Gå til innhold

VÆRMODIFISERING FRA FLY - TRENGER DIN HJELP...


slask

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, slask skrev:

Hva er din beste kilde til informasjon?
Løgnblekkene?  Norske nyheter?   Mainstream media?
 

Heller vanlig media enn kanalene dine som tjener mer penger dess "større sak". 

Anonymkode: 265d3...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, slask skrev:

Hva er din beste kilde til informasjon?
Løgnblekkene?  Norske nyheter?   Mainstream media?
 

Det er du som lyver og forfalsker. Slutt å være så forbannet lettlurt. Jeg håper virkelig du aldri har betalt penger for noe av dette tullet du lirer av deg?

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det at ulike media rapporterer visse forskjeller er egentlig en god indikasjon på at man kan danne seg et troverdig bilde av hva som har skjedd gjennom å sammenholde ulike reportasjer. I alle tilfeller av større hendelser der jeg har kjent noen som har bodd eller oppholdt seg i aktuelle områder, har jeg opplevd at det som fortelles stemmer godt overens med hva nyhetsmedier rapporterer. I all hovedsak. Mindre unøyaktigheter vil det alltid være.

Der det har vært store uoverensstemmelser har det alltid kommet oppklaringer i etterkant. Du lever i en fantasiverden.

Anonymkode: 45647...f4d

Jeg synes det er merkelig at knäppgjökene hos Nyhetsspeilet ikke har antydet at helikopterstyrten var false flag ennå. Der ble det jo meldt litt feil i begynnelsen, må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, nordpedant skrev:

 

Jeg synes det er merkelig at knäppgjökene hos Nyhetsspeilet ikke har antydet at helikopterstyrten var false flag ennå. Der ble det jo meldt litt feil i begynnelsen, må vite.

Slapp av, det kommer nok snart. Jeg spår at de kommer til å henge seg opp i den videoen av rotoren, og erklære at det ikke er mulig for et objekt av metall å ikke ramle som en stein til jorden.

Tross alt vet jo nyhetsspeilet at utøyamassakren var iscenesatt av myndighetene for å skaffe friske organer til elitens syke barn. Det tok ikke lang tid før nyhetsspeilet hevdet det, i hvert fall....

 

 

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heller vanlig media enn kanalene dine som tjener mer penger dess "større sak". 

Anonymkode: 265d3...423


Og "vanlig media" tjener ikke penger på "større sak" mener du?
Dette er vel det dummeste argumentet du kan komme med.

Reklame er jo en plage på alle vanlige aviser og de har pressestøtte oppetter øra i tillegg.
Tjene-penger-argumentet ditt er helt elendig, for vanlige media er aller verst på det feltet.

Og ikke nok med det, men de sensurerer både folk og sak til de grader.
(pga eierne deres via pressestøtte...)
Det er nettopp grunnen til at alternativ media har begynt å få godt fotfeste og skårer mye høyere på troverdighet. En troverdighetstest ville naturligvis aldri lamestream-media våge å trykke, men man får fint inntrykk av å følge med kommentarfeltene på alle artiklene i alternativland.

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, nordpedant skrev:

Jeg synes det er merkelig at knäppgjökene hos Nyhetsspeilet ikke har antydet at helikopterstyrten var false flag ennå. Der ble det jo meldt litt feil i begynnelsen, må vite.

Jeg venter på konspirasjonsteoriene rundt at så mange kjendiser har dødd ved omtrent samme alder i år.  Kanskje de har pustet i seg for mye chemtrails?

Anonymkode: 0f0b9...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, slask skrev:


Og "vanlig media" tjener ikke penger på "større sak" mener du?
Dette er vel det dummeste argumentet du kan komme med.

Reklame er jo en plage på alle vanlige aviser og de har pressestøtte oppetter øra i tillegg.
Tjene-penger-argumentet ditt er helt elendig, for vanlige media er aller verst på det feltet.

Og ikke nok med det, men de sensurerer både folk og sak til de grader.
(pga eierne deres via pressestøtte...)
Det er nettopp grunnen til at alternativ media har begynt å få godt fotfeste og skårer mye høyere på troverdighet. En troverdighetstest ville naturligvis aldri lamestream-media våge å trykke, men man får fint inntrykk av å følge med kommentarfeltene på alle artiklene i alternativland.

 

Du har ikke engang en rudimentær forståelse av hvordan media fungerer. Du tror du har det fordi en løgnhals eller ti har fortalt deg det, og du er så lettlurt at du tror på alt du blir fortalt, så lenge det høres skummelt ut, og passer narrativet du har skapt for å gjøre verden mer spennende.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter på konspirasjonsteoriene rundt at så mange kjendiser har dødd ved omtrent samme alder i år.  Kanskje de har pustet i seg for mye chemtrails?

Anonymkode: 0f0b9...78e

Nei nei, det er FEMA som står bak.

