Gå til innhold

Overnattingsdate - mensen - HJELP!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal til daten ikveld og drikke litt vin, det ligger i kortene at jeg skal sove over. Vi har møttes 8 ganger før, og hatt sex flere ganger. Mensen kom på overraskelsesbesøk idag, skulle ikke fått besøk av tante rød før om tre dager. Skikkelig nedtur. Trenger litt tips og råd. 

Hvor skal jeg gjøre av tamponger når han ikke har søppel på badet? Ville egentlig ikke ha kastet dem der heller, vil ikke at han skal finne blodige tamponger i søppelet sitt dager senere. 

Når er det best å si at jeg har mensen og ikke kan ha sex? 

 

Han er den første jeg har datet på flere år, og usikker som jeg er så vil jeg ikke at han skal bli skuffet over at det ikke blir sex. (Noe jeg selv er skuffet over, hadde sett frem til litt sengekos!) :sukk:

 

Anonymkode: 9b01d...23a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare si at du har mensen. 

Kast tamponger i en pose, som du kaster i søppeldunken utenfor.

Går så bra så :)

Anonymkode: 86181...776

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er null problem! Bare si det helt "casual" og at det er kjipt, men sånn er det! Brått vil han kanskje ha sex selv om, du vet aldri! (Hvis du også vil da). Og alle menn som er verdt å ta vare på forstår dette. Ved nødstilfelle kan man kaste den i do, selv om dette ikke er miljøvennlig ;o (jeg gjør ikke det), eller ta mye papir rundt å kast den i nærmeste søppel! 

Anonymkode: d1865...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig med sex selv om du har mensen, men vil du ikke dette kan du jo gi han en blow Job? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. jeg ville ikke venta for lenge med å si det, sånn at han ikke får forhåpninger og blir veldig skuffa. Men ikke med en gang du kommer inn døra heller, selv om det hadde vært ganske morsomt ;)

Anonymkode: d1865...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er null problem! Bare si det helt "casual" og at det er kjipt, men sånn er det! Brått vil han kanskje ha sex selv om, du vet aldri! (Hvis du også vil da). Og alle menn som er verdt å ta vare på forstår dette. Ved nødstilfelle kan man kaste den i do, selv om dette ikke er miljøvennlig ;o (jeg gjør ikke det), eller ta mye papir rundt å kast den i nærmeste søppel! 

Anonymkode: d1865...001

Tror han blir litt sur i ettertid om dassen hans blir tett.

Kvinn deg opp, kast tampong i søpla, bruk glid (siden tampongen har en tendens til å tørke en ut) og ha sex uansett. Tilby det i det minste. Det er ikke farlig å puls når man har mensen.

Når du sier det er stort sett lurt å ta før dere er hjemme hos han, men på slutten av vanlig "date". Evt etter det første glasset med vin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar folkens! 

 

Det hadde vært ganske morsomt og bare komt inn døra "JEG har mensen! Skal det være litt vin?" 

I og med at mensen ikke skulle komme idag, har jeg fortsatt et lite håp om at det kan gå bort til ikveld, tvi tvi! 

Tenker også å tilby han en blowjob, vil jo at han skal ha det godt, selv om jeg ikke kan ha sex. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tst skrev:

Takk for svar folkens! 

 

Det hadde vært ganske morsomt og bare komt inn døra "JEG har mensen! Skal det være litt vin?" 

I og med at mensen ikke skulle komme idag, har jeg fortsatt et lite håp om at det kan gå bort til ikveld, tvi tvi! 

Tenker også å tilby han en blowjob, vil jo at han skal ha det godt, selv om jeg ikke kan ha sex. 

Problem solved ;)

Anonymkode: d1865...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal til daten ikveld og drikke litt vin, det ligger i kortene at jeg skal sove over. Vi har møttes 8 ganger før, og hatt sex flere ganger. Mensen kom på overraskelsesbesøk idag, skulle ikke fått besøk av tante rød før om tre dager. Skikkelig nedtur. Trenger litt tips og råd. 

Hvor skal jeg gjøre av tamponger når han ikke har søppel på badet? Ville egentlig ikke ha kastet dem der heller, vil ikke at han skal finne blodige tamponger i søppelet sitt dager senere. 

Når er det best å si at jeg har mensen og ikke kan ha sex? 

 

Han er den første jeg har datet på flere år, og usikker som jeg er så vil jeg ikke at han skal bli skuffet over at det ikke blir sex. (Noe jeg selv er skuffet over, hadde sett frem til litt sengekos!) :sukk:

 

Anonymkode: 9b01d...23a

Her er det bare å bite i det sure eplet og si du har mensen.

De fleste menn vil ikke lage noe stort nummer ut av dette.

