Gå til innhold

Nå når jeg er slank er jeg god nok!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var feit  en fyr på nettby fra samme plass som meg, men han viste aldri noen interesse. Han skrev på profilen hans at han var så irritert på jenter som ikke skrev eller svarte han tilbake. Da skrev jeg et brev til han at jeg hadde jo skrevet til han, men han hadde ikke vist noen interesse tilbake, så da var han jo like god som de. 

Han sa bare at jeg ikke var i hans kategori.

Traff han engang på byen da jeg og ei venninne var ute sammen. Da sprutet jeg han om han kjente meg igjen via nettby,

Åja er det du, sa han bare da og henvendte seg til min slanke venninne.

Husker jeg følte meg så avvist og ekkel :icon_frown:

 

Så gikk det to år der jeg slanket meg mange kilo og ble en skikkelig fin jente som alle guttene snudde seg etter. Ikke for å skryte , men jeg ble det. Han fyren fra nettby hadde jeg glemt, nettby var jo lagt ned også så.

Plutselig så jeg at han hadde flyttet til mitt nabolag. Så legger han meg til som venn på FB!

Skrev melding om at jeg var så vakker og kom med komplimenter på bilder av meg og på meldInger på FB.

Jeg aksepterte han som venn for å se om han kjente meg igjen, men det ser ut som han tror jeg er en helt annen. 

Nå er han så interessert og har bedt meg med på date.

Han må jo ha glemt meg da jeg var feit, skal jeg si det rett til han ? Hadde du sagt ja til en date med han ?

Har lyst til å takke ja og skikkelig drite han ut på date og si han er en overfladisk dritt og dra derifra, men da er jo jeg også et dårlig menneske.

 

Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 05d43...681

Enig med CoolAid, si han ikke er i "min kategori". Han kunne ha svart hyggelig på brevet ditt i stedet for å ignorere det. I tillegg ignorerte han deg når dere var ute bare fordi du ikke var i hans "kategori".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg veide 150 kg før og jeg synes ikke det er rart at jeg får mer oppmerksomhet som tynn nå som jeg er tynn. Er du likegyldig til utsende på menn?

Anonymkode: cddf7...adc

Hun skev et brev til han som han ignorerte fordi hun ikke var tynn nok, han ignorerte henne på byen fordi hun ikke var tynn nok. Er det greit å ignorere noen som snakker med deg ansikt til ansikt fordi du veier for mye? Det visste jeg ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo etterhvert noen år siden nettby ble lagt ned og folk kan strengt tatt forandre seg. Ja, det var skikkelig råttent gjort det han sa til deg TS, var dere veldig unge den gangen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Nå som du har mange menn etter deg, hadde du valgt en overvektig mann?

Jeg hadde uansett ikke hatt lyst å gå på date med noen som har avist meg før.  

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Minesveiper skrev:

Nå som du har mange menn etter deg, hadde du valgt en overvektig mann?

Jeg er ikke TS, men seff. Men alt med måte, også der. Men overvektig ut fra BMI; helt klart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Minesveiper skrev:

Nå som du har mange menn etter deg, hadde du valgt en overvektig mann?

Jeg hadde uansett ikke hatt lyst å gå på date med noen som har avist meg før.  

Ja det kunne jeg, men overhodet ikke noen som oppførte seg som han . Det var ikke det at han avviste meg men at han var uhøflig og på en måte skulle virkelig få meg til å føle meg dårlig

1 time siden, Sofia123 skrev:

Hun skev et brev til han som han ignorerte fordi hun ikke var tynn nok, han ignorerte henne på byen fordi hun ikke var tynn nok. Er det greit å ignorere noen som snakker med deg ansikt til ansikt fordi du veier for mye? Det visste jeg ikke.

Nettopp dette som gjorde at jeg følte meg dårlig og nå har jeg fått han dårlig og han har blokkert meg. Men det er bare bra, ville aldri ha gått på date med ha på ordentlig. tenkte litt på om jeg skulle avsløre at det var meg omjeg sa ja, men kom på at det var dumt

Anonymkode: 05d43...681

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kunne jeg, men overhodet ikke noen som oppførte seg som han . Det var ikke det at han avviste meg men at han var uhøflig og på en måte skulle virkelig få meg til å føle meg dårlig

Anonymkode: 05d43...681

Ikke for å være teit her, men har du vært på en date med en overvektig etter at du ble slank? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren svarte høfligere enn de fleste damer som ikke er interessert. De tar seg ikke engang tid til å si hvorfor de ikke er interessert. De bare ignorerer. Å si at du ikke var i hans kategori var en relativt nøytral måte å si at du ikke var det han var ute etter da. Og når det kommer til da du møtte ham, han sa ikke noe mer eller mindre (...eller igjen,  muligens litt høfligere enn mange her)enn det jeg har sett jenter svarer til mindre populære menn som har vist interesse.

