Gå til innhold

Hva foretrekker du som "dressing" på hjemmelaget burger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går du for vanlig burgerdressing fra flaske, lager du selv? Eller foretrekker du noe helt annet for eksempel ketchup, sennep eller aioli? Eller noe annet?:) 

Anonymkode: 6052c...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ikke typisk burgerdressing fra flaske man får kjøpt i norge nei. Jeg liker mye forskjellig annet, for eksempel ketchup og god sennep med litt relish, aioli, chipotle-mayo, marinara sauce, pesto etc. 

Anonymkode: ccf7e...36c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ketsjup og agurkmix. Liker ikke dressing.

Anonymkode: c5656...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemmelagd bbq saus. Hvis jeg skal ha asiatisk vri (med ingefær, hvitløk, limeskall og vårløk i kjøttdeien) velger jeg en mayo jeg lager med sriracha og koriander blad mmmm

Endret av Outlander
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å ha ketchup og vanlig hamburgerdressing på. Men høres godt ut med aioli på, så det må jeg prøve. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker sjelden dressing, men har som regel på ketchup. Liker å ha forskjellige typer ost eller karamellisert løk på i stede. Lager noe remuladelignende eller aioli hvis det er fiskeburger. Dressing fra flaske bruker jeg ALDRI, synes det smaker helt jævlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager alt selv. Enten blir det en slags thousand Island-dressing eller så går jeg for ajvar, evt en blanding av ajvar og creme fraiche 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ketchup og sennep på lokket. Er ikke så glad i andre dressinger, det blir fort veldig mye fett og veldig sølete.

Anonymkode: dc86c...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten har jeg bare ketchup og majones, eller så rører jeg ihop kesam med ketchup og litt krydderier, kanskje en splæsj chilisaus.

Anonymkode: e0ba3...291

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, deres "hamburger dressing" er kvalmende og bare...æsj.  Bruker samme dressing på kebab, osv - helt pyton. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til burgere av storfekjøtt eller lam lager jeg enten aioli (ofte med ramsløk) i blandet litt rømme, eller blue cheese dressing, da også med litt hjemmelaget majones i. I tillegg rødløk marinert i sitron, og ovnstørkede tomater i stedet for ketchup.

Til hjorteburgere blir det også ramsløkdressing, og i tillegg hjemmelaget tyttebær- og blåbærketchup.

Anonymkode: 29c75...8ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...