Sist helg fikk jeg overraskende mensen da jeg var på overnattingsdate hos en jeg har møtt.Vi satt i sofaen og så film,og lekesloss litt underveis.Jeg hadde drukket endel.Da jeg senere på kvelden gikk på badet for å gjøre meg klar til natten så jeg at jeg hadde fått mensen,og det hadde blødd MYE :( Jeg dusjet og hadde heldigvis en tampongeske på lur i vesken.Da jeg gikk til sengs sa jeg som det var at jeg hadde fått mensen.Han sa han hadde luktet det :flau:og jeg ble kjempeflau,så utrolig ekkelt.Men han sa han ikke brydde seg.

 

Anonymkode: 50d0b...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splitterpine
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her er det bare å bite i det sure eplet og si du har mensen.

De fleste menn vil ikke lage noe stort nummer ut av dette.

Sist helg fikk jeg overraskende mensen da jeg var på overnattingsdate hos en jeg har møtt.Vi satt i sofaen og så film,og lekesloss litt underveis.Jeg hadde drukket endel.Da jeg senere på kvelden gikk på badet for å gjøre meg klar til natten så jeg at jeg hadde fått mensen,og det hadde blødd MYE :( Jeg dusjet og hadde heldigvis en tampongeske på lur i vesken.Da jeg gikk til sengs sa jeg som det var at jeg hadde fått mensen.Han sa han hadde luktet det :flau:og jeg ble kjempeflau,så utrolig ekkelt.Men han sa han ikke brydde seg.

 

Anonymkode: 50d0b...288

What? Har han luktesansen til en bikkje eller? :laugh: At han virkelig turte å si dét :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Splitterpine skrev:

What? Har han luktesansen til en bikkje eller? :laugh: At han virkelig turte å si dét :ohmy:

Han har visst det :fnise: Han sa det var en av luktene han kunne kjenne igjen med EN gang, og jeg tror han i mitt tilfelle, for det hadde blødd igjennom buksa og nedover lårene :ph34r:. Han sa det var ikke verdens beste lukt akkurat, men det var nå bare slik naturen var...

Etterpå begynte han å spørre hvor mye jeg pleide å blø,om jeg hadde vondt,osv...og til slutt gikk han ned på meg. (hadde tampong inne da),men ble litt overrasket av at han gjorde akkurat det.

Anonymkode: 50d0b...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splitterpine
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har visst det :fnise: Han sa det var en av luktene han kunne kjenne igjen med EN gang, og jeg tror han i mitt tilfelle, for det hadde blødd igjennom buksa og nedover lårene :ph34r:. Han sa det var ikke verdens beste lukt akkurat, men det var nå bare slik naturen var...

Etterpå begynte han å spørre hvor mye jeg pleide å blø,om jeg hadde vondt,osv...og til slutt gikk han ned på meg. (hadde tampong inne da),men ble litt overrasket av at han gjorde akkurat det.

Anonymkode: 50d0b...288

Må være en vampyr han daten din :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her er det bare å bite i det sure eplet og si du har mensen.

De fleste menn vil ikke lage noe stort nummer ut av dette.

Sist helg fikk jeg overraskende mensen da jeg var på overnattingsdate hos en jeg har møtt.Vi satt i sofaen og så film,og lekesloss litt underveis.Jeg hadde drukket endel.Da jeg senere på kvelden gikk på badet for å gjøre meg klar til natten så jeg at jeg hadde fått mensen,og det hadde blødd MYE :( Jeg dusjet og hadde heldigvis en tampongeske på lur i vesken.Da jeg gikk til sengs sa jeg som det var at jeg hadde fått mensen.Han sa han hadde luktet det :flau:og jeg ble kjempeflau,så utrolig ekkelt.Men han sa han ikke brydde seg.

 

Anonymkode: 50d0b...288

Hahah, kanskje min date kan lukte det ikveld også?! Håper ikke det. 

 

Bra han ikke brydde seg og steike for en luktesans :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal til daten ikveld og drikke litt vin, det ligger i kortene at jeg skal sove over. Vi har møttes 8 ganger før, og hatt sex flere ganger. Mensen kom på overraskelsesbesøk idag, skulle ikke fått besøk av tante rød før om tre dager. Skikkelig nedtur. Trenger litt tips og råd. 

Hvor skal jeg gjøre av tamponger når han ikke har søppel på badet? Ville egentlig ikke ha kastet dem der heller, vil ikke at han skal finne blodige tamponger i søppelet sitt dager senere. 

Når er det best å si at jeg har mensen og ikke kan ha sex? 

 

Han er den første jeg har datet på flere år, og usikker som jeg er så vil jeg ikke at han skal bli skuffet over at det ikke blir sex. (Noe jeg selv er skuffet over, hadde sett frem til litt sengekos!) :sukk:

 

Anonymkode: 9b01d...23a

Gå hjem og legg deg til natten, sammen med den du kaller tante rød. Før du drar anbefales du å lese om hun som hadde brukte bind og tamponger i vesken på kontorjobben sin.  Hun mente kollegaene kjente lukte og i tillegg jobbet hun på en søndag. 

