Gå til innhold

Farge over Live XXL...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Farget håret rødt i går med Live XXL-fargen, og det ser ikke ut i måneskinn! Prøvde å farge over det i dag med en vanlig brun farge fra Garnier, men det skinner fremdeles veldig sterkt rødt gjennom... Vet at jeg burde ha ventet litt til, brukte en del balsam i går for å beskytte håret etter fargingen, men jeg ville ikke gå rundt og se ut som en klovn heller. Og jeg vet at jeg kommer til å få litt rødskjær med mindre jeg farger det svart, og det er greit! Men bare ikke knall rødt.. I sola ser det ut som om jeg har en orange/rød glorie nå og det vil jeg gjerne ha vekk. 

Noen tips? Noen hjemmefarger som dekker bedre enn andre? Og hvor lenge bør jeg vente minimum? Har ikke råd til frisør. 

Anonymkode: 80d08...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 4/28/2016 at 13.40, AnonymBruker skrev:

Farget håret rødt i går med Live XXL-fargen, og det ser ikke ut i måneskinn! Prøvde å farge over det i dag med en vanlig brun farge fra Garnier, men det skinner fremdeles veldig sterkt rødt gjennom... Vet at jeg burde ha ventet litt til, brukte en del balsam i går for å beskytte håret etter fargingen, men jeg ville ikke gå rundt og se ut som en klovn heller. Og jeg vet at jeg kommer til å få litt rødskjær med mindre jeg farger det svart, og det er greit! Men bare ikke knall rødt.. I sola ser det ut som om jeg har en orange/rød glorie nå og det vil jeg gjerne ha vekk. 

Noen tips? Noen hjemmefarger som dekker bedre enn andre? Og hvor lenge bør jeg vente minimum? Har ikke råd til frisør. 

Anonymkode: 80d08...16b

Farget håret selv fra blondt til rød/lilla og når jeg skulle farge over til normal blodt igjen ble det som du beskriver. Blek håret to ganger før du farger det igjen. Gjorde jeg og da fikk jeg bort rødskjæret. Men blondering er så sterkt så annbefaller å gjøre det over en uke eller så. Tok det rett etter hverandre så håret ble helt slitt og ødelagt så ta deg en uke eller to på alle fargingene om du ikke vil klippe det noen cm. Er å annbefale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...