Gå til innhold

Ordentlig mann på 23 år! Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, x skrev:

Da har du enten ikke lett på de rette plassene, eller så har du bare vært uheldig. Det eneste jeg ønsker meg er en "ordentlig" mann. :) Og nei, jeg tuller ikke. Er lei over hvordan folk driver spill hele tiden. Så.. det finnes kvinner som ønsker en mann som deg. Lykke til.

Etter å ha mislyktes gang på gang med menn som helt sikkert ganske tydelig og åpenbart ikke var spesielt ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nope, ikke meg

ts. 

Anonymkode: 986c0...029

Ok. Da har du en tvillingsjel. :)

Ps. Ikke hør på de som sier du skal bli en drittsekk.

Anonymkode: d7315...f28

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, N0RGE skrev:

Skulle til å sarkastiske betrygge ts med at han bare kunne slappe av å vente tålmodig på at damene entret siste del av 20 årene, feitere og smårynkede, verpesyke og med klare krav  på hvor de vil bo, men du kom meg i forkjøpet.

 

Dette er vel grunnen til at ts bør få ræva i gir og slutte å være så ordentlig. Det er ingen større nedtur enn å vite at du må ta til takke med kvinner som begynner å forfalle, har ligger rundt og er klar til at en mann skal bidra til å gi dem et liv. Det er absolutt ingen menn som ser på det som noen lettelse at damen til slutt vil slå seg til ro Man vil gjerne ha dem når de er unge, frie, attraktive og lenge før det er snakk om hjem og barn, og kanskje da etablere seg med dem når de betyr noe for dem.

 

Du må rett og slett bare kvitte deg med den for ordentlige siden med deg selv. Det nytter ikke å stå der med lua i hånda å vente på at damene skal bli interesserte. De aller fleste damer er uinteressante, så du kommer ikke til å finne en match ved å være ordentlig. Begynn å snakk mer med jenter, prøv ut ting, si noe drøyt, vær litt på å vis at du ikke bryr seg så veldig mye om de liker det du sier eller ike. Du finner en eller annen match gjenom det til slutt, men ikke gjør feilen å bli stående der å tro at det å være ordentlig kommer til å lønne seg i lengden. Det betyr bare at du aldri finner noen på bølgelengde og til slutt kanskje ender opp med damer som har gitt noe annet enn å bare finne noen trygge, kjedelige menn de kan få barn med.

 

 

 

Velger å kjøpe innlegget ditt.

Problemet er at jeg klarer ikke å slutte å være ordentlig. Jeg er meg! dessverre! 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Velger å kjøpe innlegget ditt.

Problemet er at jeg klarer ikke å slutte å være ordentlig. Jeg er meg! dessverre! 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Du kan forme deg en mer tosidig personlighet, der den ordentlige deg er noen du er mot dine nærmeste. Ikke damer du ikke holder på med. Du trenger ikke slutte å være en ordentlig fyr, du trenger bare å legge den vekk litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, N0RGE skrev:

Du kan forme deg en mer tosidig personlighet, der den ordentlige deg er noen du er mot dine nærmeste. Ikke damer du ikke holder på med. Du trenger ikke slutte å være en ordentlig fyr, du trenger bare å legge den vekk litt.

Er det kun mot damer du mener da ?

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje gjøre deg mer interesant (interesser, samtaletemaer) og ikke være en grå mus som forsvinner i mengden.
Sexappeal er også viktig. Man kan fint være ordentlig og trofast og samtidig ha sexappeal , og være en flørt samtidig som du er gentleman.

Anonymkode: 97d67...1d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje gjøre deg mer interesant (interesser, samtaletemaer) og ikke være en grå mus som forsvinner i mengden.
Sexappeal er også viktig. Man kan fint være ordentlig og trofast og samtidig ha sexappeal , og være en flørt samtidig som du er gentleman.

Anonymkode: 97d67...1d5

Hvordan i helvete kan jeg ha sexappeal da? 

Altså! Jeg innser for min del at det funker ikke å være en kjernekar, en allright fyr som vil alle godt, er ydmyk og hyggelig mot de fleste! 

Faen faen....Altså, dere som har tips: Jeg gjør det som må til for å endre meg..

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, N0RGE skrev:

Etter å ha mislyktes gang på gang med menn som helt sikkert ganske tydelig og åpenbart ikke var spesielt ordentlig.

Er du synsk eller noe, siden du så sikkert vet dette om meg? :) Jeg har, tro det eller ei, ikke "mislyktes gang på gang". De mennene jeg har datet, vil jeg ikke kalle "uordentlig". Jeg biter rett og slett ikke på agnet hvis en kar oppfører seg idiotisk. Så du, ikke anta ting helt uten videre! Det er ikke alle damer som er interessert i det såkalte "spillet", selv om jeg vet at flere av venninnene mine er svake for sånn. :) Men nok om det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Ananas. skrev:

Vente til du blir 25-30 og damene er mer interessert i å slå seg til ro. Ser i alle fall på dem jeg kjenner at preferansene endrer seg drastisk når de begynner å tenke familie fremfor bare kjæreste. Om du er interessert i noe annet enn det, så er det sikkert noen andre som har bedre tips.. 

