Gå til innhold

Dere tre som ble spådd...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjerne spå meg om du vil, synes det er veldig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAUGENJENTA:

 

Et vendepunkt i livet ditt. Uventede ting kommer, men resultatet blir til det bedre.

 

Struktur, autoritet og regulering. En autoritet i livet ditt som hindrer deg å gå videre, som er vant til å få det som ønskes.

 

Langsomt vekst. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig. Indikerer også ulike former for ubetalt arbeid.

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Tusen takk :)

Kan kjenne meg igjen i noe av det, men som du spådde; vendepunkt og uventede ting. Usikker på hva det kan være.

Spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

BANANA HAMMOCK:

 

Vært endel fortvilelse, i forbindelse med avvisning å gjøre, og angsten for ikke å være elsket. Forsinkelser, skuffelser, skyldfølelse, bekymringer, bedrageri, mislykkethet, sykdom, uhell. Etter regn kommer solskinn!

Rikdom og stabilitet kommer. Penger er i lufta. Du vil snart oppnå penger.

Festlige anledninger og feiringer. Målet ditt er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet. Kan indikere flytting, men også framgang.

Generøsitet og hjelp fra andre. Kommer opp gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

I kjølevannet av dette kan kaos og forvirring vise seg. Dette er en periode med usikkerhet. Noe kan tyde på skjulte fiender, baksnakking, terror, bedrag. Du kan bli lurt. Se opp for evt. fiender og falske venner. Følsom og ung person. Som funderer mye over livet, er romantisk og har lett for å drømme seg bort. Nye begynnelser kommer, også en forelskelse eller en hyggelig beskjed. Ett barn kommer opp, og du omringes av kjærlighet og varme! 

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Dette her stemmer veldig:)

Sykdom,fortvilelse og bekymringer.

Vil ikke forklare alt her men alt stemmer utenom barn:)

Er du synsk? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, mor til tre skrev:

Jeg vil veldig gjerne få lagt kort av deg. Har så mange ting jeg lurer på når det gjelder fremtiden.

Jeg skal selvfølgelig sende tilbakemelding om du vil være så snill å velge meg :-)

Jeg har nettopp spådd deg, ble littlangt, legger ut resultatet i to omganger, del 1 og del 2. Legger ut uten sitering, se etter to svar med ditt nick øverst!

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOR TIL TRE, del 1 av 2:

 

Kommer opp generøsitet og hjelp fra andre. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

Noe innvirker på situsjonen, som du ikke er klar over. 

Fristelser, besettelser, instinkter, dyriske krefter og materialisme.

Du er antagelig fanget i en usunn situasjon, og føler bare håpløshet. Kortet tyder på alvorlige feil, feiltakelse, hat, sjalusi og gjerrighet. Kortet for en slags negativ påvirkning i livet dit.

Du har behov for å trekke deg tilbake og reflektere og foreta en selvransakelse. Du trenger fatte en viktig beslutning eller komme til en konklusjon. Din ensomhet er nesten alltid noe som du velger selv dog ikke i samtlige tilfeller. Kortet kan stå for en periode av ensomhet.

Nylige hendelser som er med på å påvirke den nåværende situasjonen, uenigheter og konflikter. Du vil møte motstand og krefter som haler i hver sin retning. Kanskje har du rivaler.

Underbevisstheten din jobber som bare det for tiden, og du er mer bevisst på at det må finnrs noe mer. Du er for tiden mer passiv mht områder du tidligere var aktiv. Noe vil snart bli avslørt. Du har mange ulike personer i omgivelsene dine.

I den nærmeste fremtid du bør være oppmerksom på en sensitiv person, som er romantisk, fantasifull, følsom, raffinert og selvgranskende. Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kortet står også for søkende av allianser og følelser av alle sorter.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOR TIL TRE, del 2 av 2:

 

Et vendepunkt i livet ditt, uventede ting kommer, men resultatet blir til det bedre! Det blir festlige anledninger og feiringer. Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet. Kortet kan også indikere flytting, men også framgang.  

En forfører, som vet å spille på følelser for å oppnå det som ønskes. Som fiende kan denne personen være farlig og hevngjerrig, blir lett forærmet og kan få anfall av sjalusi. Er ikke kjedelig eller forutsigbar. En dyktig forretningsmann. Er den fødte manipulator, og en begavet forhandler. Kan forestille en far, en lærer, en kvinnes kjæreste eller en mann med makt.  

Det vil bli økonomisk trygghet. Kortet kan være en advarsel om problemer med kontroll, eiertrang og sjalusi, og stahet. Det indikeres å holde ved det en har, og rett og slett angst for tap.  

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, banana hammock skrev:

Dette her stemmer veldig:)

Sykdom,fortvilelse og bekymringer.

Vil ikke forklare alt her men alt stemmer uteno m barn:)

Er du synsk? 

