Gå til innhold

Hva er grunnen til at noen mennesker ikke tåler at folk har en annen mening enn hva de selv har?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er grunnen til at noen mennesker ikke tåler at folk har en annen mening enn hva de selv har?

Anonymkode: dcbe2...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen hvis alle bare hadde godtatt at alle andre har andre meninger en dem selv, hadde det aldri blitt diskusjoner av noe som helst da. Hva er vitsen med det?

Anonymkode: ecd37...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste tåler vel det, bortsett fra religiøse og damer i 40-50-årsalderen.

Endret av NydeligMann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hva slags meninger vi snakker om. Jeg tåler fint at folk liker å høre på dubstep. Jeg har null problemer med at folk mener at idun ketchup er milevis over Heinz. Problemet oppstår når folk skader andre, eller forsåvidt seg selv også. Folk som ikke vaksinerer barna sine, f.eks. Utover det er ikke akkurat fordumming av samfunnet særlig bra, så tull og pølsevev har jeg fint lite sans for, men jeg mener ikke at det burde bli forbudt å tro på konspirasjonsteorier av den grunn.

Endret av Citpensacola
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jammen hvis alle bare hadde godtatt at alle andre har andre meninger en dem selv, hadde det aldri blitt diskusjoner av noe som helst da. Hva er vitsen med det?

Anonymkode: ecd37...83d

Dette har ingenting å gjøre med hva jeg spør om. 

Anonymkode: dcbe2...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.4.2016 at 15.31, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at noen mennesker ikke tåler at folk har en annen mening enn hva de selv har?

Anonymkode: dcbe2...8e7

Si det. Det spørs jo hva du mener. Hvis du mener noe på generell basis som kunne truffet de fleste så er det spesielt hvis personen ikke tåler at du åpner kjeften engang, men hvis du generaliserer og kommer med en haug med fordommer så er det ikke så rart at noen kanskje ikke trives så godt med slike meninger, men igjen - det er ikke meninger, det er sjikanering.

Anonymkode: 045bb...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 28.4.2016 at 15.40, NydeligMann skrev:

De aller fleste tåler vel det, bortsett fra religiøse og damer i 40-50-årsalderen.

Hvor kommer det fra? 

Anonymkode: cf353...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du generelt ts, eller tenker du på KG?

Anonymkode: cf353...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...