Gå til innhold

Nå når jeg er slank er jeg god nok!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var feit  en fyr på nettby fra samme plass som meg, men han viste aldri noen interesse. Han skrev på profilen hans at han var så irritert på jenter som ikke skrev eller svarte han tilbake. Da skrev jeg et brev til han at jeg hadde jo skrevet til han, men han hadde ikke vist noen interesse tilbake, så da var han jo like god som de. 

Han sa bare at jeg ikke var i hans kategori.

Traff han engang på byen da jeg og ei venninne var ute sammen. Da sprutet jeg han om han kjente meg igjen via nettby,

Åja er det du, sa han bare da og henvendte seg til min slanke venninne.

Husker jeg følte meg så avvist og ekkel :icon_frown:

 

Så gikk det to år der jeg slanket meg mange kilo og ble en skikkelig fin jente som alle guttene snudde seg etter. Ikke for å skryte , men jeg ble det. Han fyren fra nettby hadde jeg glemt, nettby var jo lagt ned også så.

Plutselig så jeg at han hadde flyttet til mitt nabolag. Så legger han meg til som venn på FB!

Skrev melding om at jeg var så vakker og kom med komplimenter på bilder av meg og på meldInger på FB.

Jeg aksepterte han som venn for å se om han kjente meg igjen, men det ser ut som han tror jeg er en helt annen. 

Nå er han så interessert og har bedt meg med på date.

Han må jo ha glemt meg da jeg var feit, skal jeg si det rett til han ? Hadde du sagt ja til en date med han ?

Har lyst til å takke ja og skikkelig drite han ut på date og si han er en overfladisk dritt og dra derifra, men da er jo jeg også et dårlig menneske.

 

Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 05d43...681

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veide 150 kg før og jeg synes ikke det er rart at jeg får mer oppmerksomhet som tynn nå som jeg er tynn. Er du likegyldig til utsende på menn?

Anonymkode: cddf7...adc

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke ofret en eneste kalori på denne fyren. Nå som du er fin, så ligger verden for dine føtter. Ingen grunn til å nøye seg med nabogutten.

Anonymkode: 92075...0d3

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Du kan svare at det er hyggelig å bli invitert ut men at " du er nok ikke i min kategori".... 

Så kunne du sagt at det også kreves litt anstendighet og personlighet for å date deg...  og legg gjerne på et smilefjes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir bitter, men folk må jo få lov til å ha preferanser. Jeg har opplevd å bli mindre attraktiv i perioder jeg har vært for tynn, og det er da greit nok. Noe annet er det å la være å svare på henvendelser selvfølgelig, det er frekt.

Hadde ikke giddet å bruke tid på hevn, det er bare teit.

Anonymkode: ed80b...80a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splitterpine

Desverre finnes det mange overfladiske mennesker ja. Jeg hadde ikke brukt mer tid på han. Avvis han på en vennlig måte. Si takk for sist og at det var lenge siden. Og noe om at han desverre ikke er din type 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at du blir bitter, men folk må jo få lov til å ha preferanser. Jeg har opplevd å bli mindre attraktiv i perioder jeg har vært for tynn, og det er da greit nok. Noe annet er det å la være å svare på henvendelser selvfølgelig, det er frekt.

Hadde ikke giddet å bruke tid på hevn, det er bare teit.

Anonymkode: ed80b...80a

Å ha preferanser er helt greit. Å behandle folk som dritt er langt fra greit. Stor forskjell her, rart du ikke ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare sagt at han ikke var i min kategori, men takk for invitasjonen. Menn som kun syns du har verdi når du er tynn, som ikke en gang har ville snakket med deg da du var overvektig, ville jeg uansett ikke stolt på fordi det er ganske overflatisk. Man kan aldri vite hva som skjer i fremtiden pga. graviditeter ect. Hadde han derimot vært snill og hyggelig mot deg, selv om han ikke hadde villet noe mer da du var overvektig, hadde saken stilt seg litt annerledes. Men når han til og med overså deg da du møtte han ute så er han ikke verdt det. Det går an å være snill og hyggelig mot personer som er overvektig, selv om man ikke kunne tenke seg å være sammen med personen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at du blir bitter, men folk må jo få lov til å ha preferanser. Jeg har opplevd å bli mindre attraktiv i perioder jeg har vært for tynn, og det er da greit nok. Noe annet er det å la være å svare på henvendelser selvfølgelig, det er frekt.

Hadde ikke giddet å bruke tid på hevn, det er bare teit.

Anonymkode: ed80b...80a

Men har du da opplevd at de har sett på deg og valgt venninna di i stedet? Og så gitt svar om at du ikke var i rett kategori?

