Gå til innhold

VÆRMODIFISERING FRA FLY - TRENGER DIN HJELP...


slask

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, slask skrev:

Kan dessverre ikke navnene deres, men de som står bak den kriminelle sprayingen som utvilsomt foregår.
Du har tydeligvis ikke sett noe av videolinkene jeg har postet, f.eks. med Dane Wigington, og møtene i Chasta County hvor fagfolk holder innlegg. Det er diverse eksperter og leger og de forteller om sterk økning i f.eks. Alzheimer (som stemmer bra med aluminiums-partikler på nano-størrelse nivå, som finnes i mange måleresultater som vannprøver, jordprøver osv.):

Les også om Agenda 21 så vil du kanskje forstå litt mer.
 

Du tror ikke det er mer sannsynlig at vi får økning i Alzheimer's grunnet:

1. Vi lever lenger i dag enn før (dvs flere i dag lever såpass lenge at de utvikler Alzheimer's hvorav de tidligere ville dødd i yngre alder før sykdommen fikk utvikle seg).

2. Studier viser at også livsstil (som f.eks overvekt og diabetes) påvirker utviklingen av Alzheimer's, og mennesker sliter generelt sett mer og mer med livsstilsykdommer i dag enn før.

Igjen: Et absolutt minimum av kildekritikk, vitenskapsforståelse og evne til å google er alt som kreves for å se hullene i dette. Jeg synes det er litt skremmende at konspirasjonsteoretikere ikke evner dette.

Anonymkode: 0f0b9...78e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, slask skrev:

Kan dessverre ikke navnene deres, men de som står bak den kriminelle sprayingen som utvilsomt foregår.
Du har tydeligvis ikke sett noe av videolinkene jeg har postet, f.eks. med Dane Wigington, og møtene i Chasta County hvor fagfolk holder innlegg. Det er diverse eksperter og leger og de forteller om sterk økning i f.eks. Alzheimer (som stemmer bra med aluminiums-partikler på nano-størrelse nivå, som finnes i mange måleresultater som vannprøver, jordprøver osv.):

Les også om Agenda 21 så vil du kanskje forstå litt mer.
 

Nei, klart du ikke kan navnene. Men hva slags organisasjoner er dette? Klart jeg ikke ser linkene dine - jeg venter fortsatt på en god redegjørelse fra deg. 

Anonymkode: 265d3...423

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke det er mer sannsynlig at vi får økning i Alzheimer's grunnet:

1. Vi lever lenger i dag enn før (dvs flere i dag lever såpass lenge at de utvikler Alzheimer's hvorav de tidligere ville dødd i yngre alder før sykdommen fikk utvikle seg).

2. Studier viser at også livsstil (som f.eks overvekt og diabetes) påvirker utviklingen av Alzheimer's, og mennesker sliter generelt sett mer og mer med livsstilsykdommer i dag enn før.

Igjen: Et absolutt minimum av kildekritikk, vitenskapsforståelse og evne til å google er alt som kreves for å se hullene i dette. Jeg synes det er litt skremmende at konspirasjonsteoretikere ikke evner dette.

Anonymkode: 0f0b9...78e

Det er kanskje derfor konspirasjonsteoretikere nettopp er konspirasjonsteoretikere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Det er kanskje derfor konspirasjonsteoretikere nettopp er konspirasjonsteoretikere?

Smartere å være konspirasjonsteoretiker enn konspirasjonsfornekter med skylapper.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

2. Studier viser at også livsstil (som f.eks overvekt og diabetes) påvirker utviklingen av Alzheimer's, og mennesker sliter generelt sett mer og mer med livsstilsykdommer i dag enn før.

Anonymkode: 0f0b9...78e

Så det du sier er at skyggeregjeringen forgifter oss ved å dumpe prisen på smågodt i stedet for å dumpe kjemikalier? Jeg syntes at Reitan hadde noen reptilaktige trekk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er "de"?

hvordan gjør kjemikaliene oss til slaver? Hvordan holder dette økonomien i gang?

Anonymkode: 265d3...423

Og ikke minst - hvordan beskytter de seg selv fra å bli forgiftet av dette som spres gjennom luften i offentligheten?

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ikke minst - hvordan beskytter de seg selv fra å bli forgiftet av dette som spres gjennom luften i offentligheten?

Det er ikke du den første som tenker på.
Hvilke områder som ikke blir sprayet har jeg ikke sett noen oversikt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, slask skrev:

Det er ikke du den første som tenker på.
Hvilke områder som ikke blir sprayet har jeg ikke sett noen oversikt over.

