Gå til innhold

Ordentlig mann på 23 år! Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en forholdsvis rolig mann på 23 år. Er atletisk trent og normal av utseende. Har grei selvtillit, er trofast, hyggelig og folk vet hvor de har meg. 

Problemet er at jeg er for ordentlig. Klarer ikke få damer interessert. Jeg gjentar, sånn generelt er jeg en for ordentlig person. 

Kjære kvinneguiden, orakelet, hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vente til du blir 25-30 og damene er mer interessert i å slå seg til ro. Ser i alle fall på dem jeg kjenner at preferansene endrer seg drastisk når de begynner å tenke familie fremfor bare kjæreste. Om du er interessert i noe annet enn det, så er det sikkert noen andre som har bedre tips.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trofast mann? Haha nå har jeg hørt det og :) Slutt og tull nå da, alle vet at det ikke fins.. 

Anonymkode: f6640...b69

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må begynne å behandle damer som om de er uviktige. For all del, det siste du må gjøre er å spørre kvinner om råd til hvordan du skal plukke opp kvinner. Kvinner har absolutt null peiling på hva som funker. Det du bør gjøre er å finne en mann som har dameteke og så heller spørre han om råd.

Anonymkode: 930df...ff7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ananas. skrev:

Vente til du blir 25-30 og damene er mer interessert i å slå seg til ro. Ser i alle fall på dem jeg kjenner at preferansene endrer seg drastisk når de begynner å tenke familie fremfor bare kjæreste. Om du er interessert i noe annet enn det, så er det sikkert noen andre som har bedre tips.. 

Menn flest er veldig lite keen på å aldri få seg noe mens damene puler rundt og bare gå og vente på at damene skal komme litt opp i årene så de da er klar for å slå seg til ro med en skikkelig mann. Hvis de ikke er interessert tidligere, fortjener de det heller ikke.

Anonymkode: 930df...ff7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at jeg er for ordentlig. Klarer ikke få damer interessert. Jeg gjentar, sånn generelt er jeg en for ordentlig person. 

Kjære kvinneguiden, orakelet, hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 986c0...029

Om du vet problemet, hvorfor spør du KG? 

Anonymkode: d28bb...c05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Splitterpine
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trofast mann? Haha nå har jeg hørt det og :) Slutt og tull nå da, alle vet at det ikke fins.. 

Anonymkode: f6640...b69

Puh. Da har du ikke møtt min mann 😊 Selvfølgelig finnes de! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn flest er veldig lite keen på å aldri få seg noe mens damene puler rundt og bare gå og vente på at damene skal komme litt opp i årene så de da er klar for å slå seg til ro med en skikkelig mann. Hvis de ikke er interessert tidligere, fortjener de det heller ikke.

Anonymkode: 930df...ff7

Ser poenget, men nå finnes det ganske mange damer som ikke "puler rundt" mens de vokser opp også, da. En god del bra damer har rett og slett fokuset på helt andre ting enn menn frem til de begynner å tenke i de baner.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en forholdsvis rolig mann på 23 år. Er atletisk trent og normal av utseende. Har grei selvtillit, er trofast, hyggelig og folk vet hvor de har meg. 

Problemet er at jeg er for ordentlig. Klarer ikke få damer interessert. Jeg gjentar, sånn generelt er jeg en for ordentlig person. 

Kjære kvinneguiden, orakelet, hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 986c0...029

Nei, problemet er ikke at du er for ordentlig. Enten går du etter jenter som er helt motsatt av deg selv, jenter som ikke er interessert eller så er det noe du ikke forteller oss. Det finnes både ordentlige kvinner og menn i alle aldre som søker partner.

Anonymkode: 1b55a...c11

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du enten ikke lett på de rette plassene, eller så har du bare vært uheldig. Det eneste jeg ønsker meg er en "ordentlig" mann. :) Og nei, jeg tuller ikke. Er lei over hvordan folk driver spill hele tiden. Så.. det finnes kvinner som ønsker en mann som deg. Lykke til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, problemet er ikke at du er for ordentlig. Enten går du etter jenter som er helt motsatt av deg selv, jenter som ikke er interessert eller så er det noe du ikke forteller oss. Det finnes både ordentlige kvinner og menn i alle aldre som søker partner.

