Gå til innhold

VÆRMODIFISERING FRA FLY - TRENGER DIN HJELP...


slask

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vi hatt mer kildekritikk i grunnskolen så hadde du forstått hvorfor slike YouTube-videoer og lenker til konspirasjonssider ikke er troverdige kilder. 

Stol på skolen (staten), la deg programmere.
Puter under armene på alle så de tenker likt.
Les kun nyheter med statlig finansiert innhold.
Da blir alt så bra.....for eliten.
 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel "staten" støtter forskning hvor kildekritikk står øverst på prioriteringene. 

Men du hopper gang på gang bukk over spørsmålene om du med egne ord kan forklare dette. Du gjør det så ofte at du ikke lenger kan skylde på at du ikke har sett innleggene. 

Har du egne argumenter i det hele tatt? Eller er du en sau som kun ser på YouTube?

Anonymkode: 265d3...423

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel "staten" støtter forskning hvor kildekritikk står øverst på prioriteringene. 

Men du hopper gang på gang bukk over spørsmålene om du med egne ord kan forklare dette. Du gjør det så ofte at du ikke lenger kan skylde på at du ikke har sett innleggene. 

Har du egne argumenter i det hele tatt? Eller er du en sau som kun ser på YouTube?

Anonymkode: 265d3...423

Hvorfor er staten så taus om chemtrails? Eller værmodifisering - geoenggineering?
Det er stort antall mennesker i landet som ønsker svar på hva som foregår over hodene våre, og som ender opp i avlinger og dermed mennesker.
Man kan ikke lenger avfeie dette med løgnen om vanndamp når man ser hvordan stripene oppfører seg:
(samt hvordan en del fly oppfører seg, men som ingen vil uttale seg om).
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, slask skrev:

Hvorfor er staten så taus om chemtrails? Eller værmodifisering - geoenggineering?
Det er stort antall mennesker i landet som ønsker svar på hva som foregår over hodene våre, og som ender opp i avlinger og dermed mennesker.
Man kan ikke lenger avfeie dette med løgnen om vanndamp når man ser hvordan stripene oppfører seg:
(samt hvordan en del fly oppfører seg, men som ingen vil uttale seg om).
 

Staten sier ingenting om dette på lik linje som at den ikke kommenterer at Jens Stoltenberg er en reptil. 

Men hvorfor vil du ikke forklare med egne ord? Klarer du ikke? Tørr du ikke?

Anonymkode: 265d3...423

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, slask skrev:

Hvorfor er staten så taus om chemtrails? Eller værmodifisering - geoenggineering?
Det er stort antall mennesker i landet som ønsker svar på hva som foregår over hodene våre, og som ender opp i avlinger og dermed mennesker.
Man kan ikke lenger avfeie dette med løgnen om vanndamp når man ser hvordan stripene oppfører seg:
(samt hvordan en del fly oppfører seg, men som ingen vil uttale seg om).
 

Hvis staten skal mene noe om dette må den først godta som premiss at det er en realitet. Og det er det faktisk ingen ting som indikerer. Du tror på det fordi du ikke forstår hva du ser, og fordi du vio at det skal være slik. Det rinnes absolutt ingen bevis, og heller ingen ting som en gang antyder at dette er noe som foregår.

Du forstår ikke hvordan vanndamp i høyere luftlag oppfører seg. Det er heller ingen ting som påvises i avlinger eller mennesker.

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår ikke hvordan vanndamp i høyere luftlag oppfører seg. Det er heller ingen ting som påvises i avlinger eller mennesker.

Kan tynn stripe vanndamp utvide seg hundre ganger eller mer og fortsatt være like synlig?
Dette er blitt et vanlig fenomen på himmelen, etter fly.
Hvorfor unngår du det spørsmålet hver gang mens du maser om at jeg ikke skriver med egne ord?

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, slask skrev:

Kan tynn stripe vanndamp utvide seg hundre ganger eller mer og fortsatt være like synlig?
Dette er blitt et vanlig fenomen på himmelen, etter fly.
Hvorfor unngår du det spørsmålet hver gang mens du maser om at jeg ikke skriver med egne ord?

Det du oppfatter som en tynn stripe er ikke nødvendigvis det. Det er slett ikke utenkelig at den er godt synlig etter å ha utvidet seg hundre ganger eller mer. Hvis du vil ha et eksakt svar på dette kan du regne ut molærmengden av H2O ved normal forbrenning under cruisehastighet, så får du en idé om hvor mye vann som faktisk slippes ut av en slik motor. Men det regnestykket gidder ikke jeg å ta for deg.

