Gå til innhold

Kollega er utro mot mannen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kollega av meg er utro mot mannen sin med en annen kollega. Det plager meg, jeg får vondt i magen av hele greia. Ville du gjort noe med det? Hva i så fall?

Anonymkode: e2220...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jeg ville gjort noe. Om så hadde jeg snakket med min utro kollega og sagt ham/henne hvor sjofelt og upassende det var. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeting, og heller ikke hatt en moralesirende samtale med kollegean. ikke no vits å lage dårlig stemmning jobben,

det er ikke din busines.

Anonymkode: 9e3a0...99f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok sagt det til alle i hele kontoret hvor falsk og avskyllig hun er. Og håper at noen som kjenner mannen hennes sier det videre. What goes around comes around.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hun at du vet det? vet hun at andre vet det? jeg tror i alle fall jeg ville hintet til henne om at omverdenen er klar over det. Da skjønner hun kanskje at hun har dummet seg lodrett ut, og forhåpentligvis har hun vett på å enten avslutte det eller gå fra mannen sin.

Jeg lurer på om de som er utro skjønner hva de gjør? Sånn i tillegg til å bedra partneren og muligens ødelegge fmailien sin. Ryktene vil gå, og du vil som kvinne i alle fall alltid bli sett ned på. Skjer det i tillegg i jobbsammenheng har man sannsynligvis ødelagt sin egen karriere også (med mindre man ligger med sjefen kanskje). Hvor dum og naiv er det mulig å bli...

Anonymkode: 8a9cb...892

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva med å rett og slett få henne på tomannshånd og spørre henne " Hva i helvete er det du holder på med?"

Men strengt tatt, så er det ikke din sak hva hun holder på med. Påvirker dette arbeidssituasjonen, og forholdet deres går utover produksjon eller andre ting, så er det en sak du må ta opp med leder på arbeidsplassen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke er det straffbart og ikke er det skadelig, så bare la de holde på. Skulle jeg flydd rundt og sladra hver gang en kompis eller kollega hadde vært utro, så hadde jeg fått lite fritid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge små ting på pulten hennes som bilder som forteller hvor sårende utroskap kan være, eller bare ting eller tegn som kan forbindes med utroskap. Hun trenger ikke å vite at det er fra deg, men hun skjønner at noen andre vet det, og hvis du fortsetter så lenge hun fortsetter blir det irriterende

Anonymkode: db0a2...dc2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg du skal holde deg langt unna. Du har ingen verdens ting med dine kollegers kjærlighets/sexliv å gjøre. Pass dine egne saker. Om du legger deg opp i dette, kan du virkelig få konflikter med de andre ansatte på jobb. Og selv de som er enige med deg i at utroskap er forkastelig vil nok bli skeptiske til deg, om du viser deg å være en "sladrehank" som går oppi de andre ansattes privatliv. Ingen er engler, vi har alle våre svin på skogen. Når du legger deg opp i en kollegas griseri, kan ingen av de andre føle seg trygge. Og du har nok en lite gissegiss ute i skauen en plass du også, i en eller annen fasong. 

Anonymkode: 47c22...fb9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vanligere enn du tror, let it go. 

Anonymkode: 4c01c...bea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke din sak i det hele tatt - du vet ikke noe som helst om vedkommendes situasjon og er ikke i posisjon til å dømme eller uroe deg. 

Om du blir dårlig av dette, er det faktisk ditt problem - Du må gjøre noe med dine egne reaksjoner slik at du slipper å uro deg.  

Anonymkode: 6243d...cf4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke sagt eller gjort noe, men det er kanskje mest fordi jeg er litt for feig. Hadde rett og slett ikke orket uvennskap med en kollega og dårlig stemning på jobb - for det ville det jo blitt. Hadde dette heller handlet om en bekjent eller en venn av venn, så er sjansen større for at jeg kanskje ville sagt i fra til vedkommendes kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du god venn med mannen hennes? Hvis ikke så forstår jeg ikke hvordan dette er ditt problem. 
Hold deg utenfor andres liv, og konsentrer deg heller om ditt eget. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å uttrykke sterke meninger om kollegaers privatliv på jobben er lite profesjonelt og svært svært sjelden lurt...

Du kan tenke hva du vil og velge hvordan du forholder deg til personen, men vær profesjonell og la jobb være jobb og ikke sladderarena...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde blitt rimelig forbanna hvis en perifer kollega hadde blandet seg opp i meg og mine private anliggender.

Skulle jeg ha engasjert meg i all utroskapen som utøves på arbeidsplassene jeg har vært på, hadde jeg ikke hatt tid til å fokusere på jobben min. Dette er foregår i alle arenaer og i alle miljøer.

La det ligge og fokuser på deg og ditt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal passe dine egne saker. Kanskje de f eks har et åpent forhold? Nei, dette ville jeg ha holdt meg unna; dine kollegers kjærlighetsaffærer er deres sak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her ville jeg ikke gjort noe som helst, dette får bli mellom din kollega og partneren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
1 time siden, Uredd skrev:

Det å uttrykke sterke meninger om kollegaers privatliv på jobben er lite profesjonelt og svært svært sjelden lurt...

Du kan tenke hva du vil og velge hvordan du forholder deg til personen, men vær profesjonell og la jobb være jobb og ikke sladderarena...

Signerer den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over, ville ikke blandet meg inn i det. Kanskje de har åpne forhold for alt du vet. Verden er ikke svart/hvitt. Kanskje mannen hennes har aputert penis og hun får lov. Hvem vet. Ikke din sak.

Anonymkode: 7e099...ed3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett mye av det på min arbeidsplass, jeg har aldri sagt noe om det til noen, ikke bland deg det er faktisk ikke ditt problem og jeg skjønner ikke hvorfor du tar sånn på vei for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...