Gå til innhold

Hvordan fant du KG, og hvorfor lagde du bruker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble ett eller annet sted (mammanett.no kanskje) linket til en tråd skrevet av en mann. Kona var gravid og han hadde sterilisert seg. Den endte i løse lufta. Jeg var jevnlig innom kun denne tråden for å se om der var kommet noe nytt. Etter hvert ble jeg nysgjerrig på de andre tråd-titlene som vistes, så kom behovet for å kommentere, brukte gjestefunksjonen noen ganger, men fant ut at det var enklere å opprette bruker. 

Det viste seg for øvrig at mannens sterilisering ikke var helr vellykket, og barnet var altså hans. 

Anonymkode: e5359...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

Lurte på koffor katten min var redd alt mulig, så eg søkte det opp på Google. Der fann eg kvinneguiden og leste litt der. Så tenkte eg:"Jippi! Her kan eg diskutere og sei ting nøyaktig som eg meiner det!"

Sida eg var 14, så lagde eg brukaren "OneDirectionlover" eller noke sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen som snakka om noen kjerringer på kvinneguiden i kommentarfeltet til villa paprika.

Så måtte inn her og sjekke hva alt styret hva for No:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CårderBålli

Noen tipset meg om en tråd her som var skrevet av brukeren Carpe Diem.  Alle de fine, varme  og støttende kommentarene hun fikk og etterhvert kondolansene fra KG brukere gjorde at jeg ville bli medlem. 

 

Carpe Diem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant KG ved at jeg Googlet ting, som f.eks "Hvordan vaske ull" og så kom det link til KG, også begynte jeg å lese rundt på forumet og fant ut at det kunne være gøy å bli medlem og delta i diskusjoner. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kanskje 3 brukernavn før denne. Tror jeg begynte skrive her mens jeg funderte på skilsmisse med min ex - det er mer en ti år siden! Fikk mange gode råd underveis i prosessen.

Husker ikke helt hvordan jeg havnet her, tipper jeg som flere søkte etter noe informasjon så havnet her, ble nyskjerrig og ville skrive, så lagde meg bruker.

Var etter den første minna-tråden, men mens det var mye gøy her! Feks en laang tullete tråd om reise (virtuell) med buss til usa og alt som kunne skje da. På samme tid som to brukere fant hverandre og fortsatt er sammen! Og en annen, som nå er blitt bitter moderator, var ung, håpefull og datet en eller annen danske, eller hva det var. Leeeenge siden!

:buss:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Får ikke øye på noe nummer, jeg? :P

Anonymkode: d4696...08b

Det avhenger kanskje at hvilken nettleser du bruker. Da jeg fant ut av det så brukte jeg Vivaldi og da dukket det opp en adresse nederst på skjermen og tallet 117 sto der. (Det står 

På Chrome så er den linja med tekst så lys at den ikke syns. 

Hvis du går inn på profilen din så står det også i adresselinja forresten. 

Her ser du hvordan det ser ut hos meg: http://forum.kvinneguiden.no/profile/117-polly-ester/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, gode gamle dager :ler: . Jeg var ganske treg med å skaffe meg nettoppkopling hjemme siden jeg brukte data såpass mye på jobb, men endelig ble det - og da ble jeg jo sittende og surfe rundt litt for å gjøre meg kjent ettersom jeg ikke hadde vært særlig på nett siden studietiden. 

På et eller annet vis kom jeg over fenomenet "Kvinneguiden" og kikket innom. Jeg fant en del OK diskusjoner, spesielt i "Karriere og utdanning" husker jeg, og bestemte meg for å registrere meg. Ettersom jeg da som nå hovedsaklig jobber sammen med menn så tenkte jeg at et kvinneforum kunne være et ålreit sted å kople av fra "manneregimet" på jobb. 

Siden er jeg liksom bare blitt her. Det går sjelden en dag uten at jeg er innom. Tror de eneste gangene jeg har sviktet totalt er når jeg er på reise utenlands, eller på enkelte jobbreiser der jeg bare så vidt er innom hotellrommet før jeg fyker ut igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG dukker jo opp uansett hva man googler, så var vel sånn jeg la merke til forumet. Jeg ble medlem fordi jeg hadde lyst til å lære meg å argumentere, og lese ulike argumenter for å gjøre meg opp en mening om ulike saker, men det har blitt til at jeg er mer aktiv i andre tråder enn de jeg opprinnelig hadde tenkt å være aktiv i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvordan jeg fant forumet. Men jeg var her en god stund som gjest, til jeg fikk lyst til å registrere meg. Siden har jeg vært her med samme bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn som tipset meg. Sa at det var så mye som skjedde her inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.4.2016 at 10.25, Rosewood skrev:

Jeg fant KG ved at jeg Googlet ting, som f.eks "Hvordan vaske ull" og så kom det link til KG, også begynte jeg å lese rundt på forumet og fant ut at det kunne være gøy å bli medlem og delta i diskusjoner. :) 

Samme her. Har lest mye her de siste årene, men ikke laget bruker før i dag. Tror jeg liker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne meg ei dame :) 

Anonymkode: 4ebb9...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎05‎.‎05‎.‎2016 at 22.19, AnonymBruker skrev:

 For å finne meg ei dame :) 

 Anonymkode: 4ebb9...e11

 0g hvordan har dette gått da? :)

Anonymkode: d4696...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Lese så mye om fotballfrue kritikk-tråden i fotballfrues kommentarfelt, og selvfølgelig om "KG-kjerringene". Selv var jeg ikke så begeistret over FF, så ville lese hva andre synes. Og ble hektet. Etterhvert lagde jeg min egen bruker, når jeg så alt det andre som ble lagt ut. Er vel 1,5 til 2 år siden. Sluttet å følge forballfruetråden før jul en gang, siden jeg bestemte meg for å kutte ut negative ting av livet mitt. Leser ikke blogger jeg bare leste fordi det var så fascinerende hvor mye jeg mislikte de lenger, og sluttet å følge tråder som var mye "slemt" (men sant) gossip om kjentfolk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 måneder senere...

Hver gang jeg søkte på noe på Google kom Kvinneguiden opp. 

Satt også ved siden av ei i klassen da jeg gikk på vgs som leste her inne. 

Hatt to andre brukernavn her inne før, men da var jeg veldig lite aktiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest lipgloss

Husker ikke faktisk var nok ved en tilfeldighet :)  bruker mye tid her inne og er veldig glad for jeg kom over siden,har veldig god kontakt med et par bruker er inne som jeg setter utrolig stor pris på 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...