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, slask skrev:

Kan tynn stripe vanndamp utvide seg hundre ganger eller mer og fortsatt være like synlig?
Dette er blitt et vanlig fenomen på himmelen, etter fly.
Hvorfor unngår du det spørsmålet hver gang mens du maser om at jeg ikke skriver med egne ord?

Det du gang på gang ikke svarer på er hvem som gjør dette, hvorfor de gjør det og hvordan de holder det hemmelig. Dvs, du bare linker videre. Det virker som om du ikke vet dette selv engang. Ikke engang dine meningsfeller du har bedt om å støtte deg her klarer å forklare det. 

Jeg ber bare om at du som har så oversikt skal klare å overtale meg. 

Anonymkode: 265d3...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Putin-bomber-skyene-for-a-sikre-finvar-pa-seiersdagen-8012996.html

Jeg lurer på om Slask har noen kommentar til at russerne bruker kjemikaler for å påvirke været.

Anonymkode: 70e1f...0ae

Det er en kjent lokal teknikk som er brukt siden 30-tallet.. Om ikke tidligere. Men det er et langt steg derfra til "de" som gjør dette av ukjent årsak. Slask har til gode å forklare dette. 

Selv om han spør vennene sine om hjelp. 

Anonymkode: 265d3...423

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, slask skrev:

Stol på skolen (staten), la deg programmere.
Puter under armene på alle så de tenker likt.
Les kun nyheter med statlig finansiert innhold.
Da blir alt så bra.....for eliten.
 

Det er jo du som er sauen her. Stoler blindt på konspirasjonsfolkene og tar hva de sier i en video eller skriver på en nettside for god fisk. Lar de programmere deg til å tro på hva som helst av rare påstander.

Jeg kan jo selv starte en nettside hvor jeg påstår at Erna Solberg egentlig er en alien. Også kan jeg intervjue meg og mine venner som sier det samme. Jeg kan lage dokumenter som påstår det ene og det andre, og ha "øyevitner" som har "sett" Solberg i sin egentlige ham. 

Det er enkelt å lage en video eller en nettside. Det i seg selv gjør ikke at innholdet er sant.

Anonymkode: 0f0b9...78e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo du som er sauen her. Stoler blindt på konspirasjonsfolkene og tar hva de sier i en video eller skriver på en nettside for god fisk. Lar de programmere deg til å tro på hva som helst av rare påstander.

Jeg kan jo selv starte en nettside hvor jeg påstår at Erna Solberg egentlig er en alien. Også kan jeg intervjue meg og mine venner som sier det samme. Jeg kan lage dokumenter som påstår det ene og det andre, og ha "øyevitner" som har "sett" Solberg i sin egentlige ham. 

Det er enkelt å lage en video eller en nettside. Det i seg selv gjør ikke at innholdet er sant.

Anonymkode: 0f0b9...78e

Det ble laget en 9/11 video hvor følgende var redigert inn, svært synlig:

- en ufo

- eksplosjoner

- teksten "you fools" eller lignende.

konspirasjonsteoretikerne gikk bananas, de svelget agn, søkke og snøre. Skal ikke lenger tilbake enn denne tråden hvor kompisen til slask la ut et bilde fra en cockpit hvor en bryter var merket "chemtrails". Et ganske kjent bilde laget for å gjøre narr av "trutherne". Selv det svelger de som sannhet. Så de er en gjeng sauer. 

Anonymkode: 265d3...423

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit så får vi bli enige om å være uenige det er konspirasjonsteori sikkert noen på kg som betaler meg for og skrive tull

har laget bildene i photoshop alt er fake NVM fakefakefake konspirasjonsteorier ingen som forgifter oss neida alt er i orden.

Anonymkode: b08d8...f19

Dersom de ønsker å forgifte oss så er de meget inkompetente iom at vi bare lever lengre og lengre 

Anonymkode: 323fa...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

konspirasjonsteoretikerne gikk bananas, de svelget agn, søkke og snøre. Skal ikke lenger tilbake enn denne tråden hvor kompisen til slask la ut et bilde fra en cockpit hvor en bryter var merket "chemtrails". Et ganske kjent bilde laget for å gjøre narr av "trutherne". Selv det svelger de som sannhet. Så de er en gjeng sauer. 

Sjekk en gang til, så ser du at det ikke var meg som postet bilde av chemtrail-bryteren.
Artig hvordan du gang på gang forsøker å hausse opp en fakevideo som visstnok også inneholdt noe som ble påstått å være ufo, men som ingen andre enn videomakeren selv og en til la merke til (fordi det bare var en flekk i bildet, som ingen andre ikke brød seg om).

