Gå til innhold

Alene for alltid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nå 22 år og har fortsatt aldri hatt en kjæreste. Aldri spurt noen ut selv, men blitt spurt ut en gang (fra et nettsted), da var det skikkelig awkward der hun begynte å snakke om spontanabort og andre problemer, og eksen hennes ringte og maste, så begynte henne å snakke med han på telefonen osv.

Noen tips til hvordan/hvor jeg skal ta kontakt med noen? Er verken tykk eller tynn, gjennomsnittlig utseende, over 180 høy. Vet bare ikke hvor jeg skal starte, virker bare som om jeg skal være alene for alltid...

Anonymkode: d5987...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å starte med noe så basis som å høre om noen som virker interessante for deg vil finne på noe en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler deg og ta kontakt med jenter nå som du er nokså ung.. jeg er selv 26 og aldri hatt kjæreste og er litt sjenert så snakker aldri med jenter og har begynt og innse at jeg aldri kommer til og møte noen siden jenter ytterst sjelden tar kontakt først og jeg kommer neppe til og gjøre det heller, føler det blir så kleint når man har blitt så gammel og ikke har erfaring... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Baofz89 skrev:

anbefaler deg og ta kontakt med jenter nå som du er nokså ung.. jeg er selv 26 og aldri hatt kjæreste og er litt sjenert så snakker aldri med jenter og har begynt og innse at jeg aldri kommer til og møte noen siden jenter ytterst sjelden tar kontakt først og jeg kommer neppe til og gjøre det heller, føler det blir så kleint når man har blitt så gammel og ikke har erfaring... 

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nå 22 år og har fortsatt aldri hatt en kjæreste. Aldri spurt noen ut selv, men blitt spurt ut en gang (fra et nettsted), da var det skikkelig awkward der hun begynte å snakke om spontanabort og andre problemer, og eksen hennes ringte og maste, så begynte henne å snakke med han på telefonen osv.

Noen tips til hvordan/hvor jeg skal ta kontakt med noen? Er verken tykk eller tynn, gjennomsnittlig utseende, over 180 høy. Vet bare ikke hvor jeg skal starte, virker bare som om jeg skal være alene for alltid...

Anonymkode: d5987...4d7

Kom igjen da gutta, ikke gi opp allerede nå! 22 og 26 er fortsatt veldig tidlig. Hva med en eller annen form for nettdating hvor man kan bli litt kjent før man møtes ansikt til ansikt? Eller bare spør om noen vil bli med på en kopp kaffe:)

Anonymkode: c04be...89b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Baofz89 skrev:

anbefaler deg og ta kontakt med jenter nå som du er nokså ung.. jeg er selv 26 og aldri hatt kjæreste og er litt sjenert så snakker aldri med jenter og har begynt og innse at jeg aldri kommer til og møte noen siden jenter ytterst sjelden tar kontakt først og jeg kommer neppe til og gjøre det heller, føler det blir så kleint når man har blitt så gammel og ikke har erfaring... 

Du, det er aldri for sent :) Broren min er like gammel som deg og har nettopp fått sin første kjæreste. Han kontaktet en jente han likte og inviterte på date. Er jo enklere for dere menn enn oss damer.. 

Anonymkode: caee7...afb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 22 og er redd for at du skal være alene resten av livet? Du er bare 22.. Du har jo nesten ikke begynt på livet enda, så ikke fortvil riktig enda ;) Ting ordner seg. 

Anonymkode: 8e2bb...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du, det er aldri for sent :) Broren min er like gammel som deg og har nettopp fått sin første kjæreste. Han kontaktet en jente han likte og inviterte på date. Er jo enklere for dere menn enn oss damer.. 

Anonymkode: caee7...afb



Ehm.. Når man er en mann som sliter med og ta kontakt og alt rundt det så er det relativt dødfødt på den fronten... hvordan er det da enklere for en mann som sliter med og ta initiativ en for en jente som kan lage en tinder profil og være garantert en match og en gutt som starter en samtale? 

Jeg forstår fullt og godt at den matchen kanskje ikke er en god match men like fullt. det er en match.

det er godt mulig det er lettere for en god del menn en for mange kvinner mtp agendaen til mange av dem. men er man introvert/tilbaketrukket som mann er man ganske fuckd. og det blir bare verre og verre å prøve og gjøre noe med det etterhvert som man blir eldre... bare tanken på hvor super kleint det blir og møte en jente som har vært igjennom alt dette før og nå kommer du og klovner det til er lite fristende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Baofz89 skrev:



Ehm.. Når man er en mann som sliter med og ta kontakt og alt rundt det så er det relativt dødfødt på den fronten... hvordan er det da enklere for en mann som sliter med og ta initiativ en for en jente som kan lage en tinder profil og være garantert en match og en gutt som starter en samtale? 

Jeg forstår fullt og godt at den matchen kanskje ikke er en god match men like fullt. det er en match.

det er godt mulig det er lettere for en god del menn en for mange kvinner mtp agendaen til mange av dem. men er man introvert/tilbaketrukket som mann er man ganske fuckd. og det blir bare verre og verre å prøve og gjøre noe med det etterhvert som man blir eldre... bare tanken på hvor super kleint det blir og møte en jente som har vært igjennom alt dette før og nå kommer du og klovner det til er lite fristende. 