Anonymkode: 1b55a...c11

Aner ikke hva annet som er galt med meg nei. Er alltid i godt humør (det er personligheten min), er ydmyk (ja litt for ydmyk kanskje), trofast venn, stabil (går ikke rundt med forskjellig stemningsleie) og en typisk "kjernekar" (som jeg har fått høre av andre før.)

Mulig jeg vanker i feil studentmiljø. Men de er her vennene mine er.

Anonymkode: 986c0...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ananas. skrev:

Vente til du blir 25-30 og damene er mer interessert i å slå seg til ro. Ser i alle fall på dem jeg kjenner at preferansene endrer seg drastisk når de begynner å tenke familie fremfor bare kjæreste. Om du er interessert i noe annet enn det, så er det sikkert noen andre som har bedre tips.. 

Skulle til å sarkastiske betrygge ts med at han bare kunne slappe av å vente tålmodig på at damene entret siste del av 20 årene, feitere og smårynkede, verpesyke og med klare krav  på hvor de vil bo, men du kom meg i forkjøpet.

 

Dette er vel grunnen til at ts bør få ræva i gir og slutte å være så ordentlig. Det er ingen større nedtur enn å vite at du må ta til takke med kvinner som begynner å forfalle, har ligger rundt og er klar til at en mann skal bidra til å gi dem et liv. Det er absolutt ingen menn som ser på det som noen lettelse at damen til slutt vil slå seg til ro Man vil gjerne ha dem når de er unge, frie, attraktive og lenge før det er snakk om hjem og barn, og kanskje da etablere seg med dem når de betyr noe for dem.

 

Du må rett og slett bare kvitte deg med den for ordentlige siden med deg selv. Det nytter ikke å stå der med lua i hånda å vente på at damene skal bli interesserte. De aller fleste damer er uinteressante, så du kommer ikke til å finne en match ved å være ordentlig. Begynn å snakk mer med jenter, prøv ut ting, si noe drøyt, vær litt på å vis at du ikke bryr seg så veldig mye om de liker det du sier eller ike. Du finner en eller annen match gjenom det til slutt, men ikke gjør feilen å bli stående der å tro at det å være ordentlig kommer til å lønne seg i lengden. Det betyr bare at du aldri finner noen på bølgelengde og til slutt kanskje ender opp med damer som har gitt noe annet enn å bare finne noen trygge, kjedelige menn de kan få barn med.

 

 

 

Endret av N0RGE
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva annet som er galt med meg nei. Er alltid i godt humør (det er personligheten min), er ydmyk (ja litt for ydmyk kanskje), trofast venn, stabil (går ikke rundt med forskjellig stemningsleie) og en typisk "kjernekar" (som jeg har fått høre av andre før.)

Mulig jeg vanker i feil studentmiljø. Men de er her vennene mine er.

Anonymkode: 986c0...029

Har du laget en tråd om dette før?

Anonymkode: d7315...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Splitterpine skrev:

Puh. Da har du ikke møtt min mann 😊 Selvfølgelig finnes de! 

Tror jeg ikke noe på. Vis meg 1 mann som har like god moral som meg.. det finnes ikke :)

Anonymkode: f6640...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, problemet er ikke at du er for ordentlig. Enten går du etter jenter som er helt motsatt av deg selv, jenter som ikke er interessert eller så er det noe du ikke forteller oss. Det finnes både ordentlige kvinner og menn i alle aldre som søker partner.

Anonymkode: 1b55a...c11

Tidenes selvmotsigelse. Ordentlige menn går ikke for noen som helst. Det er de for ordentlige til

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du laget en tråd om dette før?

Anonymkode: d7315...f28

Nope, ikke meg

ts. 

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trofast mann? Haha nå har jeg hørt det og :) Slutt og tull nå da, alle vet at det ikke fins.. 

Anonymkode: f6640...b69

Han vet jo egentlig ikke om han er trofast når han ikke får seg dame.

Eventuelt er kanskje han bare trofast fordi han ikke får noe annet når han først får seg dame?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splitterpine
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ikke noe på. Vis meg 1 mann som har like god moral som meg.. det finnes ikke :)

Anonymkode: f6640...b69

Nå vet jeg litt lite om din moral da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ikke noe på. Vis meg 1 mann som har like god moral som meg.. det finnes ikke :)

Anonymkode: f6640...b69

Hva mener du med god moral? Er det god moral å rakke ned på alle menn?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...