Konklusjon: Han oppførte seg som en relativt snill jente. Så da blir spørsmålet, er man drittsekk om man oppfører seg som en jente? Når jeg ser sånt så føler jeg det blir et definisjonsspørsmål. Men jeg mener nei, de fleste jenter er ikke drittsekker. Ikke de snille som TS snakket om iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pettersenper skrev:

Fyren svarte høfligere enn de fleste damer som ikke er interessert. De tar seg ikke engang tid til å si hvorfor de ikke er interessert. De bare ignorerer. Å si at du ikke var i hans kategori var en relativt nøytral måte å si at du ikke var det han var ute etter da. Og når det kommer til da du møtte ham, han sa ikke noe mer eller mindre (...eller igjen,  muligens litt høfligere enn mange her)enn det jeg har sett jenter svarer til mindre populære menn som har vist interesse.

Konklusjon: Han oppførte seg som en relativt snill jente. Så da blir spørsmålet, er man drittsekk om man oppfører seg som en jente? Når jeg ser sånt så føler jeg det blir et definisjonsspørsmål. Men jeg mener nei, de fleste jenter er ikke drittsekker. Ikke de snille som TS snakket om iallfall.

Stakkars deg som synes det er snilt å ignorere.

Anonymkode: 6b5b6...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars deg som synes det er snilt å ignorere.

Anonymkode: 6b5b6...fa4

Takk, men hun ble ikke ignorert. Bortsett fra på Internett. Men der ignorerer de fleste jenter. Det er helt vanlig at jenter henvender seg til den mest interessante og unngår den andre mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Minesveiper skrev:

Ikke for å være teit her, men har du vært på en date med en overvektig etter at du ble slank? 

Ja det har jeg

12 minutter siden, pettersenper skrev:

Takk, men hun ble ikke ignorert. Bortsett fra på Internett. Men der ignorerer de fleste jenter. Det er helt vanlig at jenter henvender seg til den mest interessante og unngår den andre mannen

jeg er ikke slik iallefall, jeg svarer høflig og kan vel snakke med dem om jeg møter dem ute.Ikke bare trekke p skuldrene og si, åja det er du da også bare snu ryggen demonstrativt til emg og bøye seg ned over venninna mi og begynne å flørte og spørre etter tlfnummer. Jeg følte det som han skulle på en måte gi narr av meg og få meg til å føle meg ekkel og stygg

Anonymkode: 05d43...681

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet godt hvordan du føler det. Jeg gikk ned mange kilo selv (spiseforstyrrelse) og kjente jeg ble ganske utilpass når folk jeg hadde kjent lenge begynte å snakke om hvor sexy jeg var blitt og endret adferd totalt mot meg. 

Begynte å holde på med en jeg hadde vært interessert i lenge og han presterte å si "jeg er så glad jeg ventet til nå før jeg prøvde meg". Han hadde visst syntes jeg var pen før men nå var jeg jo blitt skikkelig deilig. Det svei som faen! 

Kjente jeg ble ganske kynisk etterhvert, og ikke minst lei av å bli behandlet så sinnsykt annerledes. Ihvertfall med tanke på hvordan jeg hadde mistet vekten, samfunnet ville heller ha meg syk og tynn enn frisk og tyngre.

 Jeg ble mer innesluttet og da var det "fy faen så overlegen hun har blitt"... 

Anonymkode: a0006...538

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet godt hvordan du føler det. Jeg gikk ned mange kilo selv (spiseforstyrrelse) og kjente jeg ble ganske utilpass når folk jeg hadde kjent lenge begynte å snakke om hvor sexy jeg var blitt og endret adferd totalt mot meg. 

