Gå til innhold

Å bli forelsket på byen


Melissa Gioberti

Anbefalte innlegg

Det som ikke er spesielt gøy, er når man er på byen, treffer, uventet, en kjempekjekk mann med den rette utstrålingen, blir med på nachspiel, utveksler telefonnumre og finner tonen....

fordi den ene er gift med jobben og den andre skal flytte langt unna. Ingen god kombinasjon for videreutvikling akkurat.

Også akkurat når man møter en som passer bra på flere områder og da :-(

Hvor ofte skjer det? Dessuten vet man aldri hva slags motiver han måtte ha: jeg kan være en av mange, han er ikke seriøs men vil bare leke osv...dette er i grunnen litt frustrerende.

Men jammen bra det ikke blir noe særlig kjærlighetssorg ut av det når en nesten ikke har rukket å bli kjent engang!

Ehhh...og det var det hele :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som ikke er spesielt gøy, er når man er på byen, treffer, uventet, en kjempekjekk mann med den rette utstrålingen, blir med på nachspiel, utveksler telefonnumre og finner tonen....

Ofte har jeg møtt jenter på fester eller på byen og utvekslet telefonnummer om vi finner tonen, og jeg synes det er fantastisk moro å snakke med henne.

Jeg gjør aldri slikt uten å mene det, men hva skjer etter noen tekstmeldinger og en liten samtale eller to over telefon når jeg foreslår å treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melissa Gioberti utl.

Valentino, sikter du til at jeg behandlet paraply-mannen dårlig og bare stakk av?

For dette er noe helt annet: man ser hverandre "live" ute og det oppstår kjemi der og da...og begge liker hverandre. Men når man skal flytte og den andre er veldig busy, ikke sant.

Eller forsto du det likevel? Uansett, takk for at du svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentino, sikter du til at jeg behandlet paraply-mannen dårlig og bare stakk av?  

For dette er noe helt annet: man ser hverandre "live" ute og det oppstår kjemi der og da...og begge liker hverandre. Men når man skal flytte og den andre er veldig busy, ikke sant.

Eller forsto du det likevel? Uansett, takk for at du svarte.

Neida. Det har ingen ting med paraplymannen å gjøre. Tenkte bare jeg ville fortelle hvordan jeg har opplevd lignende situasjoner. Klart at det er forskjell på å møte noen over nettet og noen man har møtt i virkeligheten. Jeg har aldri forsøkt å sjekke over internett, så det aner jeg ikke hvordan fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, melissa, noen ganger treffer man noen og alt klaffer, men så er det ytre omstendigheter med i blidet og timinga er gal og det er dødsfrustrerende fordi man ikke rekker å finne ut om man faktisk går glipp av det man føler man går glipp av.

det er bare nok et utslag av murphy's lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg var fascinert, han like fascinert, og skulle flytte til Australia for to år en måned senere. :-? Ja, jeg vet hvordan det føles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takket være moderne kommunikasjon har man jo likevel en sjanse til å ... vel, kommunisere. bli kjent på avstand. ikke at det anbefales. vilt frustrerende det og. arg. nei, jeg har egentlig bestemt meg for ikke å diskutere kjærlighetslivet mitt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Frustrerende er ordet, Ivanka. Jeg vet, for jeg bodde et halvt år i et annet land enn min kjære. Men vi overlevde (ikke samme person som i eksemplet mitt, da) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig dumt.

Er det mulig..Å tenke så mye på en person man bare har møtt èn lusen kveld? Det er ikke rettferdig, at man skal gå rundt og tenke så mye på en person. Det kan ødelegge konsentrasjonen i arbeidslivet kan det også. Ikke bra...

Hvorfor kan ikke disse "Wow, han er helt min type"- mennene dukke opp mer til rett tid?

Når det går flere år mellom hver gang det sier pang så er det jo litt trist.

Men nok syting: det finnes nok flere "wow"-menn, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takket være moderne kommunikasjon har man jo likevel en sjanse til å ... vel' date=' kommunisere. bli kjent på avstand. ikke at det anbefales. vilt frustrerende det og. arg. nei, jeg har egentlig bestemt meg for ikke å diskutere kjærlighetslivet mitt her inne.[/quote']

Ja, utrolig frustrerende! Jeg har møtt en jeg gjerne vil bli bedre kjent med, også er det hele fire måneder til jeg kommer hjem :-x (og vi har allerede snakket i flere måneder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Men nok syting: det finnes nok flere "wow"-menn' date=' ikke sant?[/quote']

Jo, det gjør faktisk det! De dukker opp på de rareste steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...