Gå til innhold

Helikopterstyrten - en stille tråd med medfølelse


Mis(s)Understood

Anbefalte innlegg

Sender min medfølelse til alle dem som i dag har mistet en av sine kjære på vei hjem fra jobb på Gullfaks 'B'.

Midt blant alle andre tråder legger jeg denne som en stille, ettertenksom og varm tråd av medfølelse og omsorg.

::dagens-rose:

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må de hvile i fred... Utrolig tragisk for alle pårørende.. Sender en klem og min hjertevarme:smilyblomst: <3 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagens-rose:

Min dypeste medfølelse går til familie, venner og kolleger.

Anonymkode: 1886f...955

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt forferdelig :-/ Hvil i fred!

Anonymkode: abcf8...26e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som kjente de ombord. Grusomt trist :( All medfølelse til de som mistet nære og kjære i dag.

Anonymkode: 9063b...e26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper alle som har deltatt i redningsarbeidet, pårørende og berørte får den hjelpen de trenger. Ser at Ordføreren i Fell kommune ber personer som trenger hjelp ta kontakt for å få hjelp. Det beste hadde vært om dem ble oppsøkt. Da tror jeg flere vil ta imot hjelp enn å selv oppsøke hjelpen. Hvertfall til de personene som er tydelig berørt, som de som bodde i den "bygden", deltok på redningsarbeidet (de som hjalp frivillig, var først på stedet...), pårørende osv. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk føle litt på situasjonen deres i går. Min kjære jobber i Nordsjøen, og han er på jobb nå. Jeg visste at han ikke var med ulykkeshelikopteret, men det visste ikke venner og familie. Jeg fikk utallige meldinger i går, fra folk som ville vite om alt var bra med min kjære. Jeg hadde heldigvis positive nyheter, men tenk om kjæresten min faktisk hadde vært med i ulykken? De som sendte meldinger gjorde det nok i beste mening, men jeg skjønner at det øker belastningen for de pårørende å måtte svare på slike spørsmål når de ikke engang vet utfallet av ulykken. 

Jeg gråter for 13 familier som har mistet en av sine nærmeste. 

 

Anonymkode: 34f2f...9e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk føle litt på situasjonen deres i går. Min kjære jobber i Nordsjøen, og han er på jobb nå. Jeg visste at han ikke var med ulykkeshelikopteret, men det visste ikke venner og familie. Jeg fikk utallige meldinger i går, fra folk som ville vite om alt var bra med min kjære. Jeg hadde heldigvis positive nyheter, men tenk om kjæresten min faktisk hadde vært med i ulykken? De som sendte meldinger gjorde det nok i beste mening, men jeg skjønner at det øker belastningen for de pårørende å måtte svare på slike spørsmål når de ikke engang vet utfallet av ulykken. 

Jeg gråter for 13 familier som har mistet en av sine nærmeste. 

 

Anonymkode: 34f2f...9e1

Skriver under på denne. Både jeg og sambo er piloter og vi og nær familie har fått meldinger med spørsmål om vi er trygge. Må være ufattelig vondt å ikke kunne si at de man elsker aller mest har det bra og er trygge :( en sånn smerte unner jeg ikke min verste fiende! 

Min dypeste medfølelse til de som har mistet sine nærmeste i en sånn tragisk ulykke :dagens-rose: sånt skal bare ikke skje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok selv denne flighten for noen uker siden, og mistet en kollega igår. Forferdelig tragisk for alle involverte. 

Anonymkode: fdb2e...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...