Da "nutjobs" fotograferer fly over hele verden i den tro de sprayer ut noe, er vel ingen steder trygge. Kanskje utvalgte få får vaksiner. 

Når skal du redegjøre for konspirasjonen slask? Med egne ord osv? Eller er du redd for å bli avslørt som meningsfellen din her ble tidligere?

Anonymkode: 265d3...423

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:

Det er ikke du den første som tenker på.
Hvilke områder som ikke blir sprayet har jeg ikke sett noen oversikt over.

I det omfanget du hevder dette skjer vil ingen steder være trygge. Spredning av materiale høyt i atmosfæren beveger seg rundt hele jorden. Det er kun snakk om hvilke mengder man bruker. Dette viser igjen at det er en uhyre ineffektiv måte å spre giftstoffer på. Man har ingen kontroll over hvor det sprer seg eller hvilke konsentrasjoner man kan oppnå på bestemte områder. Hvorfor bruker de ikke en spredningsmetode som er sikker og effektiv? Det er f. eks. langt lettere å skjule tilsetninger i drikkevannsanlegg. Da kan man gjøre dette innendørs på steder hvor vanlige folk ikke har adgang, og man kan beregne nkså nøyaktig hva folk får i seg. Samt at de som ikke skal forgiftes lett kan sikre seg mot selv å bli tilført disse stoffene.

Hvorfor skulle man velge en ineffektiv, indiskret, uforutsigbar og tungvint metode? Selv om det hadde gitt noen mening å spre hva det nå er de sprer, så gir det ingen mening å skulle bruke fly.....

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller er du redd for å bli avslørt som meningsfellen din her ble tidligere?

Skal svare deg konkret. Neida, jeg er ikke redd for det.
Jeg kontrollerer ikke hva andre skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I det omfanget du hevder dette skjer vil ingen steder være trygge. Spredning av materiale høyt i atmosfæren beveger seg rundt hele jorden. Det er kun snakk om hvilke mengder man bruker. Dette viser igjen at det er en uhyre ineffektiv måte å spre giftstoffer på. Man har ingen kontroll over hvor det sprer seg eller hvilke konsentrasjoner man kan oppnå på bestemte områder. Hvorfor bruker de ikke en spredningsmetode som er sikker og effektiv? Det er f. eks. langt lettere å skjule tilsetninger i drikkevannsanlegg. Da kan man gjøre dette innendørs på steder hvor vanlige folk ikke har adgang, og man kan beregne nkså nøyaktig hva folk får i seg. Samt at de som ikke skal forgiftes lett kan sikre seg mot selv å bli tilført disse stoffene.

Hvorfor skulle man velge en ineffektiv, indiskret, uforutsigbar og tungvint metode? Selv om det hadde gitt noen mening å spre hva det nå er de sprer, så gir det ingen mening å skulle bruke fly.....

Anonymkode: 45647...f4d

 

Skulle ønske jeg hadde svarene på det du spør om.

Hvis målet er å endre klima, regnmengde, sol-tilførsel el. (for å få klimabløffen til å stemme bedre f.eks)., så er deg jo lite alternativer enn å påvirke himmel og skylag.
Det er også noe som heter HAARP - (en antenneskog) som ved retningsvirkende utsending av elektromagnetiske bølger kan resultere i merkelige skymønstre.
Ta en titt på hva som skrives om dette og hvordan skyer kan bli seende ut. Noe av dette kan forveksles med naturlig skapte skyer, men mye av det er garanter ikke naturlig.https://startpage.com/do/search?cat=video&cmd=process_search&language=norsk&query=haarp+clouds&rl=ow&ff=&nj=0

Tror noen forresten at den merkelige lysende spiralen i nordnorge i 2009 var en rakett som de offisielle historiene forteller? Mange nekter for at dette kan være en rakett.  Fenomenet er blitt kalt "norwayspiral". Jeg har heller ikke tro på rakettpåstanden. Har man litt forståelse for lys og bølger så virker dette som løgn.
https://startpage.com/do/search?cat=video&cmd=process_search&language=norsk&query=norway+spiral&rl=ow&ff=&nj=0

 

http://www.geoengineeringwatch.org/want-to-know-about-haarp/

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, slask skrev:

Skal svare deg konkret. Neida, jeg er ikke redd for det.
Jeg kontrollerer ikke hva andre skriver.

Men du kontrollerer hva du ikke skriver - egne argumenter og egne tanker rundt hvem, hvordan og hvorfor. Er det så uangripelig for deg? At det er noe du tror på uten at du kan si konkret hvorfor?

Anonymkode: 265d3...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, slask skrev:

 

Skulle ønske jeg hadde svarene på det du spør om.

