Gå til innhold

Dere tre som ble spådd...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...med tarot kort, om dere har lest svarene, kan dere gi tilbake melding om hva dere syns om det som kom opp i kortene? Skrev at jeg ønsket tilbake melding, så håper det kommer! ;) Skulle spå kun tre stk, men tenkte å ta meg tid å spå flere enn de tre, siden flere ønsket. Så er jeg usikker på om jeg skal bruke tid på det, om tilbakemeldinger uteblir. Ønsker nemlig å høre hva dere syns. Er det ok å be om tilbake meldinger etter spåing her? Eller er det sært å be om det i tråder her? Husk at spåing med tarot, jeg sier hva kortene viser, og ingen påstand eller fasit fra meg, man må selv tenke om ordene gir mening for en selv. :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt for meg stemte bortsett fra mystisk kvinne, tror jeg. Men det spår vel framtiden så jeg må vel vente litt for å se om det skjer?

Jeg mistenker at ting stemmer, men det merker jeg jo ikke før etterhvert?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt spådd i hele mitt liv, så ville gjerne blitt det neste gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Alt for meg stemte bortsett fra mystisk kvinne, tror jeg. Men det spår vel framtiden så je g må vel vente litt for å se om det skjer?

Jeg mistenker at ting stemmer, men det merker jeg jo ikke før etterhvert?

Takk for tilbake melding! :) Var ikke sur i min undring, bare håpet å høre noe etterhvert. Fint å høre om man syns det var helt på jordet eller kanskje kan stemme! ;)Du har helt rett at det er fremtid, dvs kan være, men svært  ofte kommeropp ting som nettopp har vært eller ting man står i for tiden. Eller noe som preger en veldig. 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste stemte faktisk ganske godt. Ble så overrasket at jeg helt glemte å svare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Alt for meg stemte bortsett fra mystisk kvinne, tror jeg. Men det spår vel framtiden så jeg må vel vente litt for å se om det skjer?

Jeg mistenker at ting stemmer, men det merker jeg jo ikke før etterhvert?

Ps. Kanskje den mystiske personen er meg!:fnise::fnise::fnise:

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ps. Kanskje den mystiske personen er meg!:fnise::fnise::fnise:

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Tror du at du er min type da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rosaboble15 skrev:

Det meste stemte faktisk ganske godt. Ble så overrasket at jeg helt glemte å svare.

Takk for tilbake melding! :) Fint med svar, lurte kanskje på om det var litt sært av meg i slike tråder. Å forvente svar. Spenning for dere, spenning for meg!:fnise:

Anonymkode: 6f9ba...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Nøste~ skrev:

Jeg har aldri blitt spådd i hele mitt liv, så ville gjerne blitt det neste gang. 

Da skal jeg spå deg litt senere, Nøste! :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da skal jeg spå deg litt senere, Nøste! :)

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Jaaaa:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som tror på det? De har kule bilder og sånn, men de fleste skjønner vel at det ikke fungerer. :roll:

Anonymkode: 4c75d...29d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper jeg også kan bli spådd.. :)

- Ida 

Anonymkode: df207...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Nøste~ skrev:

Jaaaa:laugh:

Jeg jobbet og jobbet og jobbet med å få sendt svar i går, kjempe frustrerende at det ikke gikk, var noe feil med siden. Dvs gikk ikke hos meg i alle fall, prøvde x antall ganger. Nå virker det igjen her, så sender din spåing etterpå. 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...