Gå til innhold

Søker venninner i oslo


Gjest Søtdronning

Anbefalte innlegg

Gjest Søtdronning

Hei, jeg ser etter nye bekjentskaper i Oslo-området, bor i vestfold, men har ikke store nettverket her og de fleste er etablerte med barn og slikt. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som ikke har barn og vil finne på ting. Jeg er en rolig jente som trives med å gå turer, cafe, kino, matlaging, hjemmebesøk og mye mer. Håper å finne noen som er interessert i et dypere vennskap og har mulighet til å treffes ofte. Jeg er 27 år og vil gjerne treffe noen omkring min alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei 😊 jeg bor i Oslo og er også 27 år. Jeg flyttet hit for ett år siden og syns det er vanskelig å få nye venner. Nå for tiden liker jeg å komme meg ut på tur, men liker også å dra på cafe, ta en utepils osv. Er også glad i matlaging. Ta kontakt dersom du ønsker å treffes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, April 29, 2016 at 15.53, Søtdronning skrev:

Hei, jeg ser etter nye bekjentskaper i Oslo-området, bor i vestfold, men har ikke store nettverket her og de fleste er etablerte med barn og slikt. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som ikke har barn og vil finne på ting. Jeg er en rolig jente som trives med å gå turer, cafe, kino, matlaging, hjemmebesøk og mye mer. Håper å finne noen som er interessert i et dypere vennskap og har mulighet til å treffes ofte. Jeg er 27 år og vil gjerne treffe noen omkring min alder. 

Hei. Jeg er 29 og flyttet nettopp til Oslo. Mine venner er også etablert med barn osv. Har derfor ønske om å treffe andre som ikke har barn og ønsker å finne på diverse. Jeg er glad i friluftsliv, gå turer, kafé,  kino osv, samt et dypere vennskap. Ta gjerne kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. april 2016 at 15.53, Søtdronning skrev:

Hei, jeg ser etter nye bekjentskaper i Oslo-området, bor i vestfold, men har ikke store nettverket her og de fleste er etablerte med barn og slikt. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som ikke har barn og vil finne på ting. Jeg er en rolig jente som trives med å gå turer, cafe, kino, matlaging, hjemmebesøk og mye mer. Håper å finne noen som er interessert i et dypere vennskap og har mulighet til å treffes ofte. Jeg er 27 år og vil gjerne treffe noen omkring min alder. 

Hei, jeg er ei jente på 29 år som sliter med akkurat det samme. Jeg har bodd i flere år i Halden, men flyttet til Oslo pga. jobb. Synes det er vanskelig å få nye venner her ettersom jeg jobber med eldre mannfolk og ikke er i et jentemiljø her. 

 

Hvis du er interessert å bli bedre kjent, ta kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. mai 2016 at 21.44, Elsoo skrev:

Hei 😊 jeg bor i Oslo og er også 27 år. Jeg flyttet hit for ett år siden og syns det er vanskelig å få nye venner. Nå for tiden liker jeg å komme meg ut på tur, men liker også å dra på cafe, ta en utepils osv. Er også glad i matlaging. Ta kontakt dersom du ønsker å treffes. 

Hei, jeg er ei jente på 29 år som sliter med akkurat det samme. Jeg har bodd i flere år i Halden, men flyttet til Oslo pga. jobb. Synes det er vanskelig å få nye venner her ettersom jeg jobber med eldre mannfolk og ikke er i et jentemiljø her. 

 

Hvis du er interessert å bli bedre kjent, ta kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i facebook gruppen "Venninder <3" og post der, er litt lettere å bli kjent på face :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Wonder Woman skrev:

Jeg kunne tenke meg også å være med på treff :)

Vi virker like :)

Legger deg til i chatten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊 Jeg er også en jente på 28 år som flyttet til Oslo for 5 uker siden pga jobb. Vil også gjerne bli kjent med noen. Av interesser så er jeg veldig glad i å trene, trener på fitness express ved Bislett. Ellers syns jeg det er hyggelig å ta en øl av og til, også er jeg veldig glad i dyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med hvis dere er interessert i flere :) 26 år gammel jente som kjenner at livet har begynt å gå litt i bane mellom jobb og sofa ettersom mange venner har flyttet eller etablert seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...