Gå til innhold

Største aldersforskjellen du har hatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor stor var den? Hvem var eldste? Hvordan reagerte de rundt dere? Var dere lenge sammen? Bodde dere sammen? 

Anonymkode: 51a7c...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor var den? Hvem var eldste? Hvordan reagerte de rundt dere? Var dere lenge sammen? Bodde dere sammen? 

Anonymkode: 51a7c...059

14 år forskjell. Kvinne yngst. Varte 2,5 år. Bodde ikke sammen.

Anonymkode: ab20f...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 års forskjell med eldre mann. Av og på i 4 år. Bodde ikke sammen. Han ville vise oss frem, jeg ville skjule det.
Hadde ikke funket som noe ordentlig seriøst (med fremtidsplaner og familie osv) tror jeg, men vi var av og på kjærester lenge.
Jeg møtte hans venner men han fikk aldri møte mine. Syns det ble feil rett og slett.
 

Anonymkode: 682bb...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor var den? Hvem var eldste? Hvordan reagerte de rundt dere? Var dere lenge sammen? Bodde dere sammen? 

Anonymkode: 51a7c...059

22 år. Han var eldst. Jeg så iblant at folk kikket ute på restaurant. Vi hadde ikke et offisielt forhold med traff hverandre av og på over to-tre år. Bodde aldri sammen. 

Anonymkode: 10d65...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år. Han eldst. Møtt hverandres venner, bor ikke sammen. Vil kalle det ganske seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 år eldre, av og på i et år. Han jeg er sammen med nå er 12 år eldre. Vi bor ikke sammen enda, men har planer om å flytte sammen. :) Folk har ikke reagert så veldig egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var 6 år eldre, altfor gammel. Men så er jeg litt aldersnazi da. Grensen er på 3 år eldre.

Anonymkode: 57adc...c3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 år eldre, han var eldst. Det fungerte ikke fordi han rett og slett var for barnslig og umoden. Ironisk nok.

Anonymkode: 4309e...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 23, han var 38. En skikkelig guilty pleasure, husker jeg syntes det var litt forbudt pga aldersforskjellen, men han var bare herlig 😍 Er lykkelig gift tobarnsmor i dag, men det hender at jeg mimrer litt fra de månedene dette varte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Kjekkasen jeg er sammen med nå er nøyaktig 3,5 år eldre enn meg. Det er den største aldersforskjell jeg har hatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10-11 år eldre, jeg var yngst (kvinne). Seriøst forhold i to år, bodde aldri sammen. Drev på med en annen og med samme forskjell, men aldri noe seriøst.

Han jeg er sammen med er tre år yngre enn meg. Fungerer veldig fint, men bor ikke sammen enda :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år, han er eldst. Ingen reagerer da det ikke synes :laugh: Han kunne lett värt like gammel som meg; hender han må vise legitimasjon når han kjøper snus og :ler: 

Vi er sammen enda og bor ikke sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tar jeg som anonym, er bare flau... Var sammen med en som var 22 år eldre, en drittsekk uten like. Unnskyldningen min er at jeg var ung og uten relevant erfaring på kjærestefronten.

Anonymkode: 0f688...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen og tjue års forskjell. Var kun (fantastisk) sex/bdsm, ikke romantikk.

Anonymkode: 821ab...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...