i sin egen boble. 

Jeg tiltrekkes som sagt litt mer modne kvinner, men omgås, snakker med kvinner som er 19-23. Make's no sense.

Hva nå ? 

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter det siste innlegget- 

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et seriøst og langt innlegg! 

Jeg ønsker kjæreste (har aldri hatt) fordi jeg lengter etter ei å dele studiehverdagen med. Nærhet, erfaring, ei som er glad i meg, ei å dele opplevelser med. 

Jeg finner fort ut om ei dame er interessant, noe å samle på. I 80 % av tilfellene så er jeg ikke interessert. 

Problemet er at det er sjelden jeg møter ei dame jeg virkelig er interessert i! Svært svært sjelden. Selv om en jente er hyggelig og grei, flott og alt det der, så plukker jeg opp subtile signal som gjør at jeg ikke er interessert. 

Jeg tiltrekkes litt modne kvinner rundt 26-30 år. Kjenner jo selvsagt INGEN da. Men dette er kvinner jeg finner interessant og spennende, svært sjelden kvinner på min egen alder da jeg føler de lever i sin egen boble. 

Jeg tiltrekkes som sagt litt mer modne kvinner, men omgås, snakker med kvinner som er 19-23. Make's no sense.

Hva nå ? 

Anonymkode: 986c0...029

Så det problemet ditt egentlig dreier seg om er at de damene som vil ha deg er ikke du interessert i fordi de er for kjedelige eller "lever i sin egen boble", mens de få damene som fatter din interesse, ikke vil ha deg? 

Jaha ja ;-) 

Anonymkode: 3498a...039

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, her går det kvinner rundt og snakker: hvorfor blir jeg lurt av de samme typene hver gang, hvorfor finner jeg meg ikke en ordentlig mann...Og på den andre siden sitter menn og lurer: er jeg for ordentlig? Jeg har skikk på ting og oppfører meg bra.

Bare gi opp bortforklaringene: Hvis kvinner var intereserte i "ordentlige menn" så hadde de gått etter ordentlige menn og blitt kjærester med de! 

Ordentlige menn. De er for kjedelige. Festbremser og uinteressante. Kjære TS, du er på feil jorde. Ei kvinne bedømmer deg ikke etter hvor ordentlig du er. Hvis du ikke viser deg å være interessant nok, nesten med en gang, kommer ingen noen sinne til å orke å bruke tid nok på deg til å finne ut at du er en bra kar. Hvis du derimot klarer å gjøre deg interessant..... Vle, vi har eksempler på interessante menn kvinner har brukt årevis på å finne ut at de ikke kan leve med...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et seriøst og langt innlegg! 

Jeg ønsker kjæreste (har aldri hatt) fordi jeg lengter etter ei å dele studiehverdagen med. Nærhet, erfaring, ei som er glad i meg, ei å dele opplevelser med. 

Jeg finner fort ut om ei dame er interessant, noe å samle på. I 80 % av tilfellene så er jeg ikke interessert. 

Problemet er at det er sjelden jeg møter ei dame jeg virkelig er interessert i! Svært svært sjelden. Selv om en jente er hyggelig og grei, flott og alt det der, så plukker jeg opp subtile signal som gjør at jeg ikke er interessert. 

Jeg tiltrekkes litt modne kvinner rundt 26-30 år. Kjenner jo selvsagt INGEN da. Men dette er kvinner jeg finner interessant og spennende, svært sjelden kvinner på min egen alder da jeg føler de lever i sin egen boble. 

Jeg tiltrekkes som sagt litt mer modne kvinner, men omgås, snakker med kvinner som er 19-23. Make's no sense.

Hva nå ? 

Anonymkode: 986c0...029

Du sier du finner fort ut om en same er interessant. Hvor fort?

Noen bruker lenger tid til å åpne seg, og vise sitt sanne jeg. Hvis du da avskriver de for fort kan du gå glipp av mye godt. Kan kanskje være en ide å gi damene litt lenger tid?

Anonymkode: 402ac...a44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du sier du finner fort ut om en same er interessant. Hvor fort?

Noen bruker lenger tid til å åpne seg, og vise sitt sanne jeg. Hvis du da avskriver de for fort kan du gå glipp av mye godt. Kan kanskje være en ide å gi damene litt lenger tid?

Anonymkode: 402ac...a44

mente dame selvfølgelig :P 

Anonymkode: 402ac...a44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, draug 75 skrev:

Altså, her går det kvinner rundt og snakker: hvorfor blir jeg lurt av de samme typene hver gang, hvorfor finner jeg meg ikke en ordentlig mann...Og på den andre siden sitter menn og lurer: er jeg for ordentlig? Jeg har skikk på ting og oppfører meg bra.

Bare gi opp bortforklaringene: Hvis kvinner var intereserte i "ordentlige menn" så hadde de gått etter ordentlige menn og blitt kjærester med de! 

Ordentlige menn. De er for kjedelige. Festbremser og uinteressante. Kjære TS, du er på feil jorde. Ei kvinne bedømmer deg ikke etter hvor ordentlig du er. Hvis du ikke viser deg å være interessant nok, nesten med en gang, kommer ingen noen sinne til å orke å bruke tid nok på deg til å finne ut at du er en bra kar. Hvis du derimot klarer å gjøre deg interessant..... Vle, vi har eksempler på interessante menn kvinner har brukt årevis på å finne ut at de ikke kan leve med...

 

Det finnes da mange ordentlige menn med dame, det bare er ingen som snakker om dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lete etter en dame som også er ordentlig, de finnes. Hvis du virkelig er så ordentlig så går du jo ikke bare etter utseende, men skaper relasjoner med damer, da du ser dem også som person, og dermed ser du hvem som deler dine verdier eller ikke. Derimot er du ikke så ordentlig som du påstår, så ser du ikke disse tingene i det hele tatt.

Anonymkode: 3d06a...cf3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.4.2016 at 0.17, AnonymBruker skrev:

Trofast mann? Haha nå har jeg hørt det og :) Slutt og tull nå da, alle vet at det ikke fins.. 

Anonymkode: f6640...b69

Normen hadde nokk ikke hatt denne oppførselen hvis å bevare sitt eget folkeslag ikke hadde vært en tabu.
Som det faktisk ikke er i noen andre land enn hvite steder.
Når det bevis for nedgang i fertilitet i hvite land er ingen som bryr seg.
Er det nedgang i fertilitet i Asiatiske land får de sin egen dokumentar.
Men jeg liker hva de gjør i gamle kommunist land som Cambodia, Der beskytter de peneste jentene mot utlendinger så de
forsikrer att den neste generasjonen vill ha gode gener og pene barn.

Anonymkode: 5b18f...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.4.2016 at 1.25, AnonymBruker skrev:

Risikoen er jo å bli avvist, men det er en risiko vi alle må ta.  

Anonymkode: c35c6...7b0

Nei. Bare menn.

Anonymkode: 66272...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...