Takk for tilbakemeldingen! Et barn kom opp, det føltes ikke som ditt, men et rundt deg som kommer til å få stor betydning og innvirkning på deg og ditt liv. Barn kan også symbolisere et prosjekt eller liknende. Er positivt og forbundet med kun glede når det dukker opp. Jeg følte det var snakk om et barn rundt deg her i spåingen. Blir spennende å se da? Hva det evt gjelder. Noe veldig positivt er det i alle fall! :) 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sirah skrev:

Jeg melder meg også frivillig :) Jeg er evig skeptiker, så hadde vært morsomt å se om du kunne omvendt meg 😄

Det var ikke slik at jeg manglet noen å spå, siden du meldte deg frivillig, mener jeg! :fnise: Mange har glede, spenning, og også nytte hjelp av tarot. Men ikke alle følerdet slik om tarot, eller tro på det. Og det har jeg all respekt for, og er aldri ute etter å "omvende" noen. Legger kort for å kanskje  kunne hjelpe. Tar meg mye energi og tid, både å hente energier og spå, og så få skrevet og lagt ut her. Følte det på meg at noen her inne virkelig kunne trenge og ha nytte av tarot veiledning isituasjonen . Ville derfor tilby meg. :) Men er altså ikke ute etter å spå skeptikere for å omvende! Både pga respekt for deg og de som er skeptikere og ikke har troen på dette, og fordi jeg allerede fra før har "et hav" av oppdrag fra før som venter, så vil bruke energien på disse.. :) Ønsker deg en flott dag! :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Salmonella skrev:

Du har vel fullt opp nå med all responsen du har fått men jeg forsøker allikevel. Vil gjerne bli spådd om du har anledning. Og tilbakemelding skal du selvfølgelig få ☺

Satte en grense for meg selv, er tid og energi krevende for meg. Har likevel følt for å spå  noen utover grensen, valgt ut noen. Tar med deg også nå, siden du spurte så fint:):fnise: Legger ut svaret etterpå m ditt nick øverst og uten sitering. Går ikke å sitere når jeg skriver endel. Vet ikke hvorfor, men blitt tomme innlegg tidligere med kun siteringen med, da jeg har prøvd å ta med sitering i spå resultatet ;).. 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har tid, vil du ta meg også? Er ikke så nøye om du gjør det, men hadde bare vært kjekt! Pass heller på at du ikke tar på deg for mye nå, så om du dropper meg gjør det ingenting! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SALMONELLA:

 

Du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Kortet indikerer gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kortet står også for fortrolighet till seg selv og en veldih god smak.

 

Fred og ro er viktig for deg. En konflikt blir undertrykt. Du orker ikke med alt og du bryr deg ikke om konflikter som kan eksistere. Du aksepterer en vanskelig situasjon uten å forsøke å forandre og påvirke den.

 

Ser ut som at du står ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig. Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid.

 

En forfører er rundt deg, som vet å spille på følelser for å oppnå det han ønsker. Som fiende kan han være hevngjerrig. Han blir lett forærmet og kan få anfall av sjalusi. Han er ikke kjedelig eller forutsigbar. Det er en dyktig forretningsmann. Han er den fødte manipulator, og en begavet forhandler. Det kan forestille en far, en lærer, kvinnes kjæreste eller en mann med makt.

 

Generøsitet og hjelp fra andre. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, rundtfingern skrev:

Om du har tid, vil du ta meg også? Er ikke så nøye om du gjør det, men hadde bare vært kjekt! Pass heller på at du ikke tar på deg for mye nå, så om du dropper meg gjør det ingenting! :) 

Omvendt psykologi fungerer alltid! :fnise: Legger ut resultatet i tråden uten sitering, med ditt nick øverst! :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Omvendt psykologi fungerer alltid! :fnise: Legger ut resultatet i tråden uten sitering, med ditt nick øverst! :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Tusen takk <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RUNDTFINGERN :

 

Undertrykkelse og overbelastning. Du tar på deg for mye og driver deg selv for hardt. Antagelig er du en riktig arbeidsnarkoman. Ting holder på å vokse deg over hodet, og du ser ikke annet enn byrder og ansvar.

 

En spennende ung mann. Han er sjarmerende, vennlig, selvsikker, modig, intelligent, eventyrlysten og lidenskapelig. Men han kan også være overfladisk, arrogant, dumdristig, rastløs og temperamentsfull. Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter.

 

Viktig med hvile. Dette er tiden for å ta en pause. Kortet kan også tyde på et nødvendig sykehusopphold eller en tilfeldig sykdom.

Anonymkode: 6f9ba...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

RUNDTFINGERN :

 

Undertrykkelse og overbelastning. Du tar på deg for mye og driver deg selv for hardt. Antagelig er du en riktig arbeidsnarkoman. Ting holder på å vokse deg over hodet, og du ser ikke annet enn byrder og ansvar.

 

En spennende ung mann. Han er sjarmerende, vennlig, selvsikker, modig, intelligent, eventyrlysten og lidenskapelig. Men han kan også være overfladisk, arrogant, dumdristig, rastløs og temperamentsfull. Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter.

 

Viktig med hvile. Dette er tiden for å ta en pause. Kortet kan også tyde på et nødvendig sykehusopphold eller en tilfeldig sykdom.

