Gå til innhold

Flytte uten bil/ transport


Tcl

Anbefalte innlegg

Jeg ville gått rett inn på småjobber på Finn. (eller andre nettsteder med samme formål)- Har selv god erfaring med den siden til kinkige småjobber, alltid noen som melder seg og som kan gjøre jobben. Kanskje noen skal kjøre nettopp den veien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det ikke en sånn transport-app av noe slag for en stund siden? At folk la ut at de skulle hit og dit og hadde plass i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Luckiness skrev:

-Flyttebyrå
-Kjøre selv om han har lappen og evt låne bil dersom han ikke har bil
-Spørre en kompis eller familiemedlem om å frakte det med bil. Og betale litt for det. 
-Spørre under "småjobber" på Finn.no
-Går det tog så kan det kanskje fraktes der? Ring NSB og hør. 
-Det er vel også mulig å sende det via posten eller andre fraktetjenester. Men det kan godt hende det koster en del. 
-Spør på slik hjelpegruppe på FB om noen har mulighet å frakte det

Takk for tips! Skal sjekke litt grupper og ringe til NSB :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, hjertesukka skrev:

Jeg ville gått rett inn på småjobber på Finn. (eller andre nettsteder med samme formål)- Har selv god erfaring med den siden til kinkige småjobber, alltid noen som melder seg og som kan gjøre jobben. Kanskje noen skal kjøre nettopp den veien. :)

Har skrevet ned alle tipsene dere har kommet med i denne tråden og sendt til kjæresten nå :D Nå burde han klare å finne ut av det hvertfall! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske fra tidligere at man kunne ringe til bilutleie-selskapene på flyplasser f.eks, da de kanskje har en leiebil som har kommet fra et annet sted og som de må få "hjem". Tror ikke det skulle koste så mye heller, siden de da får hjelp til å frakte bilen dit den hører hjemme. Vet ikke om det er vanlig praksis, mener bare jeg har hørt noen tipse om det før. :) 

Anonymkode: f8fcc...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener å huske fra tidligere at man kunne ringe til bilutleie-selskapene på flyplasser f.eks, da de kanskje har en leiebil som har kommet fra et annet sted og som de må få "hjem". Tror ikke det skulle koste så mye heller, siden de da får hjelp til å frakte bilen dit den hører hjemme. Vet ikke om det er vanlig praksis, mener bare jeg har hørt noen tipse om det før. :) 

Anonymkode: f8fcc...507

Ja, han hadde sett litt på leiebil fra selskaper som de har i Oslo også, sånn at han evnt. kan kjøre fra Bodø og levere bilen i Oslo. Men vi får se hva det blir til :) Men takker veldig for tips!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...