Tøv. Nok av sjenerte, tilbaketrukkne menn. Eksen var blant annet det. Det var jeg som var pådriveren. Alltid. Du må finne ei som er villig til å jakte deg ned eller faktisk finne ei som forstår deg, som er sjenert eller tilbaketrukken selv. De fleste av oss må faktisk gjøre noe for å møte noen. Det nytter ikke å klage uten at man løfter en finger selv.
Jeg har ei venninne på din alder, blir 27 i år, jomfru og aldri hatt kjæreste. Og nei, hun er ikke stygg, men sjenert. Hun finner du ikke på Tinder for hun er like redd som deg for at hun skal klovne det til og at alle menn hun møter har så mye mer erfaring enn henne og skal dømme henne. Men hun klager ikke slik du gjør. Selvom hun har prøvd og blitt avvist fordi hun er jomfru.

Anonymkode: d6196...926

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og har aldri hatt kjæreste. Ikke unormalt i det hele tatt. Og jeg er en utadvendt jente som ikke sliter med å ta kontakt. Skal sies at det er frivillig og jeg har avvist alle. Så sånn sett har jeg jo erfaring med litt dating. Men om jeg hadde møtt en helt uerfaren fyr hadde det ikke gjort meg noe så lenge han var en voksen moden fyr med en stabil personlighet. Jeg er selvsikker nok til å ta ledelsen om fyren klovner litt i begynnelsen :)

Skjønner at du kanskje er litt tilbaketrukken, men bare fordi du aldri har hatt kjæreste før betyr ikke det at du ikke har sjans. Det kan godt være mange damer som har sett på deg med interesse, men siden du aldri har tatt kontakt har de bare gått videre. Mange unge kvinner er jo litt bortskjemte sånn dessverre. Men menn aldres som regel som vin. Så ikke gi opp håpet! 

Nå vet jeg ikke med deg, men jeg føler meg alltid med selvsikker når jeg fikser på utseende. Trener, spiser sunt, bleker tenner, får sol på kroppen, kjøper nye fine klær, fikser hår og hud og generelt sørger for at jeg ser så bra ut som mitt utgangspunkt tillater. Når selvtilliten stiger blir jeg mindre tilbaketrukket og nervøs. Man utstråler en attraktiv holdning, noe som jenter veldig enkelt plukker opp. Det er kanskje et dårlig råd. Men du er ung! Rett deg opp i ryggen, gjør det du må for å få litt mer selvtillit. Snakk med jenter uten å flørte og ved å flørte. Se for deg at de sitter på do og driter. Da faller de raskt ned fra den høye hesten mange menn plasserer damer. Det lenger du går uten erfaring, det skumlere blir det å ta kontakt. Du må aldri havne i den fella der menn ser på damer som et uoppnåelig glansbilde. Vi er helt normale, ikke-skumle mennesker. 

Skaff deg tinder/happn eller hva de kaller det. Bla alle til høyre. Begynn å snakk. Det er såå mange menn der ute som har sjans på så mange flere enn de tror. Men de tør bare aldri å ta sjansen! 

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke, herregud Hahaha du er jo ikke engang voksen!  Du har gooood tid så ikke bekymre deg. Kan forresten informere om at jeg som jente ikke fikk kjæreste før jeg var 28. Sluttet å lete eller hekte meg opp i det og plutselig kom han når jeg minst ventet det. Det er utrolig viktig å bli voksen først så man ikke så lett vokser gra hverandre og enda viktigere å lære å trives i eget selskap og ikke la lykken sin defineres av noen andre 

Anonymkode: bf7a8...31d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan forresten informere om at jeg som jente ikke fikk kjæreste før jeg var 28. Sluttet å lete eller hekte meg opp i det og plutselig kom han når jeg minst ventet det.

Anonymkode: bf7a8...31d

Trenger ikke informere om at du er kvinne. Få en kjæreste uten at man går inn for det eller jobber for det er en luksus få menn har. Bare lurer på hvor gammel var du når du sluttet å hekte deg opp i det? Var du fortsatt 28år eller enda yngre? Trådstarter har levd en stortingsperiode allerede siden han ble myndig uten at noe har skjedd uten at han har letet. Bare det forteller vel litt om situasjonen?

Endret av Uhørt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.4.2016 at 18.04, AnonymBruker skrev:

Er nå 22 år og har fortsatt aldri hatt en kjæreste. Aldri spurt noen ut selv,

Noen tips til hvordan/hvor jeg skal ta kontakt med noen? Er verken tykk eller tynn, gjennomsnittlig utseende, over 180 høy. Vet bare ikke hvor jeg skal starte, virker bare som om jeg skal være alene for alltid...

Anonymkode: d5987...4d7

Ut å snakk med kvinner. Er du snill så slutt med det. Ingen som vil ha en kjedelig mann i så ung alder. Slesk deg litt til uten at du går over streken for rasshøloppførsel. Er du ikke naturlig slesk så overlever du ikke i lengden på det, men det kan åpne for noe. Litt som en startbooster på et dødt bilbatteri. Da virker du mer selvsikker og det fanger interesse. Slik er det bare. Ja det er skuespill, men du må bare gjøre noe annet enn det du har bedrevet hittil. Er bare 8mannsår til du er 30. De går fort! Mye fortere enn kvinneår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foruten nettdating som tinder og happn, så er det vel lettest å møte en potensiell partner i sosiale sammenhenger. Har du noen venner som kjenner noen søte jenter? Da kunne dere for eksempel dratt en liten gjeng på bar eller bowling. Når man er en liten gjeng så blir stemningen mer avslappet også. 

 

Du er fortsatt ung, så dette kommer til å gå fint! :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...