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Alt stemmer unntatt det siste! Jeg sitter med verdens største oppgave nå, har flere ting som skulle vært gjort... Og ja, ny kjæreste inne i bildet + jeg søkte på et prosjekt nå før helga, og blir da mulig borte ett år i et annet land!  Sykehusopphold kjenner jeg ikke til! :) tusen takk! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke slik at jeg manglet noen å spå, siden du meldte deg frivillig, mener jeg! :fnise: Mange har glede, spenning, og også nytte hjelp av tarot. Men ikke alle følerdet slik om tarot, eller tro på det. Og det har jeg all respekt for, og er aldri ute etter å "omvende" noen. Legger kort for å kanskje  kunne hjelpe. Tar meg mye energi og tid, både å hente energier og spå, og så få skrevet og lagt ut her. Følte det på meg at noen her inne virkelig kunne trenge og ha nytte av tarot veiledning isituasjonen . Ville derfor tilby meg. :) Men er altså ikke ute etter å spå skeptikere for å omvende! Både pga respekt for deg og de som er skeptikere og ikke har troen på dette, og fordi jeg allerede fra før har "et hav" av oppdrag fra før som venter, så vil bruke energien på disse.. :) Ønsker deg en flott dag! :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Helt i orden :) Jeg syntes det er veldig snilt av deg at du bruker tid og energi på dette! Selv om det ikke er helt i min gate så syntes jeg det er veldig spennende og følger tråden med stor interesse :) Ønsker deg en fin dag tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

MOR TIL TRE, del 1 av 2:

 

Kommer opp generøsitet og hjelp fra andre. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

Noe innvirker på situsjonen, som du ikke er klar over. 

Fristelser, besettelser, instinkter, dyriske krefter og materialisme.

Du er antagelig fanget i en usunn situasjon, og føler bare håpløshet. Kortet tyder på alvorlige feil, feiltakelse, hat, sjalusi og gjerrighet. Kortet for en slags negativ påvirkning i livet dit.

Du har behov for å trekke deg tilbake og reflektere og foreta en selvransakelse. Du trenger fatte en viktig beslutning eller komme til en konklusjon. Din ensomhet er nesten alltid noe som du velger selv dog ikke i samtlige tilfeller. Kortet kan stå for en periode av ensomhet.

Nylige hendelser som er med på å påvirke den nåværende situasjonen, uenigheter og konflikter. Du vil møte motstand og krefter som haler i hver sin retning. Kanskje har du rivaler.

Underbevisstheten din jobber som bare det for tiden, og du er mer bevisst på at det må finnrs noe mer. Du er for tiden mer passiv mht områder du tidligere var aktiv. Noe vil snart bli avslørt. Du har mange ulike personer i omgivelsene dine.

I den nærmeste fremtid du bør være oppmerksom på en sensitiv person, som er romantisk, fantasifull, følsom, raffinert og selvgranskende. Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kortet står også for søkende av allianser og følelser av alle sorter.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge kort for meg. Det var en lang og utfyllende beskrivelse.

Her er det mye som stemmer. Jeg er i en situasjon med negativ påvirkning av noe. jeg er også i en situasjon hvor jeg må fatte en viktig beslutning.

Du skriver at noe vil bli avslørt, er veldig spent på dette! Og ja, underbevisstheten min jobber på spreng for tiden.

Tror også at avgjørelsen jeg tar i valget fører til et vendepunkt. Er veldig glad for at det kommer opp at resulatatet blir til det bedre, og at du ser meg full av livsglede i fremtiden.

Forføreren er jeg veldig spent på, er godt gift med en fantastisk mann.

Du ser økonomisk trygghet, og at jeg skal holde fast på det jeg har. dette gir mening ift. det valget jeg står ved nå.

 

Tusen takk, snille deg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, rundtfingern skrev:

Alt stemmer unntatt det siste! Jeg sitter med verdens største oppgave nå, har flere ting som skulle vært gjort... Og ja, ny kjæreste inne i bildet + jeg søkte på et prosjekt nå før helga, og blir da mulig borte ett år i et annet land!  Sykehusopphold kjenner jeg ikke til! :) tusen takk! :D 

Takk for tilbakemelding! :) Hvile er viktig! Ligger i kortet mulig sykehus eller tilfeldig sykdom. Kan med andre ord gå utover helsa om du har for mye å gjøre og ikke tar tid til litt hvile. Ta vare på deg ,og lykke til med alt! :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tilbakemelding! :) Hvile er viktig! Ligger i kortet mulig sykehus eller tilfeldig sykdom. Kan med andre ord gå utover helsa om du har for mye å gjøre og ikke tar tid til litt hvile. Ta vare på deg ,og lykke til med alt! :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Takk! Ja, må bare hvile litt etter eksamensperioden er ferdig :P haha! Tusen tusen takk du! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sirah skrev:

Helt i orden :) Jeg syntes det er veldig snilt av deg at du bruker tid og energi på dette! Selv om det ikke er helt i min gate så syntes jeg det er veldig spennende og følger tråden med stor interesse :) Ønsker deg en fin dag tilbake!

Spår deg etterpå ♡

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...