Gå til innhold

Hva har dere på av pynt på hyller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort litt om på interiøret i stua vår og blandt annet hengt opp noen små hyller på veggen over den ene sofaen. Spørsmålet er nå hva slags pynt jeg skal ha på dem. Jeg har et par fine telysholdere jeg har satt på, men ellers trenger jeg litt inspirasjon. Det eneste jeg vet er at bokstavpynt/ordpynt er uaktuelt. Så, hva slags pynt har dere? 

Anonymkode: 61c25...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bilder av familie,telys,en liten krukke med blomster,1 figur av Eiffeltårnet og en liten rosa pyntesykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke glad i dill-dall og masse pynt, så her blir det minimalt som står i/på hyller og andre møbler. Akkurat nå er det en grønn blomst, et bilde, og en liten skål med diverse oppi. Ellers hadde jeg pyntet med ting jeg har samlet opp av minner gjennom årene om jeg skulle hatt noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små blomster er veldig dekorativt. Feks eføy, de lever lenge om de får rett stell, selv i småpotter. Ellers er bilder og pyntefigurer ganske standard, men ekstra gøy å lage noe selv. Let gjerne etter inspirasjon på instagram og pinterest!

Anonymkode: 98c7c...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen glass, noen boller og min elskede teddybjørn som jeg fikk da jeg ikke kan ha vært mer enn 6 år :hjerte:

På toppen av en liten gulvstående bokreol har jeg en plante. 2 lysholdere (gave fra ex svigermor for 13 år siden) og en statuett av gudinnen Bast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vet hva du skal ha på hyllene burde du vel heller ikke skrudd opp hyllene?? Du har jo nå ødelagt veggen, uten grunn.

Anonymkode: a3ef8...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen fine telysholdere, noen figurer og slikt fra reiser og bilder. Bytter litt på etterhvert :) 

Anonymkode: aa9ad...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, April 29, 2016 at 11.09, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort litt om på interiøret i stua vår og blandt annet hengt opp noen små hyller på veggen over den ene sofaen. Spørsmålet er nå hva slags pynt jeg skal ha på dem. Jeg har et par fine telysholdere jeg har satt på, men ellers trenger jeg litt inspirasjon. Det eneste jeg vet er at bokstavpynt/ordpynt er uaktuelt. Så, hva slags pynt har dere? 

Anonymkode: 61c25...549

Vi har hverken hyller eller pynt. Den slaggs dill samler støv og er unødvendig. Bilder på veggen og vitrineskap for servise og glass. 

Anonymkode: 09bc6...265

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trefigurer, bamser og blomster/planter.

Anonymkode: 9f931...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sånne "gamle" skilt med blant annet Elvis Presley og noen med skrift/sitater, telys-holdere, en 100ish år gammel kanne i kobber, noen bilder, og et "tre" fylt med masse smykker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...