Gå til innhold

Dere tre som ble spådd...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

SIRAH

 

Positivitet og ønsker blir realitet. Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt.

 

Selv om du er sterk, har du tidligere kjent på at livets skole kan være tøff. Du har møtt mye motgang og derfor litt tvilende til deg selv.

 

Viser tegn på noe materielle problemer. Du står foran dårlige tider økonomisk sett. Kanskje blir det endringer mht jobben, eller et skifte. 

 

Kompromiss og samarbeid. Blir en lykkelig utgang på en vanskelig situasjon. Bra balanse mellom bra og dårlig.

 

Du er lidenskapelig, sterk, har mot, indre styrke og selvkontroll. Du må stole på deg selv og ta ansvaret for ditt eget liv. Du går gjennom prøvelser som du må klare. 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Tusen takk! Dette var morsomt! Krysser fingrene for en lykkelig utgang slik du skriver 😎 Står også i et (kjedelig økonomisk) jobbskifte så det var også gøy at du fikk med. Jeg er sikker på at jeg lander med begge beina først på andre siden 😝 Ha en fin kveld :)

Endret av Sirah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 1.5.2016 at 19.12, AnonymBruker skrev:

FAINA: 

 

Stabilitet og rikdom. Du vil snart oppnå penger. Noen ganger vil det kunne indikere en utgift, men de pengene vil evt komme tilbake igjen til deg senere.

Er vant til å være alene og stole på seg selv. Kan være separert, skilt eller enke. Kan virke som en litt kjølig, uoppnåelig kvinne. 

En advarsel dukker opp om at man ikke må la seg lure. Motivene må gjennomskues, og det må settes ord på følelsene. Du må stole på deg selv og hente styrke fra din visdom og erfaring. 

Suksess innen det å tale offentlig, skrive, drive med musikk, utgivelser eller studier. En lærd kvinne med en viktig posisjon.

Kommer en avslutning på noe, ofte er det positivt til slutt. En stor forandring skjer.

Passivitet og hemmeligheter avsløres snart. 

En spennende ung mann. Han er sjarmerende, vennlig, selvsikker, modig, intelligent, eventyrlysten og lidenskapelig. Men han kan også være overfladisk, arrogant, dumdristig, rastløs og temperamentsfull.

Kommer opp store planer for fremtiden. 

Du har mulig blitt sviktet eller såret i en relasjon. Men nå må du holde forpliktelser, reparere det som blir ødelagt, tjene penger. Materiell trygghet er viktig for å det slik du ønsker. Det lønner seg å være tålmodig og planlegge langsiktig. Den materielle forbedringen vil skje gradvis. Det også indikrere en ny jobb. En eldre mann dukker kommer opp.

Framgang og suksess, optimisme, energi og styrke. Du er selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Du står også for klarhet og klare mål. Positiv energi, du kommer til å få det akkurat slik du vil! 

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Ååå. Tusen takk :) Har hatt en hektisk uke så ikke sett dette før nå. 

Veldig masse som stemmer her. Fikk jo nesten frysninger. 

Pkt 2 stemmer på en prikk. Jeg har klart meg selv i mange år og pga dårlig erfaringer ser jeg for meg å fortsette på den veien :) Og jeg slipper ikke så lett folk innpå meg.

Pkt 4 også. Men vil ikke si for mye der i frykt for å avsløre meg selv her.. 

Pkt 5. Ja. Et nært og kjært vennskap går nok mot slutten. Dessverre. Tøffe tider. Men ser lyset i andre enden nå. 

Pkt 7. Spennende ung mann. Så absolutt. Haha. Så nytt at det nesten ikke er noe egentlig, men det er noe der. 

Pkt 9. Såret så det holder, ja. Materiell trygghet er fryktelig viktig for tiden og jeg har jobbet hardt for at vi skulle få det. Endelig. Eldre mann..jada. Han er også til stede. Hvem skal jeg gå for? Haha :P

Pkt 10 stemmer også og jeg håper inderlig jeg får det akkurat som jeg vil :)

Tusen takk. Dette var moro!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3. mai 2016 at 13.52, ♥Missy♥ skrev:

Meg også? :)

Ja hjertemissyhjerte, skal spå deg straks! 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, May 03, 2016 at 22.52, ♥Missy♥ skrev:

Meg også? :)

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

♡MISSY♡ :

Noe kan tyde på at du er alt for oppslukt av arbeidet. Du har ikke tid for annet i livet ditt. Noen har et feil bilde av deg, og av og til kan du føle at livet er litt på vent.