Denne videoen er tydeligvis det store i livet ditt og du har nevnt den så mange ganger at det klassifiserer til langt mer enn bananas. Du gleder deg visst over at "noen må da ha blitt grundig lurt av dette" mer enn noen annen.

Anbefaler deg å legge dette poenget inn i signaturen, så slipper du å huske på å nevne det i hver tråd jeg skriver.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom de ønsker å forgifte oss så er de meget inkompetente iom at vi bare lever lengre og lengre 

Lever lenger og lenger (i alle fall hittil), men stadig mer avhengig av større og støre pille-mix ved frokostbordet.
De ønsker selvfølgelig ikke å utslette oss, men å gjøre oss til slaver som holder økonomien i gang for dem.
Og våre politikere er gladelig med på dette. Tar i mot nye direktiver med åpne armer selv om vi ikke offisielt er medlem av EU.
Strøm og vann selges ut. Hva blir det neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, slask skrev:

Lever lenger og lenger (i alle fall hittil), men stadig mer avhengig av større og støre pille-mix ved frokostbordet.
De ønsker selvfølgelig ikke å utslette oss, men å gjøre oss til slaver som holder økonomien i gang for dem.
Og våre politikere er gladelig med på dette. Tar i mot nye direktiver med åpne armer selv om vi ikke offisielt er medlem av EU.
Strøm og vann selges ut. Hva blir det neste?

Hvem er "de"?

hvordan gjør kjemikaliene oss til slaver? Hvordan holder dette økonomien i gang?

Anonymkode: 265d3...423

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, slask skrev:

Sjekk en gang til, så ser du at det ikke var meg som postet bilde av chemtrail-bryteren.
Artig hvordan du gang på gang forsøker å hausse opp en fakevideo som visstnok også inneholdt noe som ble påstått å være ufo, men som ingen andre enn videomakeren selv og en til la merke til (fordi det bare var en flekk i bildet, som ingen andre ikke brød seg om).

Denne videoen er tydeligvis det store i livet ditt og du har nevnt den så mange ganger at det klassifiserer til langt mer enn bananas. Du gleder deg visst over at "noen må da ha blitt grundig lurt av dette" mer enn noen annen.

Anbefaler deg å legge dette poenget inn i signaturen, så slipper du å huske på å nevne det i hver tråd jeg skriver.

 

Nei, men kompisen du ba om å hjelpe deg trodde det. Og angående videoen er den et stjerneeksempel på hvor lett det er å lure dere sauer. Derfor er den lett å trekke frem. 

Anonymkode: 265d3...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er "de"?

hvordan gjør kjemikaliene oss til slaver? Hvordan holder dette økonomien i gang?

Kan dessverre ikke navnene deres, men de som står bak den kriminelle sprayingen som utvilsomt foregår.
Du har tydeligvis ikke sett noe av videolinkene jeg har postet, f.eks. med Dane Wigington, og møtene i Chasta County hvor fagfolk holder innlegg. Det er diverse eksperter og leger og de forteller om sterk økning i f.eks. Alzheimer (som stemmer bra med aluminiums-partikler på nano-størrelse nivå, som finnes i mange måleresultater som vannprøver, jordprøver osv.):

Les også om Agenda 21 så vil du kanskje forstå litt mer.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men kompisen du ba om å hjelpe deg trodde det. Og angående videoen er den et stjerneeksempel på hvor lett det er å lure dere sauer. Derfor er den lett å trekke frem. 

Vet ikke hvem "kompisen" du snakker om er.
Spør dine kompiser - kanskje de vet.

Kanskje de også forstår hvorfor "stjerneeksempelet" ditt er så stas.

Skader ikke å spørre noen vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strontium er en naturlig bestanddel i fyrverkeri (det er det som gir den fine dyprøde fargen). Aluminium og magnesium blir brukt for å gi sølvfarge. Barium gir en gulgrønn farge. Burde ikke chemtrailsgjengen lenke seg fast foran fyrverkeriutsalgene i romjula? Konsentrasjonen av disse metallene må da være skyhøy hver nyttårsaften da rakettoppskytingen er så konsentrert i et kort tidsrom, og fordi spredningen er så nær bakken, der festglade og berusede mennesker trekker stoffet rett ned i lungene.

Våkn opp sheeple! Dere blir forgiftet hver nyttårsaften. Alkoholrusen gjør dere bare enda mindre kritiske!!!

Dette er en "chemtrail" som ofte blir oversett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...