Gå til innhold

Reverse faceføkk


Frank5099

Anbefalte innlegg

Jeg har en dame jeg knuller på som jeg over tid har lært opp til å bli en duganes slavehore. Når jeg faceføkker henne (kjører kuken inn i fitteskallen hennes mens hun ligger på rygg med hodet utenfor sengekanten) så er jeg litt usikker på hvor hardt jeg kan dra på. Har jo lyst til å kjøre henne veldig knallhardt og holde for nesen hennes mens hun har munnen full av kuk, men vil ikke være alt for hard. Er det noen jenter her som har erfaring med dette og som har gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at leger og spesialister innen psykologi kan hjelpe deg vedrørende "problemet" ditt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tryingmybest skrev:

Har hørt at leger og spesialister innen psykologi kan hjelpe deg vedrørende "problemet" ditt.

Hold deg til temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hvordan er dette REVERSE facefuck? Høres ut som vanlig facefuck for min del. 

+ at du høres ut som en kvinnehater, dette er tross alt et spørsmål kun SLAVEHORA di kan svare på. 

Mitt råd er finn deg et skikkelig kukbein som kan faceføkke deg, mens han holder deg for nesen, og spruter jizz inn i rasshølskallen din slik at det setter seg fast i neseveggen, da får du sikkert en god pekepinn på hva du kan gjøre, siden du har erfaring med det selv. Lykke til, rasshøl. (Jeg mener, siden slavehore er navnet på dama, så er vel rasshøl navnet på deg?)

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rainstorm skrev:

Hvordan er dette REVERSE facefuck? Høres ut som vanlig facefuck for min del. 

+ at du høres ut som en kvinnehater, dette er tross alt et spørsmål kun SLAVEHORA di kan svare på. 

Mitt råd er finn deg et skikkelig kukbein som kan faceføkke deg, mens han holder deg for nesen, og spruter jizz inn i rasshølskallen din slik at det setter seg fast i neseveggen, da får du sikkert en god pekepinn på hva du kan gjøre, siden du har erfaring med det selv. Lykke til, rasshøl. (Jeg mener, siden slavehore er navnet på dama, så er vel rasshøl navnet på deg?)

Hold deg til temaet eller; beat it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut språk  på deg. Modenhets ° = 0 

Anonymkode: 0fd9f...574

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
2 minutter siden, Frank5099 skrev:

Hold deg til temaet eller; beat it.

Hvordan er dette å IKKE holde seg til temaet, har du egenerfaring så er jo det det beste. Og beat it kan du gjærra sjæl, det er jo du som har erfaring med dét, ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 minutt siden, Frank5099 skrev:

Aventer seriøse svar.

Skriv et seriøst startinnlegg, så får du nok bedre svar. Det er mange som liker deeptroathing, facefucking og røff behandling. Men du får svar i samme tone når du starter tråden med å kalle dama di slavehore, og der du nærmest beskriver hvordan du har tenkt å tvinge henne til å svelge kuken din. Hvis du legger det frem på en seriøs måte, kan voksne, seriøse BDSMere/kinkere svare deg. Mange har nok erfaring. Men fei for egen dør først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rainstorm skrev:

Skriv et seriøst startinnlegg, så får du nok bedre svar. Det er mange som liker deeptroathing, facefucking og røff behandling. Men du får svar i samme tone når du starter tråden med å kalle dama di slavehore, og der du nærmest beskriver hvordan du har tenkt å tvinge henne til å svelge kuken din. Hvis du legger det frem på en seriøs måte, kan voksne, seriøse BDSMere/kinkere svare deg. Mange har nok erfaring. Men fei for egen dør først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen liker ting mer soft og vanilje er helt ok. Jeg stilte et konkret spørsmål og håper på svar fra flotte underdanige jenter som skjønner hva det går i. Hold dere til tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan forventer du at hun skal kunne puste om du holder for nesen hennes?  du burde også bli mer oppmerksom på anatomi og at man kan få store skader i munn og svelg om du er for hard og går for langt inn, og du får nok en god dose spy på kuken. Du må forresten være ganske lav om du kan knulle munnen hennes mens hun ligger med hodet utenfor sengekanten slik du beskriver, jeg prøvde det med min type og det ble bare surr 

Anonymkode: 1ec9f...320

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Frank5099 skrev:

Aventer seriøse svar.

Da må du først komme med et seriøst spørsmål. Dessuten er det 16 års aldersgrense på seksualitetsforumet, og du skulle vært i seng for lengst. 

Anonymkode: 4b745...3d2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forventer du at hun skal kunne puste om du holder for nesen hennes?  du burde også bli mer oppmerksom på anatomi og at man kan få store skader i munn og svelg om du er for hard og går for langt inn, og du får nok en god dose spy på kuken. Du må forresten være ganske lav om du kan knulle munnen hennes mens hun ligger med hodet utenfor sengekanten slik du beskriver, jeg prøvde det med min type og det ble bare surr 

Anonymkode: 1ec9f...320

Det er ingenting som en real faceføkk, men jeg vil som sagt kjøre kuken hardere inn i fitteskallen til hun jeg kjører og lurer på om noen hyggelige underdanige jenter har erfaring med hvor hardt man kan gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Frank5099 skrev:

Lurer på om noen hyggelige underdanige jenter har erfaring med hvor hardt man kan gjøre det?

Det er bare slavehora di som kan svare på det. Ask her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det og hun er klar for at jeg pusher på langt hardere, men lurte på om andre underdanige jenter har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Frank5099 skrev:

Har gjort det og hun er klar for at jeg pusher på langt hardere, men lurte på om andre underdanige jenter har erfaring med dette?

Løktråd. 

:scorpis:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...