Gå til innhold

Er det pedofili at en 32 år gammel mann finner denne kvinnen på 25 vakker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nå syntes jeg dere skal roe litt ned her, folkens. Det dette er snakk om, er sannsynligvis en mann på 32, hvis er blitt kalt for pedofil av sin jevnaldrende samboer, fordi han har ytret at dette kvinnemenneske er pent/sexy/digg whatever, muligens med tilleggsinformasjonen at han kunne tenkt seg å knulle henne.

Hvilket selvfølgelig ikke falt for god fisk hos samboer.

Detmed har samboer brukt ordet pedofil, dels som skjellsord, dels som hersketeknikk for å få samboer til å føle seg liten, syk i hodet, og mindre verdt.

Anonymkode: 003fc...bcb

Tror heller du skal roe deg ned selv,mesteparten av tråden har egentlig bare handlet om en enkelt brukers oppførsel,

er stund siden det har handlet om selve tråden :)

Anonymkode: 8cc59...717

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå syntes jeg dere skal roe litt ned her, folkens. Det dette er snakk om, er sannsynligvis en mann på 32, hvis er blitt kalt for pedofil av sin jevnaldrende samboer, fordi han har ytret at dette kvinnemenneske er pent/sexy/digg whatever, muligens med tilleggsinformasjonen at han kunne tenkt seg å knulle henne.

Hvilket selvfølgelig ikke falt for god fisk hos samboer.

Detmed har samboer brukt ordet pedofil, dels som skjellsord, dels som hersketeknikk for å få samboer til å føle seg liten, syk i hodet, og mindre verdt.

Anonymkode: 003fc...bcb

Oppfinnsom du. :dry: Les under her hva ts skrev for et øyeblikk siden.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er jeg fornøyd, Dere reagerte akkurat slik jeg ville dere skulle reagere.

Anonymkode: 1799d...e98

 

Anonymkode: a9ea5...cab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lagt merke for til at han kan svarer med engang, og gjerne på flere kommentarer som ikke er til han engang over en 5-10 min for å dra ut diskusjonene :laugh:

Noen har litt for mye fridtid...

Anonymkode: 8cc59...717

Nå er du tåpelig. Er ikke dette et diskusjonsforum? Da svarer man gjerne andres utsagn i tillegg til direkte rettede svar.

Kanskje  jeg har misforstått konseptet med diskusjonsfora?! ☺

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet er fra den tiden da hun spilte i the Tudors, så hun kan potensielt være 17 år gammel på bildet. Likevel ville det ikke vært pedofili da det er definert som tiltrekning til prepubertale barn.

Anonymkode: de6d9...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette bildet er fra den tiden da hun spilte i the Tudors, så hun kan potensielt være 17 år gammel på bildet. Likevel ville det ikke vært pedofili da det er definert som tiltrekning til prepubertale barn.

Anonymkode: de6d9...bb8

Nei bildet er ikke fra The Tudors, det er fra serien Once Upon a time. Du kan vel se at det ikke er Tudor kostyme. 

Anonymkode: 1799d...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...