Hvis målet er å endre klima, regnmengde, sol-tilførsel el. (for å få klimabløffen til å stemme bedre f.eks)., så er deg jo lite alternativer enn å påvirke himmel og skylag.
Det er også noe som heter HAARP - (en antenneskog) som ved retningsvirkende utsending av elektromagnetiske bølger kan resultere i merkelige skymønstre.
Ta en titt på hva som skrives om dette og hvordan skyer kan bli seende ut. Noe av dette kan forveksles med naturlig skapte skyer, men mye av det er garanter ikke naturlig.https://startpage.com/do/search?cat=video&cmd=process_search&language=norsk&query=haarp+clouds&rl=ow&ff=&nj=0

Tror noen forresten at den merkelige lysende spiralen i nordnorge i 2009 var en rakett som de offisielle historiene forteller? Mange nekter for at dette kan være en rakett.  Fenomenet er blitt kalt "norwayspiral". Jeg har heller ikke tro på rakettpåstanden. Har man litt forståelse for lys og bølger så virker dette som løgn.
https://startpage.com/do/search?cat=video&cmd=process_search&language=norsk&query=norway+spiral&rl=ow&ff=&nj=0

 

http://www.geoengineeringwatch.org/want-to-know-about-haarp/

 

Hvis dette er forskning som du beskriver, så er det ingen grunn til hemmelighild om at det finner sted. Særlig ikke når du hevder det foregår globalt. Det ville bli vanvittige konflikter internasjonalt om noen drev kjemisk modifikasjon av klimaet globalt uten at det var gjort avtaler. Er det ikke litt rart at ingen offentlige instanser reagerer moe sted i verden?

 

Problemet ditt er fortsatt at du ikke forstår hva du observerer. Helt naturlige fenomener blir for deg uttrykk for skumle sammensvergelser fordi du ikke klarer å sette det inn i riktig kontekst. Eller ikke VIL se at observasjonene dine har naturlige og logiske forklaringer. Du trenger mer kunnskap om verden rundt deg og hvordan den fungerer.

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke det er mer sannsynlig at vi får økning i Alzheimer's grunnet:

1. Vi lever lenger i dag enn før (dvs flere i dag lever såpass lenge at de utvikler Alzheimer's hvorav de tidligere ville dødd i yngre alder før sykdommen fikk utvikle seg).

2. Studier viser at også livsstil (som f.eks overvekt og diabetes) påvirker utviklingen av Alzheimer's, og mennesker sliter generelt sett mer og mer med livsstilsykdommer i dag enn før.

Igjen: Et absolutt minimum av kildekritikk, vitenskapsforståelse og evne til å google er alt som kreves for å se hullene i dette. Jeg synes det er litt skremmende at konspirasjonsteoretikere ikke evner dette.

Anonymkode: 0f0b9...78e

Forøvrig artig at det nevnes aluminium "nanopartikler". som om det var unaturlig at et grunnstoff opptrer i naturen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, herzeleid skrev:

Forøvrig artig at det nevnes aluminium "nanopartikler". som om det var unaturlig at et grunnstoff opptrer i naturen :P 

Påstår du at du kan finne nano-sized alu-partikler i naturen?
Partikler som er så små at om du får de i kroppen så kan de passere blod/hjerne-barrieren. Absolutt ikke noe du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:

Påstår du at du kan finne nano-sized alu-partikler i naturen?
Partikler som er så små at om du får de i kroppen så kan de passere blod/hjerne-barrieren. Absolutt ikke noe du ønsker.

"Nanu-sized alu-partikler". Artig skrevet. Selvfølgelig finnes det aluminiumatomer under en nanometer i radius. 

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da "nutjobs" fotograferer fly over hele verden i den tro de sprayer ut noe, er vel ingen steder trygge. Kanskje utvalgte få får vaksiner. 

Når skal du redegjøre for konspirasjonen slask? Med egne ord osv? Eller er du redd for å bli avslørt som meningsfellen din her ble tidligere?

Anonymkode: 265d3...423

NOE blir i hvertfall sprayet ut (for å endre været) noen steder (i andre sammenhenger) og dette har foregått i 7 tiår!

" Det sies at «alle snakker om været, men ingen gjør noe med det». Russerne har gjort noe med det i snart syv tiår. I år har russiske myndigheter bevilget 430 millioner rubler (snaut 60 millioner kroner) for å sikre finvær når russerne skal feire seieren i den store fedrelandskrigen "

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Putin-bomber-skyene-for-a-sikre-finvar-pa-seiersdagen-8012996.html

 

Anonymkode: 29c8e...268

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...