Gå til innhold

Utdrikningslag, pris


Rebekka20

Anbefalte innlegg

Søsteren min skal arrangere utdrikningslag for en venninne, og jeg hjelper til. Vi blir til sammen 9 stk. med bruden. Altså ikke et så alt for stort følge. Lurer da på om 1000 - 1500,- vil være for mye å be resten av laget til å spleise med? Vi prøver å holde prisen nede ved å bl.a. spise lunsj hjemme. Vi vurderer å spise middag hjemme óg, hvis prisen blir for høy for restaurant. Men det er jo selvfølgelig litt mer "stas" å dra ut å spise en litt bedre middag. 

Er det noen her som har arrangert utdrikningslag før og har erfaringer med dette ang. pris?
Kan også nevne at laget blir holdt  i Stavanger, så pris på mange av aktivitetene blir jo litt høyere enn andre steder i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det enkleste er å spørre deltakerene hva de føler seg komfortable med å bruke. 
Jeg er invitert i et utdrikkningslag i sommer og prisen blir 1500,- .... Jeg synes det er litt for mye og ville vært mer komfortabel med 1000,-.. 
Men så kommer det selvfølgelig an på hva bruden ønsker også da, vil hun ha limo så blir det fort litt ekstra å betale foreksempel. 

Når på året er det? 
Går det an å grille i en park eller i fjæra istedenfor å dra på restaurant? 
 

Anonymkode: f6ff8...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det enkleste er å spørre deltakerene hva de føler seg komfortable med å bruke. 
Jeg er invitert i et utdrikkningslag i sommer og prisen blir 1500,- .... Jeg synes det er litt for mye og ville vært mer komfortabel med 1000,-.. 
Men så kommer det selvfølgelig an på hva bruden ønsker også da, vil hun ha limo så blir det fort litt ekstra å betale foreksempel. 

Når på året er det? 
Går det an å grille i en park eller i fjæra istedenfor å dra på restaurant? 
 

Anonymkode: f6ff8...0da

Hei,og takk for svar!  Det er allerede om 2 uker. Så går nok ikke an å grille nei, med mindre vi er heldige med været. 
Litt dårlig planlegging ute å går. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 1000kr er greit. 1500 synes jeg blir mye, men det spør jo litt på hva planene er! Kanskje du kan droppe en nav tingene å erstatte med noe billigere? OBS! Husk at det må være noe bruden vil like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig an på livssituasjonen til deltagerne da. Jeg er student og hadde absolutt ikke satt pris på å måtte ut med over 1000 kr for noe sånt. Helst mye mindre for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes 1500 kanskje er litt mye. 

 

Og hvorfor er Stv dyrere enn andre steder? Det som gjør det dyrt er vel at det kun er 2 uker til. 

 

Grilling kan gå fint i Mai. 

Anonymkode: 5a638...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 1000 er for mye, 500-600 kr synes jeg er OK.  Jeg var forlover og fikk til 5 aktiviteter for 550 kr.  Da laget vi tapas og spiste det da.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var forlover for to uker siden og bestilte nesten alle aktivitetene gjennom studioevent. Vi hadde først champagnefrokost, deretter til innspilling i lydstudio (cd innspilling), fotosession med frekke bilder til morgengave til brudgommen (vi laget en kalender), paintball og avsluttet kvelden med dildoparty. ALLE aktiviteter var en stor suksess. Vi storkoste oss og alle var involvert hele dagen (det syntes jeg er viktig!) for ikke å nevne bruden som også hadde det utrolig kjekt. Syntes ikke prisene var så altfor gale og vi fikk til en god pakkepris til rundt 900-1000 per pers. Alle aktivitetene utenom champagnefrokosten var booket gjennom studioevent. http://www.studioevent.no. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildoparty på et utdrikningslag?? hahaha, seriøst, hvor gamle er dere? Høres ekstremt harry ut

Anonymkode: 8ddc4...d52

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel heller betalt for å slippe dildoparty, cd innspilling og frekke bilder...

 

Syns 500 kr er akseptabel pris for et utdrikningslag. Er i full jobb og har mange gifteklare rundt meg.

Anonymkode: ac0ac...8c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes 500-600 bør være maks. Didoparty, cd-innspilling og frekke bilder ville jeg dog gjerne ha betalt for å slippe.

Anonymkode: c8b2f...ac1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...