Hadde dette vært en mann som ikke hadde sagt noenting om vekten eller kategori eller noe annet og ikke valgt venninna framfor TS så hadde det bare vært hyggelig å bli lagt merke til, men denne mannen var ikke noe grei.

Jeg sier som flere her har sagt; greit med å avvise med det samme som han avviste med - takk for interessen, men han er ikke i rett kategori. 

Anonymkode: dc470...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Coolaid skrev:

Du kan svare at det er hyggelig å bli invitert ut men at " du er nok ikke i min kategori".... 

Så kunne du sagt at det også kreves litt anstendighet og personlighet for å date deg...  og legg gjerne på et smilefjes. 

Dette skal jeg faktisk svare han , takk

17 minutter siden, Coolaid skrev:

Å ha preferanser er helt greit. Å behandle folk som dritt er langt fra greit. Stor forskjell her, rart du ikke ser det.

Ja var jo det han gjorde, han så på meg som om jeg var ekkel da jeg snakket med han ute. 

15 minutter siden, Juami skrev:

Hadde bare sagt at han ikke var i min kategori, men takk for invitasjonen. Menn som kun syns du har verdi når du er tynn, som ikke en gang har ville snakket med deg da du var overvektig, ville jeg uansett ikke stolt på fordi det er ganske overflatisk. Man kan aldri vite hva som skjer i fremtiden pga. graviditeter ect. Hadde han derimot vært snill og hyggelig mot deg, selv om han ikke hadde villet noe mer da du var overvektig, hadde saken stilt seg litt annerledes. Men når han til og med overså deg da du møtte han ute så er han ikke verdt det. Det går an å være snill og hyggelig mot personer som er overvektig, selv om man ikke kunne tenke seg å være sammen med personen. 

Ja hadde han vært snill og avvist høflig hadde det ikek vært noe problem men han direkte var ekkel

Anonymkode: 05d43...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skrevet til han : Takk for invitasjonene og komplimentene. Det var veldig hyggelig, men du er dessverre ikke i min kategori. Ha en fin dag videre!

 

Så nå skal jeg se om han svarer, tenker jeg heller går på date med noen andre

Anonymkode: 05d43...681

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, si hva han svarer :P Syns godt du kan gi han en liten oppdatering på hvem du er også. Til pass for han!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har utseendet i orden ,Men ikke personligheten. Lei useriøse jenter svarte han ? 

Useriøs fordi han ikke er i min kategori? Jeg er helt overgitt her, han gav jo meg samme svaret.

Hmm, rart at du sier det, siden jeg ikke var i din kategori for to år siden. 

Ha en fortsatt fin helg, skrev jeg. Og nå har han blokkert meg!

Anonymkode: 05d43...681

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har utseendet i orden ,Men ikke personligheten. Lei useriøse jenter svarte han ? 

Useriøs fordi han ikke er i min kategori? Jeg er helt overgitt her, han gav jo meg samme svaret.

Hmm, rart at du sier det, siden jeg ikke var i din kategori for to år siden. 

Ha en fortsatt fin helg, skrev jeg. Og nå har han blokkert meg!

Anonymkode: 05d43...681

😂😂 You go girl 👊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingen problemer med å akseptere at flere finner med attråverdig nå som kroppen er innenfor fleres preferanser. Men som nevnt over så er det folkene som behandlet en som dritt før, men ikke nå, noen jeg har issues med. Og det er vel generelt ikke menn, men samfunnet som helhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tåpelig ting å henge seg opp i. Sier seg selv at du får mer oppmerksomhet av forbedra helse og figur. Dette gjelder alle mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en person overfladisk om en har preferanser på at en kun finner slanke mennesker attraktive? Nei, nå må du ta deg en pære ts! At han var en idiot på måten han behandlet deg, er en helt annen sak.

Anonymkode: 29c62...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juami skrev:

Hadde bare sagt at han ikke var i min kategori, men takk for invitasjonen. Menn som kun syns du har verdi når du er tynn, som ikke en gang har ville snakket med deg da du var overvektig, ville jeg uansett ikke stolt på fordi det er ganske overflatisk. Man kan aldri vite hva som skjer i fremtiden pga. graviditeter ect. Hadde han derimot vært snill og hyggelig mot deg, selv om han ikke hadde villet noe mer da du var overvektig, hadde saken stilt seg litt annerledes. Men når han til og med overså deg da du møtte han ute så er han ikke verdt det. Det går an å være snill og hyggelig mot personer som er overvektig, selv om man ikke kunne tenke seg å være sammen med personen. 

Ja det går an å være snill og hyggelig mot folk uavhengig av hvordan de ser ut, men nå var han vel mer ute etter å få seg dame enn å være snill og hyggelig. IKke rart han da gikk for venninna når han tente mer på henne enn trådstarter. Han var ikke ufin mot henne, bare uinteressert, og det er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...