Gå til innhold

Hvis du fikk være motsatt kjønn en dag, hva ville du testet ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 27.4.2016 at 21.34, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og ville absolutt prøvd hvordan kvinnelig multiorgasmer føles.

Må være utrolig å kunne ha den ene orgasmen etter den andre..

Anonymkode: 982f6...e80

Tviler på du hadde klart det på første forsøk. Tok meg mer enn 15 år som seksuell aktivitet og aktiv onanerer å oppleve.

Personlig ville jeg sikkert tatt meg en runk om jeg var mann for en dag, definitivt sjekket ut hva dette snakket om prostata stimulering var, om det var så godt at jeg burde overtale min homofobe kjæreste fordi han gikk glipp av noe, også ville jeg oppført meg eksemplarisk og sagt unnskyld til alle kvinnfolk på vegne av andre menn som behandlet de som dritt. Kanskje også pult en kvinne i et par timer så hun fikk oppleve ekte sex og ikke bare oppleve at sex var oppskrytt og bortkasta med Five minutes men! 

Anonymkode: 5f0de...422

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 27.4.2016 at 22.16, Klopp skrev:

Jeg er mann og klarer å få multiorgasmer. Så jeg trenger ikke bli kvinne for å prøve det.

Som dame ville jeg koset med meg selv. Fingret og lekt med klitoris. Hatt sex for å prøve hvordan det er å ha en penis i vagina. Ville prøvd jentesex også.

Vil du utdype hvordan du får det og hva som skal til?  Ønsker virkelig å gi kjæresten dette siden han gir meg! 

Anonymkode: 5f0de...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du utdype hvordan du får det og hva som skal til?  Ønsker virkelig å gi kjæresten dette siden han gir meg! 

Anonymkode: 5f0de...422

Det er viktig at han klarer å holde igjen en stund og ikke bare komme fortest mulig og så ferdig. Sexen skal ikke være en kjappis men skal kose med hverandre lenge. Øve på å holde igjen lengst mulig. Noe som gir sterkere orgasme og som for min del fører til serieorgasme er å nesten komme og da stoppe opp litt. Så fortsette igjen til man nesten kommer og så stoppe igjen. Når man først får komme da er det himmelsk :P Ikke minst hjelper det på å stimulere andre erogene soner under sexen. F.eks brystvortene eller prostata.

Nå er jo menn forskjellige så jeg kan ikke vite helt sikkert hvordan din kjæreste kan få det. Øving. Knipeøvelser. Holde igjen. Det er ihvertfall en bra start. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klopp skrev:

Det er viktig at han klarer å holde igjen en stund og ikke bare komme fortest mulig og så ferdig. Sexen skal ikke være en kjappis men skal kose med hverandre lenge. Øve på å holde igjen lengst mulig. Noe som gir sterkere orgasme og som for min del fører til serieorgasme er å nesten komme og da stoppe opp litt. Så fortsette igjen til man nesten kommer og så stoppe igjen. Når man først får komme da er det himmelsk :P Ikke minst hjelper det på å stimulere andre erogene soner under sexen. F.eks brystvortene eller prostata.

Nå er jo menn forskjellige så jeg kan ikke vite helt sikkert hvordan din kjæreste kan få det. Øving. Knipeøvelser. Holde igjen. Det er ihvertfall en bra start. 

Tusen takk! :) Har prøvd dette med å få han til å holde igjen ved å stoppe opp/sakte ned før han får orgasme , men til tross for at jeg "tvinger han" til å la meg (f.eks) ri han sakte så har han ikke disiplin nok til å ligge rolig mer enn to tre sekunder før han løfter meg raskt opp og ned igjen for å få komme. Skulle ønske han ikke var så utolmodig, for at orgasmen blir mye sterkere når man holder den igjen flere ganger på rad før man tillater seg selv eller den andre å komme!
 

Anonymkode: 5f0de...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg er puppofil ville jeg nok lekt med puppa i undring, forundring og beundring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! :) Har prøvd dette med å få han til å holde igjen ved å stoppe opp/sakte ned før han får orgasme , men til tross for at jeg "tvinger han" til å la meg (f.eks) ri han sakte så har han ikke disiplin nok til å ligge rolig mer enn to tre sekunder før han løfter meg raskt opp og ned igjen for å få komme. Skulle ønske han ikke var så utolmodig, for at orgasmen blir mye sterkere når man holder den igjen flere ganger på rad før man tillater seg selv eller den andre å komme!
 

Anonymkode: 5f0de...422

Ja man må ha tålmodighet. Ikke bare om å gjøre å få det gjort. 

Du kan jo binde han fast, ri til du ser han nærmer seg og så stopper du og går av. Så begynner du på igjen. Du må prøve å tvinge han til å være tålmodig. Hvis han vil være med på det da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...