 

Ta det helt med ro, du har fremgang, og vil føle deg trygg og lykkefølelsen kommer! 

Festlige begivenheter i privatlivet oppstår. Også en følelsesmessig seier kommer opp, samt enda mer framgang.

 

Du er generøs og opplever også generøsitet og hjelp fra andre. Stikkord for deg nå er: gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

 

Du er i bevegelse, forandring og eksperimentering forekommer. Gjelder i livet ditt både mht penger, jobb, i privatlivet, fritid og kjærlighet.

 

Du har svært gode utsikter når det dreier seg om økonomiske og materielle innkjøp. Du har fremgang og er produktiv. Du gjør innkjøp, investeringer eller legger en ny materiell grunn. Fremtiden er lys og positiv, ting blir slik du ønsker! 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også bli spådd! :hoppendeglad:

Anonymkode: 9a850...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også bli spådd! :hoppendeglad:

Anonymkode: 9a850...e8a

Hvorfor?:fnise:

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

♡MISSY♡ :

Noe kan tyde på at du er alt for oppslukt av arbeidet. Du har ikke tid for annet i livet ditt. Noen har et feil bilde av deg, og av og til kan du føle at livet er litt på vent.

 

Ta det helt med ro, du har fremgang, og vil føle deg trygg og lykkefølelsen kommer! 

Festlige begivenheter i privatlivet oppstår. Også en følelsesmessig seier kommer opp, samt enda mer framgang.

 

Du er generøs og opplever også generøsitet og hjelp fra andre. Stikkord for deg nå er: gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

 

Du er i bevegelse, forandring og eksperimentering forekommer. Gjelder i livet ditt både mht penger, jobb, i privatlivet, fritid og kjærlighet.

 

Du har svært gode utsikter når det dreier seg om økonomiske og materielle innkjøp. Du har fremgang og er produktiv. Du gjør innkjøp, investeringer eller legger en ny materiell grunn. Fremtiden er lys og positiv, ting blir slik du ønsker! 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Ååh, tusen takk for spåingen.

 

Du traff meg faktisk veldig rett på. Leste et annet horoskop i dag, som sa mye av det samme:)

Har begynt i ny jobb som gir meg muligheten til å være generøs og har stilt opp mye for folk rundt meg i det siste, og føler jeg er på en god vei inn i fremtiden.

Kan jeg spørre deg hva slags kort du fikk?

Ingenting negativt? Det føles litt for godt til å være sant .

 

Tusen tusen takk igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Ååh, tusen takk for spåingen.

 

Du traff meg faktisk vIldig rett på. Leste et annet horoskop i dag, som sa mye av det samme:)

Har begynt i ny jobb som gir meg muligheten til å være generøs og har stilt opp mye for folk rundt meg i det siste, og føler jeg er på en god vei inn i fremtiden.

Kan jeg spørre deg hva slags kort du fikk?

Ingenting negativt? Det føles litt for godt til å være sant .

 

Tusen tusen takk igjen:D

Så bra! Ikke noe negativt. Sterk positivitet strålte ved deg, gode dager i vente, og får opp at det er veldig fortjent at nettopp du går inn i en bra og god fase i livet! At du får det ekstra godt nå, nyt det! Ikke tenk at det er for godt til å være sant, for nå er det din tur, som fortjent! ♡

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, April 29, 2016 at 21.22, AnonymBruker skrev:

...med tarot kort, om dere har lest svarene, kan dere gi tilbake melding om hva dere syns om det som kom opp i kortene? Skrev at jeg ønsket tilbake melding, så håper det kommer! ;) Skulle spå kun tre stk, men tenkte å ta meg tid å spå flere enn de tre, siden flere ønsket. Så er jeg usikker på om jeg skal bruke tid på det, om tilbakemeldinger uteblir. Ønsker nemlig å høre hva dere syns. Er det ok å be om tilbake meldinger etter spåing her? Eller er det sært å be om det i tråder her? Husk at spåing med tarot, jeg sier hva kortene viser, og ingen påstand eller fasit fra meg, man må selv tenke om ordene gir mening for en selv. :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Du må gjerne spå meg. Gjort det en gang før hos en berømt dame. Hun gjorde mer enn kort. Her hos meg har det vært "mye opp i dagen" for å si det sånn. Skulle vært gøy å vite hva du ser. Og du får tilbakemelding

