Gå til innhold

Skal jeg gidde dette? Spiller han viktig eller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn er jeg med de jeg ikke er så keen på. Er jeg interessert svarer jeg så klart med en gang jeg ser meldingen. Virker som om han har mistet litt interessen? 

Anonymkode: 94fe7...9e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver ikke så mye at det kan oppfattes som mas?

Anonymkode: 0e389...dca

Nei, faktisk rekker jeg vel aldri å "starte" en samtale via tekst fordi han alltid kommer meg i forkjøpet. Jeg er absolutt ikke typen til å tekste i hytt og pine om alt og ingenting, men jeg svarer innen rimelig tid. 

Han har forresten svart meg nå på siste melding og han skrev en langt og fyldig mld og skrev hvor mye han gleder seg til å se meg igjen osv.. så vet ikke jeg🙈

TS

Anonymkode: cd380...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fortjener deg ikke. Det finnes massevis med menn som er villig til å ofre et bein bare for å få holde deg i hånda. Ingen grunn til å kast bort energi på denne fyren.

Anonymkode: cf96f...3ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann så er min første (og sterke) magefølelse dette: Han er kun ute etter å ha sex med deg, men han er ikke desperat. Når du snakker med ham så kan det godt hende at interessen hans plutselig vokser fordi et ligg plutselig kan være kort vei unna. Om han har virket mest "giret" på kvelden så bør det være en ekstra varsellampe.

Anonymkode: 17e56...76e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra første stund var dette min tanke: Han holder deg på gress. Han dater definitivt flere også.

Anonymkode: c5103...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...