Gå til innhold

Hvordan fant du KG, og hvorfor lagde du bruker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nysgjerrig.. 

Selv så leste jeg om KG på div bloggere. "sutre kjerringer som baksnakker unge bloggere" og mye negativt. 

En kveld hadde jeg lite å gjøre, så jeg snublet over en tråd med flauser eller noe, lang tråd ihvertfall. Søkte på flauser på google og det kom opp. Så kom jeg borti noe, slik at jeg fant andre morsomme tråder. Så fant jeg en tråd om en film jeg liker... lagde meg en bruker og resten er historie. 

 

Anonymkode: 7f099...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

Jeg husker ikke hvordan jeg fant kvinneguiden. Google, antakeligvis.. jo.. nå kommer det tilbake..

Jeg ville finne et forum jeg kunne tulle (JA; NETTOPP, TROLLE) på. Lagde bruker. Jeg og en annen. Som vet hvem jeg er, og at jeg er her fortsatt. Men som ikke gidder å være her fordi, jeg siterer: "det er bare idioter på kvinneguiden". Antar at han sikter til feminister eller noe, vet ikke. Ikke spør meg!

Men så ble jeg her fordi.. ja.. vel.. det er en hemmelighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg en gang for lenge siden fikk en PM på typ nybaktmamma eller lignende fora om nytt forum. Er medlem nummer 210, så jeg har vært her, vel, en stund.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Silfen Hvor ser jeg medlemsnummer?

Jeg har vært med fra det gamlegamle forumet sånn som Silfen. Jeg husker ikke hvordan jeg fant KG. Jeg tror jeg var ganske ny på internett til og med den gangen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han poket en venninne på facebook"-tråden

Anonymkode: 8906b...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Polly Ester skrev:

@Silfen Hvor ser jeg medlemsnummer?

Jeg har vært med fra det gamlegamle forumet sånn som Silfen. Jeg husker ikke hvordan jeg fant KG. Jeg tror jeg var ganske ny på internett til og med den gangen. 

Du holder musepekeren over brukernavnet ditt og så viser det nede på oppgavelinjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stringfellow1

jeg hørte faktisk om dette forumet, på ett annet debatt-forum på internett - nemlig diskusjon.no
men kvinneguiden ble egentlig beskrevet som et forum bestående av nesten bare feminister. :ohmy:

det skjedde egentlig ikke noe særlig på det forumet - så jeg stakk innom her for å lese litt rundt, og fant en eller annen tråd (som jeg for lengst har glemt navnet på nå) og der ville jeg skrive en kommentar. Dermed begynte "snøballen" å rulle for min del, og her har jeg vært siden.. :tongue:

men jeg har faktisk ikke peiling på nøyaktig hvor lenge jeg egentlig har vært medlem her på forumet. Da jeg skulle opprette en profil her, så fikk jeg beskjed om at e-posten min allerede var tatt i bruk her. Jeg prøvde den "glemt passord"-funksjonen - og fikk tilsendt ett nytt passord. Når jeg prøvde å logge inn første gangen, så fant jeg ut at dette tydeligvis var profilen min. Men jeg kan ikke huske å ha opprettet noen profil her før dette - og det var heller ikke skrevet noen kommentarer eller noe som helst, men denne profilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i veldig mange år. Nå er jeg 20 år, så det innebærer at jeg var ganske ung da jeg først havnet her inne. Jeg søkte opp historier, særlig dating, sex, flauser etc. på nettet og slike fora som dette dukket opp. Jeg moret meg skikkelig med å lese det, og siden har jeg blitt værende. I starten var jeg kun en leser, men nå med tiden har jeg blitt mer aktiv her. Jeg skriver imidlertid alltid kun under AB-funksjonen. Jeg er litt redd for at andre skal kjenne meg igjen. 

Anonymkode: 7575c...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Silfen skrev:

Du holder musepekeren over brukernavnet ditt og så viser det nede på oppgavelinjen.

Jaggu. Så enkelt var det. Takk :)

Jeg er medlem nummer 117 faktisk. Litt overrasket, men jeg husker at det ikke var så mange brukere her den gangen.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil ikke

Hvordan jeg fant KG aner jeg ikke. Det er over godt 13 år siden. Hadde medlemsnr. 4xx. Dette var før google eksisterte. Vi hadde ICQ og irc. Fant KG og har vel aldri forlatt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok etellerannet nettsøk som refererte til enellerannen tråd her, men tråden som gjorde inntrykk på meg, var uinteressant-tråden. Komplett fjas – og jeg bestemte meg for å opprette bruker for å ta del i moroa. Jeg holder meg fremdeles mest i sosialdelen av forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var medlem i ett tvillingforum når tvillingene var små. Det passet ypperlig å kunne være i "kontakt" med likesinnede. Senere ble jeg skilt og da gikk det noen få år før jeg fikk meg pc og nett igjen og da var jeg ikke sen om å søke etter andre forum som kunne passe. Som enslig mor med lange kvelder alene (etter at ungene var I seng) ble KG fort en god ting mtp bredden i diskusjonstemaene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett hva man googlet så hadde kvinneguiden svaret. Leste litt her inne før jeg fant ut at det hadde vært artig med bruker. Har hatt både korte- og lengre pauser, men av en eller annen grunn vender man alltid tilbake. 

Endret av calavi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ble hudflettet på diskusjon.no, så da måtte jeg sjekke den. Jeg opplever Kvinneguiden som totalt fremmedgjørende med alle trådene om sex og følelser. Ekstra ille er det når jeg ser at andre får trådene sine slettet fordi de tar opp noe kontroversielt. 

Jeg er kun her for å diskutere og lære om norsk språk. Noen ganger skriver jeg noen rare innlegg i andre tråder uten at det er mål og mening med det. Jeg er ikke interessert i å være med på seriøse diskusjoner på en side som sensurerer den ene parten. Jeg holder meg unna slikt og diskuterer i stedet om det heter "istedet" eller "i stedet". Det synes jeg er kjekt, og folk som er interessert i språk og grammatikk, er som regel dannede og sparsomme med drapstrusler. Det liker jeg. 

Selv om jeg ikke er begeistret for forumet som helhet, kan jeg bli begeistret over noen av brukerne og kunnskapene deres. 

Anonymkode: 2e11f...0ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nysgjerrig.. 

Selv så leste jeg om KG på div bloggere. "sutre kjerringer som baksnakker unge bloggere" og mye negativt. 

En kveld hadde jeg lite å gjøre, så jeg snublet over en tråd med flauser eller noe, lang tråd ihvertfall. Søkte på flauser på google og det kom opp. Så kom jeg borti noe, slik at jeg fant andre morsomme tråder. Så fant jeg en tråd om en film jeg liker... lagde meg en bruker og resten er historie. 

 

Anonymkode: 7f099...87f

Var det denne? Her er mange morsomme tråder samlet. :laugh:

Jeg googlet noe for et par år siden og fikk flere treff på KG. Ser ut til at vi er mange som ble obs på forumet på den måten.

Anonymkode: 31d91...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Silfen skrev:

Du holder musepekeren over brukernavnet ditt og så viser det nede på oppgavelinjen.

 Får ikke øye på noe nummer, jeg? :P

Anonymkode: d4696...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...