Gå til innhold

Dere tre som ble spådd...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobbet og jobbet og jobbet med å få sendt svar i går, kjempe frustrerende at det ikke gikk, var noe feil med siden. Dvs gikk ikke hos meg i alle fall, prøvde x antall ganger. Nå virker det igjen her, så sender din spåing etterpå. 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Okei:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Nøste~ skrev:

Jeg har aldri blitt spådd i hele mitt liv, så ville gjerne blitt det neste gang. 

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Nøste~ skrev:

Jeg har aldri blitt spådd i hele mitt liv, så ville gjerne blitt det neste gang. 

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Nøste~ skrev:

Jeg har aldri blitt spådd i hele mitt liv, så ville gjerne blitt det neste gang. 

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NØSTE: Du har framgang og suksess, optimisme, energi og styrke. Du er selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Du står for klarhet og klare mål. 

Er en følsom, ung person, som funderer mye over livet, er romantisk og har lett for å drømme seg bort. Noe tyder på nye begynnelser. Forelskelse oppstår eller en hyggelig melding/beskjed kommer. Ett barn kommer sterkt opp. Bra tid med overflod. Du har fremgang, og føler deg trygg og lykkelig. Festlige begivenheter i privatlivet. Får opp en gruppe av tre eller flere mennesker og følelsesmessig seier, samt framgang. Rikdom og stabilitet. Penger er i lufta. Du vil snart oppnå penger. Suksess, helhet, bra avslutning på noe og harmoni. Fullførelse og oppfyllelse. Får også opp på deg, lange reiser eller flytting.

 

 

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg også? Lover å gi tilbakemelding. Synes ikke det er frekt å be om det. Det er jo veldig greit for deg også å vite om du har rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Ååååh, do me, do me? :blomst:

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Ååååh, do me, do me? :blomst:

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KISSKISSBANGBANG:

Du har gode utsikter mht økonomiske og materielle foretak. Du har fremgang og er produktiv.Du gjør innkjøp, investeringer eller legger en ny materiell grunn.

Kommer nyheter og meldinger/beskjeder, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise. Kan også bli en lykkelig hurtig avslutning. Kommunikasjon over avstander.

Du har framgang og suksess, optimist, har energi og styrke. Du er selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Du står for klarhet og klare mål.

Du er generøs, har økonomisk kompetanse og omtanke. Det ser ut til at du forvalter din formue ansvarsfullt, og bruker den til å bl.a. hjelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og evne til å få ting til å spire og gro. I tillegg har du ønske om å glede seg over og skaffe seg vakre, materielle ting.

Forelskelse. En helt spesiell person vil snart dukke opp. Tiltrekningen behøver ikke å dreie seg om kjærlighetsforhold. Det kan også være samarbeid, undertegning av avtaler, forpliktelser, partnerskap i jobben, forsoning, vennskap eller et møte med noen du liker.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo som noe alle kan kjenne seg i igjen. Prøv litt mer personlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Friday, April 29, 2016 at 22.54, momo skrev:

Jeg kunne gjerne tenke meg å bli spådd, og vil selvfølgelig komme med tilbakemelding.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...