 

Mto

Anonymkode: 32df6...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tad skrev:

Har aldri blitt spådd før, kan du spå meg og? :hoppe:

Sikker på at du aldri har blitt spådd før på en eller annen måte? Skal spå deg etterpå, men noe sa meg at det ikke stemte helt at du aldri har blitt spådd? ;) Stemmer det el ikke? 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne spå meg. Gjort det en gang før hos en berømt dame. Hun gjorde mer enn kort. Her hos meg har det vært "mye opp i dagen" for å si det sånn. Skulle vært gøy å vite hva du ser. Og du får tilbakemelding

 

Mto

Anonymkode: 32df6...f47

Kan se på deg også! Vil du si hvem berømt dame? Fra åndenes makt? :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du aldri har blitt spådd før på en eller annen måte? Skal spå deg etterpå, men noe sa meg at det ikke stemte helt at du aldri har blitt spådd? ;) Stemmer det el ikke? 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Hmm tror det skal stemme. Med mindre man teller slike spåer man lagde av ark som barn, isåfall har jeg nok blitt spådd 100 ganger, minst :fnise: Eller kanskje jeg har tatt en online test eller noe en gang? Hehe, har i hvert fall aldri bedt en faktisk person om å spå meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! Sånt som dette er så spennende! 😁 Kan jeg være så snill å bli spådd? 😊

Lover å gi tilbakemelding!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette hørtes egentlig litt spennende ut! Må riktig nok innrømme at jeg tviler en del på slikt, but I'm intrigued. Kunne du spådd meg også? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tad skrev:

Hmm tror det skal stemme. Med mindre man teller slike spåer man lagde av ark barneseterisåfall har jeg nok blitt spådd 100 ganger, minst :fnise: Eller kanskje jeg har tatt en online test eller noe en gang? Hehe, har i hvert fall aldri bedt en faktisk person om å spå meg!

Fikk opp at du hadde Vært borti tarot før egentlig, kanskje ved test da? Etter sendt svar, fikk jeg faktisk bilde opp av slike barnespåer :a034:Tro d eller ei! Kom feil tegn av fisk som ikke fikk vekk. Skulle være :fnise: 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk opp at du hadde Vært borti tarot før egentlig, kanskje ved test da? Etter sendt svar, fikk jeg faktisk bilde opp av slike barnespåer :a034:Tro d eller ei! Kom feil tegn av fisk som ikke fikk vekk. Skulle være :fnise: 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Nja jeg har vel egentlig ikke vært borti tarot før, med mindre 1 gang jeg testet en eller annen nettside teller? :vetikke: Morsomt at du fikk opp barnespåene da! Og søt fisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tad: 

 

Festlige anledninger og feiringer. Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. 

Det kan også være nødvendig å bryte noen bånd, og du vil da få den oppmuntrende følelsen av frihet. Kan indikrer flytting, men også framgang!

 

Det kommer opp sterk kjærlighet rundt deg. Men også turbulens.

Ser ut til å komme et tøft moralsk valg som du selv må avgjøre. Noe tyder på et svik.

 

Du føler at du er mer effektiv på egen hånd. Kommer opp at du tenker på noe slags ideer og planer, som du ikke har delt med noen ennå.

 

Ser ut til at du fort kan kjede deg, og i vanskelige tider litt vanskelig for å tenke positivt. Det gjør deg sliten, og du ønsker å være alene i slike situasjoner. Ikke negativ generelt, for er en glad person, men kun i vanskelige situasjoner som gjør deg bekymret, da er det ikke lett for deg å fokusere på det positive.

 

Nyheter og beskjeder kommer, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med! Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise. Det indikeres en lykkelig og hurtig avslutning. Kommunikasjon over avstander kommer sterkt opp! 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...