Hvorfor ikke bare gå for kvinner som allerede er i denne aldersgruppen?
Men nå er det vel sånn at vi kanskje ikke går for gutter på 23.

Tips til TS: bli 10 år eldre over natta! Sikkert like enkelt som å anskaffe sexappeal. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Det må være gøy å være sammen med deg. Hjelper lite å være en kjernekar om du er kjedelig.

Hvordan skal det være gøy å være med meg da ?? Jeg er en alt for ordentlig fyr! FAEN det suger.

 

Sorry, når jeg begynner å skrive dette her så blir jeg så forbanna! 

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, applestories skrev:

Hvorfor ikke bare gå for kvinner som allerede er i denne aldersgruppen?
Men nå er det vel sånn at vi kanskje ikke går for gutter på 23.

Tips til TS: bli 10 år eldre over natta! Sikkert like enkelt som å anskaffe sexappeal. :)

Dere damer sier jo at alder ikke betyr noe, så akkurat DET er ikke noe stress.

Det som er stress er at jeg er for ordentlig og dermed kjedelig for kvinner i min aldersgruppe! Jeg må lete blant damer 35 +, da passer jeg sikkert inn! 

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal det være gøy å være med meg da ?? Jeg er en alt for ordentlig fyr! FAEN det suger.

 

Sorry, når jeg begynner å skrive dette her så blir jeg så forbanna! 

Anonymkode: 986c0...029

Mener du at det ikke er mulig å være gøy å være sammen med noen som er ordentlige?
Hva legger du i såfall i "gøy"?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Ananas. skrev:

Vente til du blir 25-30 og damene er mer interessert i å slå seg til ro. Ser i alle fall på dem jeg kjenner at preferansene endrer seg drastisk når de begynner å tenke familie fremfor bare kjæreste. Om du er interessert i noe annet enn det, så er det sikkert noen andre som har bedre tips.. 

Dette er et dårlig råd, han burde heller gå for jenter som er 17-19. Å lete etter noen som bare vil ha pengene og statusen hans og vil fange han med barn vil aldri gjøre han lykkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere damer sier jo at alder ikke betyr noe, så akkurat DET er ikke noe stress.

Det som er stress er at jeg er for ordentlig og dermed kjedelig for kvinner i min aldersgruppe! Jeg må lete blant damer 35 +, da passer jeg sikkert inn! 

Anonymkode: 986c0...029

Hva legger du i ordentlig egentlig? Altfor ordentlig? Hva er det for noe? Det finnes jenter som vil ha en ordentlig mann, spørsmålet er om du vil ha sex eller kjæreste.

Anonymkode: 1b55a...c11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal det være gøy å være med meg da ?? Jeg er en alt for ordentlig fyr! FAEN det suger.

 

Sorry, når jeg begynner å skrive dette her så blir jeg så forbanna! 

Anonymkode: 986c0...029

Du må ikke være kjempemorsom for å få deg dame, men du vise hvem du er. Hvis du selv synes du er verdens kjedeligste, og oppfører deg deretter, hvorfor skal en dame bli interessert da? Du er nødt til å ha troen på deg selv, at du har noe å tilby som person, som kjæreste. Hvis du ikke aner hva du kan tilby, så er det på tide at du finner ut av det.  

Anonymkode: c35c6...7b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, applestories skrev:

Mener du at det ikke er mulig å være gøy å være sammen med noen som er ordentlige?
Hva legger du i såfall i "gøy"?

Jeg tror jo ikke jeg er så kjedelig som jeg fremstiller meg selv som......Tar meg selv lite høytidelig, har en del artige kommentarer. 

Nevnte i hovedinnlegget at selvtilliten er bra, det er den, bortsett fra at jeg BRYR meg litt for mye om hva andre synes/tenker om meg. 

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i ordentlig egentlig? Altfor ordentlig? Hva er det for noe? Det finnes jenter som vil ha en ordentlig mann, spørsmålet er om du vil ha sex eller kjæreste.

Anonymkode: 1b55a...c11

Svaret er kjæreste.

ts

Anonymkode: 986c0...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt kommer du da? Får du damer med på date f.eks.? Hvor stopper det opp?

Anonymkode: c35c6...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor langt kommer du da? Får du damer med på date f.eks.? Hvor stopper det opp?

Anonymkode: c35c6...7b0

Nei, stopper før date. Altså jeg tar ikke så mye initiativ, forventer at det skal gå begge veier. Derfor maser jeg heller ikke for å være alt for påtrengende... 

 

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...