Gå til innhold

Lord Audun


Lee Jones

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er Audun det er snakk om. Han prater bare bullshit.

Anonymkode: 50e23...c04

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er Audun det er snakk om. Han prater bare bullshit.

Anonymkode: 50e23...c04

Du tror ikke han har ligget med 1000? Er jo da ikke en umulighet.

Anonymkode: d850f...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Men herregud da!?!

 Hvorfor - ja, HVORFOR - gidder så mange tydeligvis å lese om slike idioter som dette!?!?

Anonymkode: 4f192...9dc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke han har ligget med 1000? Er jo da ikke en umulighet.

Anonymkode: d850f...081

Nei, det er fullt mulig skal vi tro en bruker på KG, som anslår at h*n har hatt ca. 1000-1200 sexpartnere til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som blir kjæreste med ham kan få det litt stritt i starten på forholdet:plystre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uheldigvis har jeg gjennom nettaviser fått med meg hvem denne karen er. Virker som er kjip fyr etter hva jeg har lest i avisene.

Hva er greia med "lord" egentlig? Er han noe spesielt, fra en velstående familie feks? 

1000 damer? Tipper han lyver. Hvor gammel er han? Da kan man jo hvertfall regne ut en slags "ny-dame-frekvens"?

Anonymkode: a8f69...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er visst bare 24 år. Dvs hvis han har vært seksuelt aktiv siden han var 16 år så har han kjapt regnet en ny dame ca hver tredje dag :fnise:

Anonymkode: 78ea3...621

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjatt, pjatt. Er fra nesten samme sted som han, og han kan umulig ha hatt seg med 1000 damer :P da tror jeg han må ha vært skrekkelig opptatt de siste årene.

Han er pen, men ikke SÅ pen. Dessuten blir han bare ekkel i mine øyne når han sier sånt. 

Han sier mye rart, og man kan ikke ta alt som blir sagt av han for god fisk 🙊 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror godt han kan ha vært på 1000 damer, ha trenger nok ikke å jobbe for det i det hele tatt. Hadde jeg vært 20 så hadde jeg sikkert stalka han på byen selv:fnise: Han er jo utrolig kjekk. Han bruker sikkert ikke antallet som et sjekketriks heller da, "vil du være med hjem og bli nr 992?". Eller jo, han kunne sikkert gjort det også når jeg tenker meg om🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lord tittelen kan man få kjøpt for rundt 200 kr.

Møtt han på byen et par ganger, veldig høy på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hvor mange tidligere Paradise Hotel - kjendiser trenger vi? De har blitt castet til et program som går ut på å prestere nada. Det hadde holdt, eller egentlig er det altfor mye med de ukene de er i programmet. 

(Jeg hadde ingen ide om hvem han var og måtte google det, og til min (ikke så store) overraskelse så var det bare enda en "kjendis" som febrilsk prøver å få media til å skrive om seg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

OT, men hvordan får dere til å skrive som ab? :klo:

Nei, så klart har han ikke hatt sex med så mange. Yeah right! Gutter som skryter av at de har sex med 100, 500, 1000 jenter bare lyver. Han er 24. Tar ingenting av det han sier seriøst. Ja, han er kjekk, men hadde ikke tatt han med en ildtang en gang.

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kariannne

Lykke til Auduns nye kjæreste. Kjekt å vite at du er en av 1000 han har duppet dicksticken sin i. Hallo HPV !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Blue Ivy. skrev:

OT, men hvordan får dere til å skrive som ab? :klo:

Nei, så klart har han ikke hatt sex med så mange. Yeah right! Gutter som skryter av at de har sex med 100, 500, 1000 jenter bare lyver. Han er 24. Tar ingenting av det han sier seriøst. Ja, han er kjekk, men hadde ikke tatt han med en ildtang en gang.

Tror tråden lå under skråblikk før den ble flyttet til rampelyset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 2.5.2016 at 0.30, Kariannne skrev:

Lykke til Auduns nye kjæreste. Kjekt å vite at du er en av 1000 han har duppet dicksticken sin i. Hallo HPV !

Hvem er hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper Lord tittelen evt Lady og ett navn til jeg ikke husker. Du kjøper 1 kvm jordflekk i scotland og får da kalle deg lord/Lady. Men det står ikke i pass, bankkort osv for det er ikke lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...