Gå til innhold

Hvis du fikk være motsatt kjønn en dag, hva ville du testet ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann og ville absolutt prøvd hvordan kvinnelig multiorgasmer føles.

Må være utrolig å kunne ha den ene orgasmen etter den andre..

Anonymkode: 982f6...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første jeg ville gjort er å runke. Så ville jeg runket litt til, før jeg avsluttet med en god runk.

Anonymkode: 892bf...ca0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg ville også ha runket og sprutet på meg selv. kanskje forsøkt å ta den i munnen om jeg klarte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og ville absolutt prøvd hvordan kvinnelig multiorgasmer føles.

Må være utrolig å kunne ha den ene orgasmen etter den andre..

Anonymkode: 982f6...e80

Jeg er mann og klarer å få multiorgasmer. Så jeg trenger ikke bli kvinne for å prøve det.

Som dame ville jeg koset med meg selv. Fingret og lekt med klitoris. Hatt sex for å prøve hvordan det er å ha en penis i vagina. Ville prøvd jentesex også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runket, og slått meg i ballene. Haha, bare for å få kjenne hvor vondt det faktisk er

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stått og tisset. 

Sjekket ut hvor mye sterkere/bedre form jeg var i. 

Sjekket ut reaksjonsevne, ved feks spille fotball.

Anonymkode: 477b5...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knulle.

Satser på at jeg ikke har mensen den dagen.

Endret av Katten.2.0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå tror jeg at jeg ville valgt å følge etter en av guttene som som står og roper seksuelle kommentarer og skremmer vettet av jenter helt ned i tolvårsalderen, og trakassert ham seksuelt helt til han forsto hvor morsomt det er. Veldig pedagogisk og moralsk riktig, jeg vet. :ler: 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Knulle.

Satser på at jeg ikke har mensen den dagen.

Da kan du bare knulle i dusjen... :fnise:

Anonymkode: 56b1f...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runket (duh), stått og tisset, og så kost meg glugg ihjel i herregarderoben på første og beste helsestudio. :P Dog hadde det blitt litt flaut i det pikken hadde reist seg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stått og tisset! Gud, er det en ting her i verden jeg misunner menn så er det at de kan stå og tisse. Jeg har kronisk miniblære og det å ha muligheten til å tisse i veikanten uten stigma når man skal på byen fra vors eller noe må jo være helt fantastisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått igjennom byen alene på kvelden, og følt på den følelsen av å slippe å være redd for å bli overfalt og voldtatt av en fremmede mann.Tenk å kunne føle seg trygg. Dette er det eneste jeg missunner menn å kunne. 

 

Anonymkode: 3b716...3bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Jeg ville tatt meg en såpass lang kjøretur at jeg hadde vært nødt til å stoppe langs veien for å tisse, gjerne i huttiheiti bare for å få tilfredsstilt følelsen av å faktisk kunne uten noe problem, uansett hvor langt det er til nærmeste toalett. (Jeg klarer det ikke, og uansett må det være storartet å slippe stikkende buskas baki der.) Og samtidig sjekket hvor langt jeg hadde klart å tisse!

• Og så ville jeg prøvd å tisse i et vanlig toalett, kun for å se hvor vanskelig det faktisk er å treffe i doskåla og ikke utenfor. (Ville selvsagt også testet dette om morningen med morrabrød.) 

• Fått noen til å knipse og slå (ikke fullt så hardt) meg i ballene for å se om det gjør så vondt som dere sier. Og etter det fått noen til å sparke meg skikkelig hardt i ballene for å se om det er så ille som dere sier. Det tenker jeg gjør vondt uansett, men hvor fint hadde det ikke vært å senere kunne konstantere om det er fødsel eller ballespark som er verst?! 

• Prøvd å sjekke opp damer og menn for å se om jeg ville hatt draget som mann. 

• Runket, hatt sex med to damer for å se hvordan det føles og hvor stor forskjell det kan være mtp hvor trange de er, og blowjob. 