Begynte å holde på med en jeg hadde vært interessert i lenge og han presterte å si "jeg er så glad jeg ventet til nå før jeg prøvde meg". Han hadde visst syntes jeg var pen før men nå var jeg jo blitt skikkelig deilig. Det svei som faen! 

Kjente jeg ble ganske kynisk etterhvert, og ikke minst lei av å bli behandlet så sinnsykt annerledes. Ihvertfall med tanke på hvordan jeg hadde mistet vekten, samfunnet ville heller ha meg syk og tynn enn frisk og tyngre.

 Jeg ble mer innesluttet og da var det "fy faen så overlegen hun har blitt"... 

Anonymkode: a0006...538

Ja kjenner meg igjen i dette ovenfor andre også. Plutselig er de som jobber i butikker villige til å hjelpe meg, jeg møter generelt mye mer respekt og folk er oppriktige interessert i å høre på meg. Det er så falskt

Anonymkode: 05d43...681

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

For en frekkas. Greit nok at du ikke var i hans kategori, men han her var jo direkte ufyselig!

Digger måten du sa ifra på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har jeg

jeg er ikke slik iallefall, jeg svarer høflig og kan vel snakke med dem om jeg møter dem ute.Ikke bare trekke p skuldrene og si, åja det er du da også bare snu ryggen demonstrativt til emg og bøye seg ned over venninna mi og begynne å flørte og spørre etter tlfnummer. Jeg følte det som han skulle på en måte gi narr av meg og få meg til å føle meg ekkel og stygg

Anonymkode: 05d43...681

Hm, det hadde jeg ikke trodd på forhånd. 

For en som har vært på andre siden av skalaen, dvs undervektig så er det desverre slik at det å være i en av ytterkantene ikke  er særlig attraktivt. Jeg har sett på kvinner sikle etter mine mer muskuløse kompiser, men siden jeg har vært utadvent og noe morsom har jeg klart meg bra. Likevell, vet hvordan det er å bli bort prrioritert i begynnelsen og det er ikke særlig kjekt nei. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier han var idiot. Hvorfor var han idiot? Hva kunne han ha sagt som ikke ville gjort han til idiot..

TS, angrer du på svaret ditt til han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Adara skrev:

Dere som sier han var idiot. Hvorfor var han idiot? Hva kunne han ha sagt som ikke ville gjort han til idiot..

TS, angrer du på svaret ditt til han?

Han var idiot fordi han ignorerte mitt brev til han på nettby samtidig som han skriver på profilen sin at han hater jenter som ikke svarer og bare ignorerer han? Da jeg så skriver et nytt brev og gjorde han oppmerksom på det, at han oppførte seg jo like dumt som ikke svarte meg, da svarer han bare ; Du er ikke  i min kategori eller liga!

Jeg bare trakk på skuldrene og gikk videre. Når vi da ute ble sittende sammen med han og noen andre bare snakket jeg med han og spurte om han husket meg fra nettby, da bare ser han morskt på meg og sier, åhja det er du , hvorpå han snur ryggen til meg og bøyer seg over min venninne som er slank  og sier høyt. Du var da fin og har du tlfnummeret ditt ?

Dette fikk meg til å føle meg som en ekkel klump som folk bare kan tråkke på. Han kunne ha vært høflig og ikke oppført seg slik , men det er min mening da.

Senere etter to år når jeg da har slanket meg og blitt veldig fin i kropp og ansikt, tar han kontakt på FB siden nettby da var nedlagt. Skrive fine kommentarer på mine bilder og på innvoksen hvorpå han legger meg til som venn,.

Jeg aksepterer for å se om han kjenner meg igjen, men han bare spør om en date etterhvert og jeg innser at han ikke vet at jeg er hun tjukke han tidligere har avvist.

Spurte da om råd her om jeg skulle si ja , bare for  dumpe han på daten for å ta hevn. Fant ut at det var barnslig gjort og skrev da mld om at jeg ikke var interessert siden han ikke var i min kategori.Da svarer han at jeg er perfekt i utseendet men ikke i personlighet. Rart svarer jeg, siden han selv sa at jeg ikek var i hans kategori for to år siden , g avslørte samtidig at jeg var den tjukke og ønsket han en fin dag videre.

Da blokkerte han meg. 

SÅ NÅ KAN DU VURDERE OM HAN ER EN IDIOT ELLER IKKE

Anonymkode: 05d43...681

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...