Gå til innhold

Superbekymret for kjærsten min (sår som ikke vil gro)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koldbrann er noe du får av å bli nedfryst som foreksempel hvis du sitter fast i en snøfonn etter noe ras.

Men kan være han får infeksjoner ja. Da vil han værste fall miste foten hvis han ikke får hjelp.

Men det er forholdsvis lett og kurere med antibiotika.

Anonymkode: 2626f...ca7

Man kan få koldbrann av infeksjon også. Det høres ut som han har vært involvert i en ulykke og at det er noe han vil skjule. Ellers ville han vel søkt lege for lenge siden. Han kan risikere å miste benet og i verste fall dø. 

Anonymkode: fc475...d71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Koldbrann er noe du får av å bli nedfryst som foreksempel hvis du sitter fast i en snøfonn etter noe ras.

Men kan være han får infeksjoner ja. Da vil han værste fall miste foten hvis han ikke får hjelp.

Men det er forholdsvis lett og kurere med antibiotika.

Anonymkode: 2626f...ca7

Jeg regner med du har fått nok svar på hva koldbrann  er? Er så lei av bedrevitere som kan alt her🖓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, PoisonIwy skrev:

Jeg regner med du har fått nok svar på hva koldbrann  er? Er så lei av bedrevitere som kan alt her🖓

:klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, PoisonIwy skrev:

Hva var det du ikke skjønte? 

Vel, sjelden har vel bedreviterne vært mer nyttige enn i tråder der det diskuteres potensielt livstruende komplikasjoner og feilinfo kan få kjipe konsekvenser. Jeg er glad det finnes bedrevitere som kan alt og har en lav terskel for å rette på ting i Kropp&Helse-forumet jeg; litt bedreviterspamming får man bare leve med så lenge den er korrekt:P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men nå var ikke bedreviter in

1 minutt siden, Anoia skrev:

Vel, sjelden har vel bedreviterne vært mer nyttige enn i tråder der det diskuteres potensielt livstruende komplikasjoner og feilinfo kan få kjipe konsekvenser. Jeg er glad det finnes bedrevitere som kan alt og har en lav terskel for å rette på ting i Kropp&Helse-forumet jeg; litt bedreviterspamming får man bare leve med så lenge den er korrekt:P

Ja. Men nå var ikke bedreviter infoen korrekt da. Var det som var poenget😑

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, PoisonIwy skrev:

Ja. Men nå var ikke bedreviter in

Ja. Men nå var ikke bedreviter infoen korrekt da. Var det som var poenget😑

Aha, så det var koldbrann=frostskade-personen du kalte bedreviter! Det var det jeg var usikker på :P Da er vi jo på nett ^^

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anoia skrev:

Aha, så det var koldbrann=frostskade-personen du kalte bedreviter! Det var det jeg var usikker på :P Da er vi jo på nett ^^

Ja. Haha. Skal slutte å kuppe tråden din Ts. Jeg hadde kontaktet moren hans. Hvis han har så vanskelig for det😂 det er jo kjempefarlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ferny skrev:

Synes det er litt tåpelig med dere som ser på dette som komisk. Enkelte får seg faktisk ikke til å gå til legen av ulike (gjerne irrasjonelle) grunner. Og det er bare trist når det får store konsekvenser for den det gjelder.

Om folk heller vil lide enn å reise til legen så er det deres egen feil at de går å har vondt.

Anonymkode: ba56c...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han egentlig? Ikke gammel nok til å forstå at han risikerer livet sitt på det her viset?

Anonymkode: 555e4...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om han har noe å skjule. Hvis han har et rimelig godt/normalt forhold til moren sin, så ring henne, Mødre får som regel sønnene sine til å gjøre det mest fornuftige. 

Men ingen kan tvinge han til å gå til legen, han kan selv bestemme det. Også når han risikerer livet. 

Anonymkode: 26853...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som infeksjon ja. 

Men har han også slått hodet eller?! Høres veldig spess ut å true en bekymret kjæreste om et sår. Herremin

Anonymkode: db079...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg, hadde jeg ringt Legevakten og forklart dem situasjonen. Så sier du til kjæresten din; "Du, nå har jeg Legevakten på telefonen, og de sier du må komme ned umiddelbart pga. fare for blodforgiftning! Vil du snakke med dem selv?" Da har du dem på øret, så han tror deg kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...