Kan du fortelle oss litt om FEMA, slask? Jeg vet du vil!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nordpedant skrev:

Nei nei, det er FEMA som står bak.

Kan du fortelle oss litt om FEMA, slask? Jeg vet du vil!

 

Tror ikke du egentlig vil fortelle hva du vet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nordpedant skrev:

Du har ikke engang en rudimentær forståelse av hvordan media fungerer. Du tror du har det fordi en løgnhals eller ti har fortalt deg det, og du er så lettlurt at du tror på alt du blir fortalt, så lenge det høres skummelt ut, og passer narrativet du har skapt for å gjøre verden mer spennende.

Nei nei, det er FEMA som står bak.

Kan du fortelle oss litt om FEMA, slask? Jeg vet du vil!

Du mener Frimurernes Essensielle MorderAksjon? For det er vel frimurerne som står bak? Eller bruker du den hemmelige sionistiske koden som sier at F=J, E=Ø, M=D og A=E?

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du mener Frimurernes Essensielle MorderAksjon? For det er vel frimurerne som står bak? Eller bruker du den hemmelige sionistiske koden som sier at F=J, E=Ø, M=D og A=E?

Gjør jeg?
Ser ut til at du er langt mer orientert om "frimureri-koder" enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dane Wigington gjør umåtelig innsats for å stoppe kriminaliteten.
Han er en 1-er på feltet.

 

Dying Of The Trees, The Climate Engineering Nightmare Continues
June 29, 2014     57 Comments

Geoengineering programs are destroying the planet's life support systems, trees are dying around the globe. If this continues, we will follow. Forests in the Pacific Northwest  are literally imploding which were thriving only a decade ago. So many people are completely blind to the die off. Trees are of immense importance, they are a symbol of our living planet. I can now scarcely bring myself to walk in the forest that surrounds my wilderness home, the pain of seeing the rapidly declining forest is overwhelming. The US population is so distracted with various activities, iPhones, sports programs, etc., that they do not perceive the world is literally dying around them. Global geoengineering is destroying the web of life on Earth faster than all other factors combined at this point.  My most sincere thanks to the producer of this excellent 6 minute video below, Oliver Van. I hope all who view this will march forward with renewed motivation to expose and stop the insanity of global climate engineering.
Dane Wigington

http://www.geoengineeringwatch.org/dying-of-the-trees-the-climate-engineering-nightmare-continues/

dying-trees-300x232.jpg

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, slask skrev:

 

Tror ikke du egentlig vil fortelle hva du vet.

 

Du skulle bare visst. Skal jeg si hva chemtrails er? Vil du vite det? Det er sitronsaft! Tusenvis av hektoliter med sitronsaft skal stanse skjørbuk i befolkningen. Helt sant.

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener Frimurernes Essensielle MorderAksjon? For det er vel frimurerne som står bak? Eller bruker du den hemmelige sionistiske koden som sier at F=J, E=Ø, M=D og A=E?

Anonymkode: 45647...f4d

Dem og?!

2 timer siden, slask skrev:

Dane Wigington gjør umåtelig innsats for å stoppe kriminaliteten.
Han er en 1-er på feltet.

Nei, han er en løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slask vet ikke hva han prater om. Han legger ut noen linker, ber konspirasjonsvennene sine like og kommentere tråden - og verken han eller disse klarer å forklare hvem som står bak, eller hvorfor. 

Det er nok litt mystisk for de. 

Anonymkode: 265d3...423

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kildene dine er... bilder av himmelen? Og lenker fra konspirajonssider som har en åpenbar agenda? Hvor ble det av kildekritikken? Man trenger ikke mer enn ungdomsskolen for å forstå svakheten i dette.

Anonymkode: 0f0b9...78e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, slask skrev:

 

"det er bare vanndamp dere, ingenting å bekymre seg for...."

 

http://maltanow.com.mt/what-in-the-world-are-they-spraying/

20160419_124853.jpg

 

4.jpg

 

Ja......

Kombinasjonen av høy luftfuktighet, lave temperaturer og vind er jammen skremmende. Dette må vi få satt en stopper for. Kan vi be frp om å legge ned meteorologisk institutt, så de slutter å lage sånn vær i høyere luftlag?

Eller helst innføre pedaldrevne fly, så ikke det kommer noe vann ut av maskinene.....

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kildene dine er... bilder av himmelen? Og lenker fra konspirajonssider som har en åpenbar agenda? Hvor ble det av kildekritikken? Man trenger ikke mer enn ungdomsskolen for å forstå svakheten i dette.

Hvilken åpebare agenda?
Å hindre at folk blir forgiftet og medisinavhengig lenge i sitt liv?
Hvem vil tjene på sånt?

Er det folket som har agendaen med å forsvare seg mot criminals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.5.2016 at 19.23, slask skrev:

Å hindre at folk blir forgiftet og medisinavhengig lenge i sitt liv?

Det er ingen som blir forgiftet. Slapp av.

precious-bodily-fluids.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...