• Antakeligvis hadde jeg også viftet og slengt med snabelen som elefanten over her :fnise:

• Testet ut om jeg som mann hadde tålt mer alkohol enn som kvinne før jeg ble full. 

• Sjekket hvor mørkt jeg kunne snakke. 

Kan se ut som den dagen hadde blitt veldig travel! Men det må jo være gyldig nok grunn for å ringe inn syk på jobben den dagen? Og for utroskap, eller...? Får uansett satse på at det skjer en dag jeg sover hos typen, uttrykket hans over å brått våkne ved siden av en mann om morningen hadde vært priceless! Kanskje mulighet for å få et par slag i trynet da, men da får jeg jo samtidig fått sjekket hvor mye sterkere fysisk jeg hadde vært i en mannekropp. To fluer i en smekk :laugh: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, lostpenguin skrev:

• Jeg ville tatt meg en såpass lang kjøretur at jeg hadde vært nødt til å stoppe langs veien for å tisse, gjerne i huttiheiti bare for å få tilfredsstilt følelsen av å faktisk kunne uten noe problem, uansett hvor langt det er til nærmeste toalett. (Jeg klarer det ikke, og uansett må det være storartet å slippe stikkende buskas baki der.) Og samtidig sjekket hvor langt jeg hadde klart å tisse!

• Og så ville jeg prøvd å tisse i et vanlig toalett, kun for å se hvor vanskelig det faktisk er å treffe i doskåla og ikke utenfor. (Ville selvsagt også testet dette om morningen med morrabrød.) 

• Fått noen til å knipse og slå (ikke fullt så hardt) meg i ballene for å se om det gjør så vondt som dere sier. Og etter det fått noen til å sparke meg skikkelig hardt i ballene for å se om det er så ille som dere sier. Det tenker jeg gjør vondt uansett, men hvor fint hadde det ikke vært å senere kunne konstantere om det er fødsel eller ballespark som er verst?! 

• Prøvd å sjekke opp damer og menn for å se om jeg ville hatt draget som mann. 

• Runket, hatt sex med to damer for å se hvordan det føles og hvor stor forskjell det kan være mtp hvor trange de er, og blowjob. 

• Antakeligvis hadde jeg også viftet og slengt med snabelen som elefanten over her :fnise:

• Testet ut om jeg som mann hadde tålt mer alkohol enn som kvinne før jeg ble full. 

• Sjekket hvor mørkt jeg kunne snakke. 

Kan se ut som den dagen hadde blitt veldig travel! Men det må jo være gyldig nok grunn for å ringe inn syk på jobben den dagen? Og for utroskap, eller...? Får uansett satse på at det skjer en dag jeg sover hos typen, uttrykket hans over å brått våkne ved siden av en mann om morningen hadde vært priceless! Kanskje mulighet for å få et par slag i trynet da, men da får jeg jo samtidig fått sjekket hvor mye sterkere fysisk jeg hadde vært i en mannekropp. To fluer i en smekk :laugh: 

Du hadde kanskje opplevet at det ikke er så enkelt å få damer til sengs som menn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SardintrollReturns skrev:

Runket (duh), stått og tisset, og så kost meg glugg ihjel i herregarderoben på første og beste helsestudio. :P Dog hadde det blitt litt flaut i det pikken hadde reist seg...

Fydda!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Runka, kjent på balla, helt klart prøvd å tisse i et urinal, og stå og tisse for å se om det er så utrolig vanskelig å treffe den doskåla uten å søle over alt.

Så ville jeg prøvd å få sjans på meg selv som kvinne, for å se hvordan det er for menn å ha sex med meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du fikk være motsatt kjønn en dag, hva ville du testet ut?

Hadde nok besøkt et pissoar, samt klødd på balla. Resten av døgnet hadde jeg sløvet mens jeg ventet på å få min egen kropp tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Illuminatum skrev:

Du hadde kanskje opplevet at det ikke er så enkelt å få damer til sengs som menn :-)

Ja, kan være det :) Ikke at jeg selv har opplevd at det er så enkelt å få menn til sengs heller. Jeg skulle ihvertfall forsøkt å få det til! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...