Anonymkode: 18165...402

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er null problem! Bare si det helt "casual" og at det er kjipt, men sånn er det! Brått vil han kanskje ha sex selv om, du vet aldri! (Hvis du også vil da). Og alle menn som er verdt å ta vare på forstår dette. Ved nødstilfelle kan man kaste den i do, selv om dette ikke er miljøvennlig ;o (jeg gjør ikke det), eller ta mye papir rundt å kast den i nærmeste søppel! 

Anonymkode: d1865...001

ALDRI råd noen til å kaste tampongen i do. Det er det verste jeg vet! Tamponger suger opp sykt mye vann og blir megastore, samler opp annet dritt og tetter rør. Eksen min måtte grave opp hagen og bruke tusenvis av kroner, fordi en idiotvenninne hadde kastet tampongene i do.

Det er slike ting som får menn til se på damer som håpløse, tankeløse vimsehuer.

TS: menn er klar over at vi får mensen. Bare si det som det er. Selv pleier jeg å dra hjem etter daten, for jeg bare MÅ sove hjemme når jeg har mensen. Men det er selvfølgelig opp til deg. Hvis han er genuint interessert i deg, så tåler han det. Det kommer flere dater ;)

Anonymkode: 80dbd...b8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk tampongen inn i dopapir og ta den med til nærmeste søppelbøtte, om denne er på kjøkkenet så kan du samtidig slenge en kommentar om at han burde ha søppelbøtte på badet. Så forstår han nok i samme slengen at du har mensen. Menn er forresten klar over at kvinner har mens en gang i måneden, så det er ikke noe å henge seg opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, venus_ skrev:

Pakk tampongen inn i dopapir og ta den med til nærmeste søppelbøtte, om denne er på kjøkkenet så kan du samtidig slenge en kommentar om at han burde ha søppelbøtte på badet. Så forstår han nok i samme slengen at du har mensen. Menn er forresten klar over at kvinner har mens en gang i måneden, så det er ikke noe å henge seg opp i.

Jeg har sjeldent opplevd at menn "forstår i samme slengen" noe som helst. Menn trenger direkte tale, ikke kodeord og hinting. 

Jeg ville kjøpt ugjennomsiktige hundedrittposer og kasta i søpla utenfor med mindre det blir mye bryderi (annen etasje etc). Jeg ser ikke for meg at single folk går ut med vanlig søppel daglig (hvor mye søppel kan èn person kaste ila dagen?), og jeg ville vært livredd for lukt... Gammel mens lukter hinsides (i hvert fall i bind, jeg er usikker på tampong). 

Anonymkode: 5f036...b02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, venus_ skrev:

Pakk tampongen inn i dopapir og ta den med til nærmeste søppelbøtte, om denne er på kjøkkenet så kan du samtidig slenge en kommentar om at han burde ha søppelbøtte på badet. Så forstår han nok i samme slengen at du har mensen. Menn er forresten klar over at kvinner har mens en gang i måneden, så det er ikke noe å henge seg opp i.

Har han ikke søppelbøtte på badet ville han nok veldig ha tømt søppelbøtten om han hadde den. Da vet jeg ikke om jeg ville anbefalt å kaste tamponger der..

Men hva ER det med folk som ikke har søppelbøtter på badet? Er det bare jenteting søppelbøtten blir brukt til? Type tamponger, bind og bomullsdotter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, venus_ skrev:

Pakk tampongen inn i dopapir og ta den med til nærmeste søppelbøtte, om denne er på kjøkkenet så kan du samtidig slenge en kommentar om at han burde ha søppelbøtte på badet. Så forstår han nok i samme slengen at du har mensen. Menn er forresten klar over at kvinner har mens en gang i måneden, så det er ikke noe å henge seg opp i.

Hadde aldri i verden tatt hintet. Er ikke alt som kobles like fort når det ikke er en del av din egen hverdag. Hadde tenkt hun trengte det til tanntråd e.l.

2 timer siden, applestories skrev:

Har han ikke søppelbøtte på badet ville han nok veldig ha tømt søppelbøtten om han hadde den. Da vet jeg ikke om jeg ville anbefalt å kaste tamponger der..

Men hva ER det med folk som ikke har søppelbøtter på badet? Er det bare jenteting søppelbøtten blir brukt til? Type tamponger, bind og bomullsdotter?

Ja. Søppel på badet er dassruller, som går rett i peisen, barberblad, q-tip og hoder på tanntrådkost. Hadde antaglig tømt den bøtta en gang i halvåret.

Anonymkode: bb733...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele gikk veldig fint, stresset meg opp for ingenting :) 

 

Takk for svar som fikk roet meg ned folkens! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...